***

291 31 37
                                    

Pomóżcie! Mam spadek motywacji do pisania. Chyba każdy przechodzi ten etap, ja mam do czynienia z nim właśnie teraz. To żałosne, ale, ale bardzo chciałabym, aby inni zobaczyli to, tak, jak widzę ja. Żebyście się dowiedzieli od środka , dlaczego oni tak właściwie się rozpadli . Chciałabym abyście poznali tę inną stronę. Tę bardziej zwariowaną, magiczną, piękną.

TU będą się jeszcze takie rzeczy działy :).

A jeżeli rzeczywiście byłoby tak jak napiszę? Chodzi mi o to...Ja nie tworzę kolejnego message... Ale czy one są naprawdę tak świetne? Wydawało mi się, że wchodzę na Wattpada z czymś nowym. Tymczasem okazuje się, że nikt (prócz Waszej garstki) tego nie dostrzega. Nie będę nikogo terroryzować i wspominać o zawieszaniu, bo nie wstrzymam tego ff. To by oznaczało że się poddałam, a to fanfiction zasługuje na to, by ujrzeć światło dzienne. Mimo wszystko teraz pisanie idzie mi gorzej i nie robi mi tak wielkiej przyjemności. Okazuje się, że nie wiem o co chodzi na Wattpadzie. Przepraszam Was, ale serio tak dużo osób uwielbia schemat(nie mówię, że to akurat Wy zwracam się do ogółu)?

Smutno mi. :P Moim marzeniem było, aby jak najwięcej osób dojrzało to drugie dno. Z biegiem czasu jest na to coraz mniejsza szansa.


Kocham Was <3 To 3 miesiąc "Oszukanej Zakochanej"

Anegelwind_

PS: Będzie mi bardzo miło jeżeli w komentarzach ,jakoś odwołacie się do tego co napisałam. :)


PRZEPRASZAM ZA TEGO SPOJLERA.

Oszukana zakochana|| H.S. Z.M.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz