29

980 133 10
                                    

- Така харесва ли ти? - чух го да пита и кимнах. - Радвам се! - можех да усетя усмивката от гласа му.

Въздъхнах и потърках нослето си в гърдите му.

- Имам една идея. Защо направо не седнеш в скута ми, ще е по - добре? - погледнах го с разширени очи.

- Наистина? - Зейн кимна и аз се изправих. Чернокосия седна хубаво на динана и потупа скута си. Веднага се усмихнах и седнах в него. Облегнах се на гърдите му и затворих очи.

- Така удобно ли ти е? - определено. Кимнах и можех да усетя дъха му върху кожата на врата ми. Настръхнах и просто взех чашата от масата. - Може ли само да се опиташ да не мърдаш много. Седнал си върху пакета ми - подхилих се на думите му.

- А ако го направя? - попитах с дяволита усмивка. Някой ден бих искал да чуя как стене заради мен.

- Ще видиш! - пийнах си от какаото и затворих очи. - Спи ли ти се? - поклатих отрицателно глава. - Сигурен ли си? - кимнах на поредния му въпрос днес.

Това ме изнервяше. Имах чувството, че съм на разпит и че съм направил нещо лошо. А лошо ли е, че се наслаждавах на него?

- Добре - за пореден път прошепна в ухото ми.

- Престани!

- Защо? - след което духна в кожата ми с цел да я накара да настръхне. И това се получи.

Беше приятно всъщност. Студенината, смесена с топлия му дъх. Перфектна комбинация!

- Харесва ли ти? - усетих как зъбите му проникват в кожата на мекото на ухото ми. - Отговори ми, Ни! - свъсих вежди, като го погледнах.

- Защо ме нарече така?

- Защо? - попита тъжничко и една лека усмивка се появи на устните ми.

- Просто... Хари така ме нарича.

- Добре - усмихнах се, докато го гледах в очите. И в този момент усетих да стиска пениса ми. Разширих очи и се изправих. - Не ти ли харесва? - попита с мазна усмивка. Мамка му! Харесваше ми!

- А - аз... мисля, че трябва да тръгвам - разтреперено казах и направих крачки назад.

- Защо? - момчето започна да се приближава и дъхът ми секна.

- Н - не съм... аз... не съм гей. Съжалявам - за момент затворих очи, за да се успокоя, но безполезно. В негово присъствие бе трудно сърчицето ми да не бие лудо. Просто той има такова въздействие върху мен и тялото ми.

Wrong Number ➳ l.sWhere stories live. Discover now