POV LANAFLASHBACK
Toen ik in zou naar groep 1 gaan en ik kreeg een heel leuk jurkje van mijn 'moeder' dat ik zou aan doen op de eerste dag. Ik werd door mijn 'moeder' gebracht en het hele plein was al leeg toen we aankwamen. "Schat, ik kom je straks weer ophalen maar je moet nu even alleen naar binnen. Ik moet naar mijn werk." zegt ze tegen mij. Ik loop naar binnen en ren naar de kapstok waar allemaal jasjes hangen van mijn maat. Ik ren snel naar de klas. Toen ik binnen kwam vroeg de juf waarom ik zo laat was. "Ben ik altijd, wen er maar aan." zei ik. Ik weet precies wat ik moest zeggen omdat ik nog kleiner was altijd alleen was en was een beetje agressief. Ik kijk de klas rond en zag een meisje dat heel boos naar me keek omdat ik het zelfde jurkje aan heb. In de pauze komt dat boze meisje naar me toe en gilt blij: "Wat heb je een leuk jurkje aan!" Ik keek op van de blije persoon die te nogal boos keek in de klas. "Dankje, hoe heet je?" "Ik heet Liv. Jij?" "Ik heet Lanaaaaaa!" gilde ik blij terug. Samen zaten we de hele pauze te gillen en te giechelen.
EINDE FLASHBACK
Precies toen Liv binnen kwam was ik klaar met mijn verhaal. "Liviee ik heb hun onze ontmoeting vertelt!" gilde ik hyper. "Okee maar kom we gaan de film verder kijken." Al snel zie ik een schim voor het raam staan. Mooi ze zijn er! Precies op een super eng stukje gaat het licht uit. Slim, heel slim. Gne gne gne. "AAAAAHH HEELLPP!!!" gilde Niall. Blijkbaar is hij bang in het donker. Opeens schiet het licht aan en valt de tv uit. "Tjaa kom dan gaan we slapen, ik ben opzich best moe." zegt Zayn. "Laten we met zijn allen in de kamer slapen!" gilt Louis hyper. "Jaaa een sleepover!!!" gil ik lekker mee. Ik ga op de bank springen en al snel komt louis er bij springen. "Net een tweeling, allebei irritant."zucht Liam. Verontwaardigd kijk ik hem aan. "Wat?" vraagt Liam onschuldig. Tegelijk ploffen Louis en ik neer. "Laten we de matrassen pakken!" gil ik nog steeds hyper. "Oke kom!" gilt Louis. We rennen naar de trap en de rest sjokt achter ons aan. Als iedereen boven is pakt we allemaal een matras en glijd naar beneden. Als er beneden zijn zien we in de kamer onze vrienden. "AAAAAAH HELP DAAR ZIJN ZE WEER!" gilt Harry. "Jullie hadden gelijk!" gilt Liv gespeeld doodsbang. Langzaam staan de 'Monsters' op en lopen/slenteren naar ons. Liam en Harry kruipen snel in de kast en Zayn blijft verstijfd staan. Niall en Louis staan ook nog steeds op een matras en hun broeken worden langzaam nat. Gillend rennen Liv en ik naar de keuken. Daar is Stan met een bebloede bijl. Snel fluister ik dat hij moet mee spelen. "HELLP! AAAH!" gil ik hard. ik hoor ze hier naar toe rennen en ik doe alsof ik dood ben. "AAAAAAAH! NEEEEEEE LANA. JE BENT TE JONG OM TE STERVEN!" gilt Liv die meteen begrijpt waar ik mee bezig ben. Liv gaat ook op de grond liggen en doet ook net als mij alsof ze dood is. Snel komen de jongens naar ons toe rennen. "Nee! Jullie mogen nog niet dood zijn!" huilt Niall. De rest van onze vrienden komen er ook aan en doen alsof ze de jongens gaan vermoorden. Als ze heel dicht bij zijn en de jongens doodsbang zijn zeg ik rustig: "En stop maar jongens ze zijn bang genoeg." Stan, Nikki, Thomas,Kiki en Isabel helpen mij en Liv opstaan en Niall, Zayn, Louis, Harry en Liam kijken ons met open monden aan. "3.2.1 PRANK!" gillen Liv en ik tegelijk kei hard. "Wa- wat?" waren jullie dat vanmiddag ook?" vraagt Louis. "Jep, dit zijn onze friends: Stan is die clown, Thomas en Kiki zijn de gevangene, Isa is dat kleine zombiemeisje en Nikki is de zuster." zegt Liv terwijl ze iedereen aanwijst. "En ik was/ben die vampier van vanmiddag en Liv was/is dat schoolmeisje." zeg ik lachend. "Maak kennis met de PRANK QUEENS!" gillen we met ze allen. "Oke maar ik ga eerst even een andere broek aan doen..." zegt Harry. "Ehh, wij ook." zegt de rest. Keihard lachend lopen we naar de kamer en gaan zitten.
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...