*25

480 12 0
                                    

POV LANA

De bel gaat. Dat zijn vast die meiden die Louis heeft gebeld. Ik loop naar de deur en zie daar Little Mix staan. Natuurlijk ik kon het weten: Jadey, Jesy, Perrie en Annie. "Hey, Kom binnen!" gil ik hyper. Ik huppel voor ze uit naar de kamer. "Nou, Louis ga je gang!" grinnik ik. Hij zucht en gaat voor ze staan. Hij zucht nog eens en begint. Eerst zijn schoenen en sokken, dan zijn shirt. De meiden kijken hem verbaast aan. Dan doet ie z'n broek uit. Damn die sixpack is wel echt sexy! Wow Wacht! Wat dacht ik? Ach iedereen mag toch iemand sexy vinden? Snel trekt Louis zijn kleren weer aan en gaat zitten. "Truth of Dare." zeg ik als ik de gezichten van de meiden zie. "O, wij doen mee!" gilt Perrie vrolijk. Ze komen er bij zitten. "Truth of Dare, Liam!' Na een tijdje besluiten we te stoppen en te gaan slapen. "Weetje het zou me niet verbazen als Lana en Louis familie zijn.' hoor ik Jade fluisteren tegen Jesy. 'Dat klopt Louis en ik zijn twins daar zijn we vanmiddag achtergekomen!' fluister ik tegen Jade. 'Oh my god. Wat leuk, Louis heeft z'n zusje terug!' 'Correctie Zus ik ben 3 minuten ouder!' lach ik. Ze grinnikt. Ik kijk om me heen en zie dat de meeste mensen al slapen. Daarmee bedoel ik iedereen behalve Liv, Jade, Jesy en ik. 'Liv, kom ns even.' fluister ik en wijs naar boven. Ze knikt en loopt naar boven. Zonder wat te zeggen ga ik haar achterna. 'Dus, wat is je plan?' vraagt ze meteen als we op de badkamer zijn aangekomen. De reden waarom wij op een badkamer "vergaderen" is omdat je die deur op slot kan doen. 'Die heb ik nog niet maar het wel origineel zijn.' Ze knikt en pakt haar telefoon. Ze typt wat en even later krijg ik een melding dat Liv iets heeft gestuurd.

KILLERSQUAD 2.0

vandaag

PRANKQUEEN: Ejj guys help ff met n originele prank te verzinne voor meerdere pers. thxx

Ik grinnik en kijk wat op Tumblr, wat ik al snel weer afsluit omdat ik echt niet tegen die perfecte meisjes kan. Hun spuiten zich helemaal vol met botox en noemen zichzelf vervolgens Fitgirls. Oh, weer een appje.

KILLERSQUAD 2.0

Thootjee: Ik zag gister fso n app waarmee je andermans ww kan hacke dus of je veranderd iedereens code of iets wa ik nu nie kan verzinne 😂

Oeee ik heb n ideeee: ik hack al hun codes en gooi ze in n groepsapp me jullie en jullie moeten gwn creepy doen oke? zeg ma gwn da je ze ziet zitten in onze woonkamer fso

wij appe wel info door oke xx

De rest appte nog da ze zo creepy mogelijk zouden doen en Thomas heeft de app doorgestuurd. We sluipen naar beneden en zien dat de overige meiden ook zijn gaan slapen. Vlug download ik de app en grijp Harry's telefoon. Je moet de telefoon scannen met de app en dan geeft hij het wachtwoord aan. Ik scan Harry's telefoon en zie niet veel later zijn wachtwoord verschijnen:

donttouchmyhair99

Wauw, meent hij dit?

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu