Тази сутрин, Хари се събуди от нещо странно.
Всъщност, беше Найл.
Стайлс много добре усещаше как дъхът на русокосия се разбиваше в бузата и вратът му. Затова и се зачуди защо Хоран е толкова близо до него.
Погледна встрани, виждайки личицето на Найл. Дишаше равномерно, а това означаваше, че все още спи.
Хари се отлепи от него и се изправи от леглото като разтърка слепоочията си.
Накрая постави целувка на челото на Найл, а като видя усмивката му, влезе в кухнята, от където се разнясаше прекрасна миризма.
- Добро утро, Хари! - Стайлс се учуди, че тя го е видяла, но просто и отвърна жеста с усмивка.
- Добро и на теб, ъм, закуска ли правиш?
- Да, предполагам ще останеш за закуска? - сви рамена, поглеждайки го.
- Ще остана, но след това трябва да се прибера.
- Добре, няма проблем! Найл още ли спи? Всъщност, разбира се! Осем сутринта е! - ухили се тя.
Жената трябваше да отиде в девет часа на работа в сладкарничката, затова след като направи закуска, излезе през вратата.
А Хари взе една чиния, режейки плодовете на малки парчета. Заедно с чинията, сметаната и палачинките, отиде в стаята на Найл.
Момчето остави нещата на бюрото, след което седна на леглото и погали косите на русокосия.
- Найлър... има закуска! Ох, ставай! - Хоран се ухили при чутото, завъртя се така че да отвори очите си и да види Хари.
- Мирише хубаво! - промърмори, сядайки на леглото, като все още му беше трудно да вижда. Явно заради светлината, която влизаше през прозореца.
- Затова те накарах до се събудиш. Нарязах и плодове, ако искаш... има и сметана.
- Но ти често, ъм... ядеше сметаната на Луи! - ухили се момчето.
- Боже, Найл! - Хари изписка пру чутото.
- Но е вярно... нали? - Стайлс се намръщи и му обърна гръб, изправяйки се на краката си, като се насочи към храната. - Хаз... сърдиш ли ми се?
- Ти как мислиш? - грубо отговори къдрокосото момче.
- Съжалявам, не съм искал да те разтройвам... - гласът на Найл стана по - тежък и когато Хари го погледна, видя сълзи в очите му.
ESTÁS LEYENDO
Wrong Number ➳ l.s
FanficLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.