*4

697 17 1
                                    

*HERSCHREVEN*

POV LANA

"Livie, zullen we dan morgen verhuizen?" vraag ik met puppy ogen. Ik weet dat ze daar niet tegen kan. "Ugh Lana, je weet dat ik daar niet tegen kan, maar oke ik regel wel even een verhuiswagen." zeg Liv met een zucht. 

 *DE VOLGENDE DAG*

 Lana schiet ophop! hoor ik van beneden af komen. Ik ben nog bezig om afscheid te nemen van het huis *snik snik* doei huisje ik zal je missen. Nee grapje ik zit gewoon nog even op de wc. Ik lach in mezelf door mijn eche grap. Als ik klaar ben ren ik naar de auto en zeg: "Livie ben je klaar voor vertrek? En anders ik rij gewoon aan hoor, dus schiet op. Als Liv extra sloom naar de auto loopt geef ik een keer gas zodat ik een stukje weg rij. "Lana STOP!"schreeuwt Liv naar mij. Ik grinnik en stop de auto. Liv komt aan rennen en gilt dat we nu kunnen en dat we moeten opschieten omdat de verhuiswagen al weg is. Toen ik dat hoorde gaf ik plank gas.

*TIMESKIP ZE ZIJN NU ONGEVEER OP DE HELFT VAN DE WEG MAAR AL WEL IN ENGELAND* 

"Liv zullen we heel even stoppen bij een restaurantje om wat te eten?" vraag ik smekend. "Oke dadelijk is er een Mac Donalds daar stoppen we wel eventjes"zegt Liv die nu aan het rijden is. Als we bij de Mac zijn koop ik een Big Mac met heel veel wortels en een chocolade Milkshake. Ik zou eigenlijk een Mc Flurry pakken maar sinds de vorige keer doe ik dat niet meer. De vorige keer kreeg ik echt mega veel buikpijn dus blijf ik ver weg van die dingen. Als we klaar zijn moet ik opeens aan Luke, Ashton , Micheal en Calum denken een paar jaar geleden hadden we daar veel contact mee en hadden een Prank Month (Dat is dat je een maand allemaal pranks uithaalt bij andere en de gene die zich als eerste opgeeft heeft verloren!:) )gehouden en natuurlijk wonnen Liv en Ik. Geen idee hoe ik nu bij hun kom maar goed. "Liv hoe zou het met Lukey, Ash, Mikey en Cal gaan?" Ja wij hebben die bijnamen bedacht. "Geen idee zullen we ze bellen? Ik heb hun nummer nog." Liv en ik bellen hun en als ze op nemen gillen we meteen: "Heey Bambi's!" Zo noemden we hun altijd. "Uhm wie zijn jullie?" hoor ik Mikey vragen. "Wauw zijn jullie ons nu al vergeten?" vraagt Liv quasi verdrietig
" Omg Liv! Lana! Hoe gaat het?' hoor ik Lukey op de achtergrond zeggen. "OMG SORRY LIVKE EN LAANTJE!" schreeuwt Mikey nu. "Het gaat goed alleen m'n moeder is heeft een nieuw bed." zeg ik droog. Liv moet grinniken om mijn antwoord. "Wat is daar mee?" vraagt Ash die dus ook mee luistert. "Tja het is een heel bijzonder bed. Het is van hout gemaakt en in haar kamertje ,ze heeft een nieuwe kamer, is geen licht." zeg ik nog steeds droog. "He nu snap ik er helemaal niks meer van."zeg Cal Pal. "Staat hij op luidspreker ofzo?"vraagt Liv. "Ja goed he!" schreeuwt Mikey door de telefoon. "Nou die kamer is niet meer in huis maar onder de grond."zeg ik nog droger dan daarvoor. "Omg hoe?!" hoor ik iedereen tegelijk zeggen. "O ze is neer geschoten toen ze een missie deed voor die motorbende." zeg ik nog steeds droog. "Wtf hoe kan je zo droog blijven?" vraagt Lukey. "Nou het boeit me helemaal niks meer dat ze er niet meer is want ze was toch altijd weg. En ik zag haar nooit meer."zeg ik. "Owja en Liv en ik verhuizen naar Londen!" gil ik blij en hyper door de telefoon. "Omg echt wij ook! Jeej waar gaan jullie wonen?"gilt Mikey nu ook hyper. "Op de LondonStreet 36." antwoord Liv. "Leuk wij gaan wonen op LondonStreet 34."zegt Ash doodgewoon. "Ash dat is naast hun even dat je het weet." hoor ik Cal Pal zeggen. En dat een blije gil. "Volgens mij heeft iemand iets door."zeg ik alweer droog. Sjonge jonge ik ben echt in een droge bui.
Wat nou als het nu gaat regenen, dan is het niet meer droog.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu