*3

775 16 5
                                    

POV LANA

Hmm in die kluis mocht ik nooit in kijken. Maar ik weet het wachtwoord wel. Snel ren ik naar de kluis en maak hem open. Ik schrik me helemaal kapot van wat er in ligt. Meteen schreeuw ik naar Liv:

"OMG LIV HIER ZIT GEWOON F*KING 100.000 POND IN! AAAHH WE KUNNEN NU ZO MAKKELIJK NAAR ENGELAND VERHUIZEN EN DAN EEN F*KING VILLA KOPEN YES!"

"Maar wat ligt er bij?"vraagt Liv nieuwsgierig. "Geen idee even kijken?""Ja duh!"schreeuwt Liv in mijn oor. Man wat kan zij gillen zeg niet normaal! Ik kijk naar het papiertje wat naar het geld ligt en even staat mijn hart stil. Maar dan schreeuw ik kei hard:"OMG LIVIEE MAM HAD EEN VILLA IN LONDEN EN ER STAAT BIJ DAT WE DAAR MOGEN WONEN ALS WE WILLEN!" "OMG WE GAAN NAAR LONDEN AAAAAAH!" gilt Liv nog harder dan mij.

POV LOUIS

"Hey jongens, vinden jullie ook niet dat er bij de buren nooit iemand is?"vraagt Harry. "Nu je het zegt wel, maar wisten jullie dat de eigenaar bij een gevaarlijke motorbende: The Angry Angels in Nederland hoort en dood is gegaan?"vraagt nu Liam. "Nee, maar wie gaat het nu bewonen want het staat niet te koop? " vraagt Zayn. Jeej nog meer vragen! Zou ik maar eens antwoord zeggen want ik heb contact gehad met die vrouw die is overleden. "Euh jongens, de dochter en haar beste vriendin komen daar wonen. Ik weet dat omdat ik contact met die vrouw heb gehad." Ik kijk de jongens aan, volgens mij denken we allemaal precies het zelfde: Zou ze knap zijn?
'Lou? Weet je hun namen ook? Dan zoeken we ze op.' Vraagt Harry 'Nope, alleen dat de dochter Lana heet.' 'Mooie naam, en bij een mooie naam hoort een mooi meisje.' Grijnst Harry. Ik grinnik en pak mijn mobiel en open flappy bird. Ik ben echt helemaal verslaaft aan dat spel. Ik heb ooit een filmpje gezien dat een jongetje zijn broer heeft geslagen met een stoel omdat hij zijn telefoon afpakte waardoor hij zijn record niet kon halen. Zo ver is het bij mij nog niet maar waag het om mijn telefoon af te pakken!

'Wat zullen we gaan doen?' Vraagt Niall verveeld. 'We kunnen gaan paintballen?' Stelt Zayn voor. Ik kijk op en knik. Paintball is wel leuk. 'Oke, ik vraag Paul wel of hij wil rijden.' Deelt Liam mee en hij loopt weg. Ik ren naar boven om een shirt aan te doen aangezien ik die niet aanhad en sprint weer naar beneden. Ik spring in mij zwarte Vans en doe mijn jas aan. 'Nou tjop tjop! Ik heb niet de heledag de tijd!' Schreeuw ik door het huis heen. Ik hoor verschillende voetstappen en zie jassen door de lucht vliegen. Welkom in huize Direction. Het huis waar alles kan vliegen. Ik open de deur en loop daar het zwarte busje waar Paul al op ons zit te wachten.
'Goedemorgen!' Gil ik door het busje. 'Louis. Het is al middag.' Zucht Paul terug. 'Nouja zeg. Jij bent ook niet leuk.' Mok ik en zak onderuit in mijn stoel. Na een minuut of 5 zie ik eindelijk de rest aankomen. Ik kruip overeind. Zodra ze zitten scheurt Paul weg.

-

'WE ARE THE CHAMPIONS! WE ARE THE CHAMPIONS! NO TIME FOR LOSERS CUZ' WE ARE THE CHAMPIONS!' Zing/schreeuw ik helemaal blij terwijl we terug naar binnen lopen in on huis. Mij team waar onderandere Zayn en Harry inzaten hebben gewonnen. Ik heb Niall volop in zijn gezicht geraakt waardoor hij nu een blauwe plek op zijn wang heeft zitten. Vraag me niet hoe ik het heb geflikt maar hij is er!

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu