POV LIV"Hey, zullen we stoppen hiermee? Ik ben er echt klaar mee." zeur ik. We hebben ondertussen stap 1 van ons plan voltooid. We vroegen Liam het ooit in zijn broek heeft gedaan. Hij werd rood en knikte heel licht. "Misschien kunnen we nu een film gaan kijken?" stelt Lana voor. We "wisten" niet wat we konden doen. "Oke maar ik kies hem." antwoordt Harry. "Nee, ik vind dat Lana en ik mogen kiezen omdat wij vrouwen zijn. Je weet wel Lady's First." zeg ik. "pff vooruit dan." zegt Harry met tegenzin. Lana en ik huppelen blij naar de film kast. Ja ze hebben gewoon zo veel films dat ze er een kast voor moesten kopen en dat is geen kleine kast... We kijken door de films en dan zie ik de film die we bedoelden. Ik laat hem aan Lana zien en die roept meteen: "Jaaa die wil ik zien!". We huppelen weer blij naar de rest en stoppen hem in de tv. De titel komt in beeld en de jongens kijken elkaar vragend aan. "Hebben jullie deze nog nooit gezien?" vraag ik dan maar na een tijdje vragend naar elkaar kijken. "Eum we hebben deze ooit gekocht alleen nooit gekeken omdat we hem kwijt waren." zegt Liam. "O hij lag gewoon in de kast achter Annabelle." Hij grinnikt even. "Kijk nou maar mee de film begint." zeurt Lana. "HO! STOP DE FILM!" roept Niall opeens en rent naar de keuken. "OOWJA SHIT WE ZIJN HET ETEN VERGETEN!" gil ik nadat ik het door heb wat Niall is gaan doen. Snel ren ik ook naar de keuken en pak zo veel mogelijk eten uit alle kasten. Als ik terug kom zie ik dat Niall alleen een bak popcorn voor zichzelf heeft gepakt. "Nialler toch. Dat is toch nooit genoeg." zeg ik zuchtend. Louis start de film en wil een zak chips pakken maar ik sla zijn hand weg. "BLIJF VAN MIJN BABY'S AF!" gil ik hysterisch. "Maar da krijg je toch nooit alleen op?" vraagt Zayn. "Ow dan kennen jullie Livie nog niet zo goed. Zij eet vier pizza's in een uur," zegt Lana serieus. "en daarna als we een film kijken eet ze nog 3 zakken chips leeg een een halve bak popcorn." Alle jongens kijken mij met open mond aan. "Staren is onbeleefd." zeg ik droog. "Wtf zelfs Niall eet maar 3 pizza's in een uur. En daarna nog een zak chips." zegt Louis vol ongeloof. "Maar hoe kan jij dan zo dun blijven?" vraagt Harry. "Ooit gehoord van sporten? Ik kan wel even 4 pizza's bestellen." vraag ik om hun te bewijzen dat ik wel zo veel kan eten. "Oke doe maar, bestel dan maar 11 pizza's. 3 Hawaii, 5 salami, en 3 magarita." zegt Niall. Ik bestel de pizza's en doe open als de Pizza bezorger er is. "Alstublieft." zegt de bezorger chagrijnig omdat het keihard regent. Ik doe extra sloom om hem nog chagieër te maken. "Eum sorry moet heel even geld pakken." zeg ik onschuldig en loop naar binnen om geld te pakken. Ik loop voetje voor voetje om nog slomer te gaan. "Sorry meneer ik kon geen geld vinden,"zeg ik als ik terug bij de bezorger ben. "Oeps ik ben de helft vergeten. Ik ga het even pakken." en ik loop weer naar binnen. Ik hoor nog net de bezorger mopperen en zuchten. Ik grinnik even en pak 1 euro. "Alstublieft. Bedankt voor uw geduld en nog een fijne terug weg." zeg ik zo lief mogelijk. Het chagie mens loopt weer weg en ik sluit de deur. Ik vertel alles aan de rest en die liggen in een deuk.
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...