*9

668 11 0
                                    



POV LUKE

Ik word wakker van een straal licht dat door een kier van mijn gordijn komt. Ik wil mijn mobiel pakken alleen hij ligt er niet, ach die zou Micheal wel hebben aangezien hij die van hem altijd kwijt is. Ik stap uit bed en kleed me aan. Daarna ga ik naar de gang om mijn haar te doen, ja op de gang. Daar hangt een altijd een spiegel en dat is dichterbij dan de badkamer. In de gang zie ik geen spiegel meer hangen dus ga ik naar de badkamer. de spiegel daar is heel groot dus hoef ik niet bang te zijn dat er anderen voor staan. Als ik in de badkamer ben is de spiegel vol getapet zodat je niks meer kan zien. Hmm misschien probeert Micheal een prank uit te halen, nou mooi niet! "MIKEEYY KOMEEN!" schreeuw ik. Mikey kom er aanrennen en kijkt me verbaast aan en barst dan in lachen uit. "HAHA Luke wat heb je gedaan!" lacht hij. Ik kijk hem verbaast aan. "Je haar is *haha* het is geel en er zitten *haha* allemaal staartjes in!"lacht hij nog steeds. SHIT als het een kleur is dat ik haar dan is het geel omdat geel gewoon stom is. "AAAAHH WIE HEEFT DIT GEDDAAN!" hoor ik opeens Ashton gillen. Hij komt de badkamer in rennen. Hij ziet er niet uit! Zijn haar is gestijld en is kots groen. "WIE HEEFT DIT GEDAAN!"gilt hij nog steeds. Toen kwam Calum aan lopen. Ik lach hem nog harder uit. Zijn haar is paars en er zitten allemaal speldjes in zodat je maar heel weinig haar ziet. Opeens denk ik aan Liv en Lana omdat ze dit soort dingen ook tijdens die tour deden. "Eeum guys denken jullie ook aan Liv en Lana?" vraag ik aan de rest. "Ja maar als hun het waren hoe kunnen ze dan binnen?" vraagt Ashton. "Kom we gaan gewoon even naar hun toe." beslis ik. En we lopen aan.

*Bij Liv En Lana's Huis*

Ik druk op de bel en ze doen samen open. "HAHA WAT IS ER MET JULLIE GEBEURT HAHAHA!" roepen ze. Ik kijk hun aan en zeg: "hoe kunnen jullie bij ons naar binnen?" "Wij kunnen niet naar binnen bij jullie. Maar denk is even na, One Direction woont hier ook in de buurt. Dus hun kunnen het ook gedaan hebben." zegt Lana. "Maar hoe kunnen hun dan binnen?" "Nou daar is een logische reden voor: Waarschijnlijk hebben ze toen er nog andere mensen woonde een manier gevonden waardoor ze naar binnen konden. En die hebben ze nu ook gebruikt." zegt ze simpel. Hmm daar heeft ze gelijk in. "Guys kom we gaan even naar hun toe."

POV LIV

"Guys kom we gaan even naar hun toe." zegt Luke. Als ze weg zijn gieren Lana en ik het uit. "HAHA ze geloofde het ook nog echt HAHA!" lach ik. "Maar ze zagen er echt geniaal uit!" zeg ik Quasi serieus maar barst daarna meteen weer in lachen uit. "Wat gaan we vandaag doen?" vraagt Lana als we zijn uitgelachen. "We kunnen weer een video maken voor ons YouTube-kanaal?" stel ik voor. "Jaa dat hebben we al lang niet meer gedaan!" roept Lana net iets te enthousiast. Lana en ik hebben een YouTube-kanaal waarop we filmpjes zetten over van alles en nog wat. "Lanaa we kunnen een Room Tour doen." vraag ik. "Jaa maar het moet dan in 2 delen omdat we anders een halfuur bezig zijn. Oowja en we gaan niet in mijn 'moeders' kamer." antwoord ze. "Kom lets doe it!" gil ik.

*Na de Room Tour*

"Wat gaan we nu doen?" vraagt Lana. "We kunnen een liedje maken en opnemen?" We hebben een muziekstudio in onze villa zitten. "Okee! Ik weet iets. Als we nou allebei een nummer schrijven." "Okee is goed tot over weet ik hoelang!"gil ik naar Lana. Ik loop naar de tuin en ga in de schommelbank zitten. Ik weet niet wat het is maar hier heb ik altijd inspiratie. Ik weet meteen iets: Het moet iets met gevaar te maken hebben omdat Lana en ik nou eenmaal gevaarlijk zijn op het gebied Pranken.

*NA EEN KWARTIER*

Ik heb al een couplet en een refrein en nog een couplet. Ik zing het even en verzin er gewoon iets bij. Wacht dat klonk eigenlijk best leuk.

* NA NOG EEN HALFUUR*

Yes ik heb mijn liedje af. Ik bel even Lana

*gesprek Liv en Lana L=Liv LA = Lana*

L: heey ik ben klaar! jij?

LA: haaaiiii ik ook, kom jij naar mij toe. Ik zit in de studio.

L: Okee ik kom er aan!

*einde gesprek*

Ik loop naar de studio en zie Lana op een gitaar zitten pingelen. "Heey Lana,. Ik ben er."zeg ik.

"Ow heey, mag ik je tekst eens lezen dan mag jij die van mij." zegt ze terug. "Oke." zeg ik droog. Als ik haar tekst lees zie ik meteen dat ze het ook over gevaar heeft geschreven. "Lana, we hebben over het zelfde onderwerp geschreven!" gil ik blij. Het liedje van Lana heet Dangerous Woman en die van mij Dangerous.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu