GRACE's POV :
Impreza zaczęła się zdecydowanie wcześniej niż planowałam,ale mogłam się tego spodziewać...To w końcu Harry...
- Mam dla ciebie niespodziankę Grace - zwrócił się do mnie mój brat,był już lekko podcięty
Duh...Ja nie zdążyłam wypić kompletnie nic...Dobra impreza nie zawsze musi oznaczać upicie się do nieprzytomności...
- Słucham...Jaka to niespodzianka ?
Już się boję...Ciekawe co znowu przyszło mu do tej pustej mózgownicy...
- Aaaaa nie tak szybko łasiczko,wszystko w swoim czasie - zaśmiał się i zanim zdążyłam mu odpowiedzieć zniknął gdzieś w tłumie
Ja mu dam zaraz łasiczkę...
- Grace ! Co tak stoisz ? Chodźmy się zabawić ! Napijmy się ! - zawołała Roxi - Mamy okazję,chodź zrobimy drinki - uśmiechnęła się
- Roxi...Jutro mamy zajęcia i...- zaczęłam,ale przerwała mi w połowie zdania,jak to miała w zwyczaju
- Przestań nudzić ! Choć raz dobrze się zabaw ! Korzystaj dopóki jesteś młoda !
- No dobra...Tylko ten jeden raz - uległam jej i obie udałyśmy się do kuchni
Zastaliśmy w niej Johnsona.Posłał nam uśmiech,następnie podał drinki.Podziękowałyśmy mu i zaczęłyśmy opróżniać zawartość naczyń.
Nim się obejrzałam trzymałam w dłoni dziesiąty...Jedenasty kieliszek alkoholu ? Prawdopodobnie po czwartym straciłam rachubę.Kurwa,byłam kompletnie pijana...
Myślałam,że umiem odmawiać,a tej dwójce udało się upić mnie w niecałe pół godziny...
* * *
Obudziłam się z bólem głowy.Otworzyłam leniwie powieki.Nagle z moich ust wydobył się pisk przerażenia.Obok mnie leżał jakieś chłopak odwrócony tyłem.Wyskoczyłam z łóżka,ale po chwili tego pożałowałam,ponieważ byłam całkiem naga.
Ściągnęłam kołdrę z nieznajomego,aby się nią zakryć...Nie wrócę przecież do niego...Okazało się,że on także nie ma na sobie ubrań.
- Co ja zrobiłam,co ja zrobiłam...Ja kurwa zdradziłam Nialla - zaczęłam lamentować - Kurwa,ale to że jestem naga nie musi oznaczać,że to zrobiliśmy...Ej ty ! Obudź się szkapo ! Słyszysz mnie ?!
- Wypraszam sobie kochanie...Czemu jesteś taka przerażona ? - skądś znam ten głos...
To Niall Horan we własnej osobie...
- Niall ? Dlaczego się przefarbowałeś idioto ! - krzyknęłam podchodząc do niego
- Trzeba zmieniać rożne rzeczy w sowim życiu Grace...A teraz chodź tutaj i oddaj kołdrę - zaśmiał się
- Ugh...Myślałam,że cię zdradziłam,to wcale nie jest śmieszne...Upili mnie wczoraj...- oznajmiałam kładąc się obok niego,a on przykrył nas kołdrą - A więc to ty jesteś tą niespodzianką ?
- Mhm...Podoba ci się ?
- Ty jeszcze się pytasz głupku ? Tęskniłam jak cholera - wtuliłam się w niego - O cholera...- zbladłam zdając sobie sprawę z tego co się stało
CZYTASZ
KIK MESSENGER
Fiksi PenggemarGrace prowadzi normalne życie,ma chłopaka,troskliwego brata i całkiem spore plany na przyszłość...Co się stanie,gdy na kik messengerze pozna blondyna,który ukrywa wiele sekretów ? Jak bardzo zmieni się jej życie ?