*HERSCHREVEN*
Terugblik
Gesprek tussen huishoudster en Lena: H:huishoudster L:Lena
L: Hallo met Lena
H: Hey Lena ik heb spijtig nieuws je moeder is verwond omdat iemand van de vijand van je moeders motorbende haar aanviel tijdens haar missie (ja mijn moeder zat bij een motorbende die allemaal illegalen dingen deed)
L:Nee hè please zeg hoe gaat het met haar?
H: sorry...
POV LENA
H: Sorry je moeder is er ernstig aan toe er is maar 10% kans dat ze dit overleeft.
L: Wat heeft ze dan?
H: ze is in haar zij geschoten en is op haar hoofd en buik geschopt en heeft een bloeding in haar maag en een zware hersenschudding, sorry dat je dit moet meemaken na je vader.
L: Oké als je het niet erg vindt hang ik nu op.
H: Oké doei en sterkte
L: Bedankt, bye.
Liv kijkt me vragend aan "Wat is er?" "Ik, zij, ziekenhuis." hakkel ik."Shht stil maar, het komt wel goed."zegt Liv sussend maar ik voel woede opdringen. "LIV HET KOMT NIET MEER GOED ZE HEEFT MAAR 10% OVERLEVING KANS HET KOMT NIET MEER GOED!" roep ik woedend. "Ow sorry dat wist ik niet het spijt me, maar wil je erover praten?" vraagt Liv aan me . "Oke. Mijn moeder hoort bij die motorbende: The Angry Angels A/N ik wist niets beter:) , zoals je wist, maar ze deed een missie en werd gesnapt door die vijand waar ik de naam niet meer van weet. Ze werd in haar zij geschoten en heeft een bloeding in haar buik een een zware hersenschudding."ratel ik snel. "Woow das shit!"roept Liv keihard. "Oke laten we maar hopen dat ze beter word. Maar nu eerst HUIZEN!" zeg ik. "Ik wil wel naar Engeland omdat ik het daar toch wel een beetje mis."zegt Liv met enige twijfel."Oke ik ben ook wel aan een ander land toe omdat het hier zo saai een nat is."zeg ik met een GROTE glimlach. "Misschien moeten we dan op een Engelse site kijken aangezien we nu op een Nederlandse site kijken."zegt Liv lachend. "Oke lijk dat jou wat?"Ik laat haar een foto van een knus huisje aan het bos maar zelf vindt ik het een beetje te klein voor ons. "Neeh, het is iets te klein voor ons denk ik." zegt ze snel. "Mooi want ik dacht precies het zelfde!"roep ik hard. Liv en ik lachen over de grond van het lachen omdat we altijd precies het zelfde denken. Ik werp een blik op de klok en zeg dat ik naar bed ga. "Wacht ik ga ook" zegt Liv. We poetsen onze tanden en doen onze haren in een knop omdat het morgen een grote ramp is en gaan naar bed.
DE VOLGENDE MORGEN
*PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP* "Aargh wat is dat voor een herrie!"schreeuw ik naar beneden omdat het bed van Liv al leeg is. "Dat is het brandalarm ik wou pannenkoeken bakken alleen zette het vuur een klein beetje te hoog. Dus begon het te roken en toen ging het alarm af." schreeuwt ze terug. Ik schiet in de lach omdat Liv echt hele maal niks in de keuken kan (ik eigenlijk ook niet maar dat geeft niet want er bestaat iets zoals afhaaleten dus No Problem) Eindelijk stopt het gepiep en kan ik veilig naar beneden omdat ik anders doof was. Het verbaast me dat Liv nog niet doof is omdat zij er altijd bij staat. Als ik beneden ben gaat de telefoon. Liv neemt op en even later geeft ze de telefoon aan mij en zegt droog: "Het Ziekenhuis." Ik neem de telefoon aan en zeg:"Met Lana.""Hallo met dokter Henk
gesprek tussen dokter Henk en Lana. H is dokter L is Lana
H: "Sorry ik moet slecht nieuws vertellen."
L: "Wat is er?"
H: "Eeuhm je moeder is vanmorgen overleden en er ligt hier een brief voor je."
L: "Nee niet alweer."
H: "Hoezo: Niet alweer als ik vragen mag?"
L:"Nou mijn vader is ook gestorven op een ochtend door een stom ongeluk."
H: "Ow gecondoleerd maar doei ik moet weer naar een patiënt. Je kan de brief bij de balie ophalen."
L: "Oke doei en bedankt."
Liv vraagt of het goed gaat want ik had de telefoon op luidspreker gezet. "Het gaat wel. Maar kom je mee om de brief op te halen?""Tuurlijk meis." zegt Liv. We rijden naar het ziekenhuis en vragen bij de balie om de brief. Als we weer thuis zijn open ik de brief en lees 'm.
Hey Lana
als je dit leest ben ik er niet meer maar ik wil dat je weet dat ik niet je echte moeder ben. Ik vond je in een park bij een man die helemaal in het zwart was en nam je mee. Je weet wel de kluis op mijn kamer? Daarin vind je iets wat ik je wil geven omdat ik er nu toch niks mee aan heb. Ik heb 1 tip: GEBRUIK HET GOED! oowja neem alles wat ik de kluis zit mee
liefs: je 'Moeder'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~+~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...