Езиците им играеха едно малко и бурно представление, а двете момчета се наслаждаваха на нея.
Луи успя да притисне докрай тялото си в това на Хари.
Ръцете на Томлинсън бяха отстрани на вратата до главата на приятеля си.
И за двамата, това бе една от най - чувствените целувки. Дори и да бяха малко.
Но, разбира се, Луи винаги ще прекали и имаше огромното желание да докосне тялото му по всеки възможен начин.
Дори и да е с пръсти, език, нокти или устни. Дори с камшик или колан, просто адреналина бе превзел тялото му.
Той не можеше да спре, колкото и да искаше. Разумът му крещеше с цяло гърло, но тялото не чуваше и звук, то просто имаше нужда от това.
Имаше нужда да проникне в него. Знаеше, че Стайлс не би му позволил, но желанието му бе в повечко... затова се отдръпна и видя, че момчето бе затворило очи и дишаше тежко, твърде тежко за една целувка.
Хари отвори очи и го погледна с неясен, за Луи, поглед. Бавно облиза устните си.
Просто изкарването на това езиче, навлажнявайки подутите устни и този поглед, влудяваше Луи.
Томлинсън простена и отключи бързо вратата, пъхайки Хари вътре. Той дори нямаше време да заключи, а отново сграбчи устните на Стайлс в своите.
Направи няколко крачки напред и зеленоокото момче падна свободно на дивана.
- Луи, какво правиш? - попита бързо, като видя проблясъка в очите на приятеля си.
- Не е ли очевидно? Ще те направя свой! - Луи започна да поставя малки целувки по врата на Хари, но той го отдръпна.
- Ще е по - добре ако отидем в стаята ти, не мислиш ли? - при това Луи се усмихна по - широко, задърпвайки Стайлс нагоре.
- А сега нека се качим, милейди! - засмя се Луи и получи тъжен поглед от Хари. - Хей, шегувам се. Ох, извинявай, не мислех, че чак толкова ще се засегнеш! - Луи се обърна към него с прехапана устна, като погали бузата на Хари с палец.
- Знам, съжалявам. Преувеличавам. Точно както Найл понякога - усмихна се при спомените и хвана малката ръка на Луи, като преплетоха пръстите си заедно.
Синеокия отвори вратата на стаята си и се усмихна на Хари, като му направи път. Точно както се прави за момичетата.
YOU ARE READING
Wrong Number ➳ l.s
FanfictionLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.