POV LOUIS
Okeey dat was raar? Hoe weet zij mijn bijnaam en waar is mijn tweelingzus en wat is er Lana aan de hand want ze doet nogal raar? Zucht.
Oke Louis je moet nu even alles op een rijtje zetten!
Ik loop naar het strand en ga in het zachte zand liggen kijkend naar de wolken die voorbij drijven.
1. Lana, Liv en 5sos komen langs/bij ons wonen
2. Luke vindt dat Lana en ik op elkaar lijken
3. Lana is net zo raar en gek als mij.
4. Ik krijg hoop om mijn twinnie te vinden door Lana
5. Ik ga naar mam om info te krijgen over Lana (Twinnie Lana)
6. Daisy wordt half aangereden en Lana (buren) brengt haar naar huis
7. Ik ga naar het ziekenhuis met Daisy en dan pakt Liv opeens mijn wortel af
8. Lana ligt in het ziekenhuis en zegt zomaar mijn bijnaam terwijl ze hem nooit heeft gehoord
9. Nu ben ik op het strand.
10. Ik weet niks meer maar tot de 10 is gewoon beter
"Pff, hoe ga ik ooit mijn tweeling zusje vinden?" zeg ik hardop. Opeens voel ik harde steken in mijn zij en in mijn arm.
POV LANA
"Mevrouw u heeft een botbreuk in uw heup en 2 breuken in uw linkerarm." zegt een dokter die echt heel eng is aangezien hij een litteken over zijn wang naar zijn neus heeft. Ik knik. "U moet geopereerd worden aan uw heup en arm want ander geneest het niet." gaat de dokter verder. Ik wordt met mijn bed uit de kamer gerold en Liv rent mee. "Dokter mag Liv mee?" vraag ik. De dokter knikt.
"Ga maar liggen en blijf rustig." zegt een of andere creep met een lange naald. Ik probeer rustig te blijven en de creep gaat met de naald in mijn huid. "AAAAAAAAAAAAAAAAH HEEEEELLLLUUUUUUUP HET DOET PIIIJJJJJJNNNN!!!!!!!" gil ik keihard. Het doet zo verschrikkelijke pijn. Ik sla met mijn armen om me heen. "AUUUU MIJN AARRM!" ik merkte de pijn in mijn arm pas toen ik tegen een ijzeren staaf kwam met mijn arm. "Ow sorry mevrouw ik ben u vergeten om in slaap te brengen." zegt de creep droog. Ik grom een keer en dan val ik in een diepe slaap omdat de creep een of andere naald in mijn goede arm steekt.
NA EEN LANGE SLAAP
Ik ben net wakker maar godverdomme! Ik haat ziekenhuizen! Wie vergeet nou iemand in slaap te brengen die een operatie krijgt?! Ziekenhuizen zijn ook gewoon saai en ouderwets bijvoorbeeld: Ik wou mijn mobiel pakken maar er kwam toen een dokter binnen die mijn mobiel afpakte en zei: "Mevrouw, U mag geen mobieltjes in uw bed hebben." Wat een klote ziekenhuis is dit! Gelukkig is Liv er.
"Vertel nouhou!"zeur ik aan Liv's kop. Ze vertelde dat ze op iemand verliefd is alleen ze wil het niet zeggen. Dan maar stampen. "Is het Niall?"
"Nee ik ga het niet vertellen."
"Is het Harry?"
"Nee."
"Liam?"
"Neehee!"
"Louis? "
"Nee tuurlijk niet!"
"Zayn?"
"Neehee!Wanner hou je eens op?"
"Niet voordat ik het weet. Is het Mikey?" zeg ik grinnikend.
"Nope."
"Calie?"
"Nee."
"Lukey?"
"uh, Nee"
"Oeeee je twijfeldeee!!"
"Ja oke ik ben op Luke, maar hij is gewoon zo lief en knap en sexy als hij op zijn lip piercing bijt. Omfg zijn ogen zijn zo mooi!" "LIV IS VERLIEFD!" gil ik mega hyper. "ECHT OP WIE!" gilt Louis die de kamer ALWEER komt in rennen. "OP LU- ik kan mijn zin niet afmaken omdat Liv een hand voor mijn mond slaat. "Op niemand." zegt ze. Ze haalt haar hand weg als ik d'r hand lik. "Blurp!" gil ik hyper. "Let daar maar even niet op, dat doet ze al sinds ik haar ken en dat is lang." zucht Liv. "Oke? Maar wie is het nou?" zeurt Louis. Liv zucht. "En jij denkt dat ik het jou ga vertellen?" "Oeee. Burn!" Gil ik hyper. "Oke serieus wat hebben ze met jou gedaan?" vraagt Liv aan mij. Ik haal mijn schouders op en begin te trappelen met mijn benen.
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...