*14

552 12 0
                                    

POV LIV

"3.2.1. START!" gilt Lana. Iedereen wou dat Niall en ik een wedstrijdje zouden gaan doen wie het snelste 4 pizza kan eten. Natuurlijk ga ik winnen want ik heb ooit een filmpje gezien dat Niall op z'n snelst at en dat zou ik makkelijk verbreken. Ik begin rustig te eten en ik zie Niall als een gek alles naar binnen wil werken maar hij weet dan waarschijnlijk niet dat je op mijn manier veel sneller bent.

*NA 10 MINUTEN*

Niall heeft nu 1 en een halve pizza op en ik zit al op de 3 pizza's. Ik heb de hele tijd naar mijn pizza's en de muur gekeken omdat ik anders in lachen zou uitbarsten. Als ik even naar Niall kijk zie ik dat hij nog steeds probeert om alles in een keer in zijn mond te proppen, natuurlijk lukt dat niet. Ik kijk even snel naar de rest, die kijken verrast naar mij. Nog steeds ben ik rustig aan het eten en ik heb al weer een halve pizza op. Nog maar anderhalve, eigenlijk zit ik nog helemaal niet vol.

*NA 5 MINUTEN*

Ik kijk weer een keer naar Niall die echt moeite moet doen om nog een puntje te eten. Hij zit na dat puntje op de twee en een half en ik hoef nog maar een halve pizza. Na dat ene puntje laat Niall zich op zijn rug naar achteren vallen. "IK KAP D'R MEE!" roept hij. Ik grinnik en slik mijn laatste stukje op, spring op en doe een flikflak en gil tegelijk. "OMG LIV HOE DEED JE DAT!" schreeuwen de jongens. "Nou gewoon doen denk ik." zeg ik droog. "Maar zullen we de film gaan kijken?" zeurt Lana. Ik zet zonder op de antwoorden te letten de film aan en pak mijn eten wat ik voor de film had gepakt. De jongens kijken mij met open mond aan als ik een zak chips open trek en er een hand vol chips in mijn mond doe. "Wjat ir ejlr?" vraag ik met volle mond. "Liv je heb net 4 pizza's op en je gaat nu chips eten? Hoe blijf jij zo dun?" vraagt Harry stomverbaast. Ik haal mijn schouders op en kijk naar de tv. Als de zombiegevangenen in beeld komen beginnen de jongens te gillen. "Wat is er?" vraagt Lana. "uuh niks hoor, nouwja vanmiddag waren die ook in ons huis en tuin." "Je weet dat dit nep is..." zeg ik. "J-j-ja m-maa-maar he-het wa-was zoho eh-eheng." stottert Niall. Opeens krijg ik weer een plan en zeg dat ik even naar de wc moet.

POV LANA

"LANAA KOM JE EVEN? VROUWEN PROBLEMEN!" hoor ik Liv opeens roepen. Dat roept ze altijd als ik even naar haar moet komen omdat ze een plan heeft voor een prank. "IEW dat hoeven wij niet te weten!" gilt Louis en hij doet zijn handen voor zijn oren. Snel ren ik naar de wc en vraag wat het plan is. "Nou we bellen de rest weer en zeg dat ze hier naar toe moeten en hun kleren en make-up op/aan doen. Dan komen hun naar binnen of zo iets dat moeten ze zelf maar regelen en de jongens zijn doodsbang en wij moeten ook bang zijn. En tadaa de jongens hebben een trauma voor deze film, ze geven hem aan ons en wij hebben een super leuke film." fluistert ze. "Is goed, bel jij ze?" fluister ik terug. Snel loop/ren ik weer naar de rest en zeg dat ze geen maanverband bij had. "Ze komt er zo aan." zeg ik daarachter. Liv komt aan lopen en knikt even bijna onzichtbaar naar mij en ik glimlach. "Waarom zit je zo te glimlachen?" vraagt Zayn. "Ik moest denken aan toen Liv en ik elkaar ontmoette." zeg ik snel voordat ze iets doorkrijgen . "O Oke." zegt hij en hij kijkt weer naar de film.
"Wat was er dan zo leuk aan toen jullie elkaar ontmoette?" vraagt Harry.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu