33

1K 123 9
                                    

- Хей, Лу? - Луи се обърна към момчето с усмивка.

- Да? - бе бързият му отговор.

- Защо толкова много настояваш да те целуна?

- Какво? - свъси вежди Луи.

- Явно зададох въпроса тъпо - Хари погледна напред към пътя и притисна устни в права линия.

- Не. Просто се учудих, че питаш. Но отговорът ми е Не Знам.

- Нали си хетеро? - къдравкото момче вдигна поглед към него.

- Ъ... да? - Луи просто непроумяваше каква е целта на Хари.

- Добре.

- Само това ли ще кажеш?

- Какво друго да кажа? - вдигна вежди къдравелкото.

- Ами не знам... и ти си хетеро, нали? - Хари просто отмести поглед. - Ти си хетеро, нали? - отново попита и го спря, като положи длан на рамото му. - Отговори ми! Хетеро ли си? - настоя Томо, като се взираше в зелените му очи, опитвайки се да разгадае емоциите му, които бяха объркани в момента.

- Всъщност... какво ти пука? - отвяно попита той, орлизвайки устна.

- О, Боже мой! Ти си гей! - възкликна Луи. Хари просто се обърна и тръгна напред, убиден от думите на по - възрастния. - Почакай! Хари. Съжалявам - можеха да се чуят ругатни, но момчето така и не се обърна. Синеокия изтича и застана пред него.

- Какво искаш? - попита отекчено Хари, опитвайки се да не поглежда в запленяващите сини очи. Бяха красиви, колкото и собственика.

- Нищо, просто исках да направя това - повдигна се на пръсти, хвана тениската на Хари и го принуди да се наведе малко. Луи притисна устните си в неговите и затвори очи. - Просто отвърни! - измърмори измежду целувката. Хари не почака нито секунда и даде достъп на Луи. Езиците им се докоснаха и ток премина през телата им.

Ръцете на Хари бяха около тялото на момчето и го притискаше към себе си. Но ръцете на синеокия бяха още стиснали тениската му.

И двамата нямаха намерение да спират, но Луи се отдръпна, защото въздухът не му достигаше. Усмивка играеше по устните му.

- Искаш ли да влезем вътре? - след малко попита Луи с дяволска усмивка. Поне Хари я прие за такава.

- Не, искам да разгледам града.

- Сериозно ли, Хаз? Предпочиташ да разглеждаш града, вместо един хубав секс? - вдигна едната вежда.

Wrong Number ➳ l.sWhere stories live. Discover now