*32

369 8 0
                                    


Pov Lana

We zijn nu in Miami en Liv heeft eindelijk door dat we naar Shawn gaan.
'OMC WIJ GAAN GEWOON FKING SHAWN MENDES ZIEN!' gilt Liv de hele tijd door de auto. 'Wat voor kaartjes heeft hij eigenlijk gekocht?' 'Kijk zelf maar. Ze zitten in mijn tas.' zeg ik terwijl ik op de weg let. Voor ons is een vrachtauto en die slingert nogal.

'O M F G WE GAAN SHAWN ONTMOETEN! AAH WE HEBBEN GEWOON VIP-KAARTJES. Oja er zit nog een briefje bij van Louis.' schreeuwt Liv bij mijn oor. 'Hoor jij nu niet te gillen?' vraagt Maja. 'Huh wat? Nee ik heb helemaal geen leuke kleren bij!' 'Dan gaan we shoppen. Jullie hoeven er pas om half 4 te staan en het is nu 11 uur.' Ik knik.

'We zijn in Miami!' gil ik. Maja was in slaap gevallen en Liv gehypnotiseerd door haar telefoon. Ik parkeer mijn auto en spring eruit. De rest stapt rustig uit terwijl ik al zo ongeveer bij een of andere fan store van Shawn.  Als ik binnen ben zie ik meteen de perfecte crop top. Hij is zwart en heeft erop een tekstje. "I only want Shawn Mendes." 'Liv Maja! Zie deze!' gil ik door de winkel. 'OMG DIE GA JIJ KOPEN!' gilt Liv enthousiast terug.

Als ik hem heb gepast loop ik naar de kassa en betaal hem. Op naar de volgende winkel.

Na een uurtje heeft Liv een witte crop top met op de achterkant Mendes 98 en een zwart broekje en ik een wit broekje. We zitten nu bij starbucks.

skip tot 2 uur

'IK DOUCHE EERST!' ik ren naar de badkamer. We zitten in een hotel voor een nacht. 'NEE IK WIL EERST!' Liv komt me achterna. Ik ren naar de douche en spring er in. Snel zet ik de douche aan en toen haakte Liv af. Wat vrij logisch is want ik sta met mijn kleren aan onder de douche... Snel zeep ik me zelf in en spoel me weer af. 'LIV JIJ BENT!' Ik loop met een handdoek de hotelkamer in. Snel doe ik de kleren aan en maak me op. Niet dat ik veel make up gebruik. ik gebruik alleen mascara en ik doe voor deze keer ook eyeliner op. Ik doe mijn haar in een vlecht ( boven^) Ik pak mijn mobiel van de lader en maak een foto

Als Liv eindelijk klaar is is het al half 3. OMG OVER ANDERHALF UUR ZIEN WE SHAWN MENDES! Ik word echt gek! 'Lana? Heb je het briefje van Louis al gelezen?' vraagt Liv opeens? Oja kut niet aan gedacht. Ik gris mijn tas en zoek naar het briefje. Ik haal de kaartjes eruit en leg ze op bed. 'Hier is ie!' Ik maak hem open:

Heeyy Twinsister!

Ik heb Vip-kaartjes gekocht want het spijt me echt heel erg van wat is heb gedaan. (daar hoort een Meet & Greet bij!)Maar als je naar het concert gebouw gaat, staan er waarschijnlijk al veel meisjes. (Uit eigen ervaring!) Loop naar de achterkant van het gebouw en zorg dat NIEMAND je volgt. Daar is een deur en een bel. Druk op de bel en zeg jullie namen + Laat ons erin want wij eten graag een muffin. Dan gaat de deur wel open! Veel plezier

xxxx Lou

'OMG!' 'Wat?' Liv kijkt me nieuwsgierig aan. 'Wij gaan via backstage naar binnen!' Ik geef haar het briefje.

Skip tot het concert

Liv en ik lopen naar de achterkant van het gebouw. Ik kijk steeds achterom want ik heb echt het gevoel dat we worden gevolgd. Liv loopt echt mega raaar. Ze rent half en af en toe een raar huppeltje er tussen. Maar ik geef haar GROOT gelijk. 'O My Fucking God! We zijn er bijna!' Nu kan ik mezelf ook niet meer inhouden. Ik geef haar een knuffel en maak een radslag.

We zijn bij de deur. 'Wie zegt het?' vraag ik. Ze wijst meteen mij aan. 'Oii.'Ik loop naar de deur. 'Hoi, Lana en Liv hier. Laar ons erin want wij eten graag een muffin.' zeg ik luid en duidelijk. Na een tijdje word de deur open gedaan door een grote man. 'Kaarten.' zegt hij. Ik geef hem de kaartjes. Hij knikt. Wij lopen naar binnen. 'Omg Omg Omg Omg Omg bij zijn gewoon backstage waar Shawn ook is!' fluistert/schreeuwt Liv in mijn oor. Ik maak een raar sprongetje. 'Jullie mogen hier wachten.' zegt die man weer. Wij knikken omdat we niet in staat zijn om te praten. De man loopt weg. Liv flipt 'm meteen. 'Sst maak gewoon een flikflak ofzo maar ga niet schreeuwen.' Ze neemt een aanloop en flikflakt de gang in. Precies op het moment dat Liv bij een deur aankomt gaat hij open. Liv knalt er tegen aan. 'OMG LIV!' ik sprint op haar af. Niet kijkend wie mijn beste vriendin heeft neer gehaald. Liv ligt met gesloten ogen op de grond. Ik zie dat ze heel snel een peace maakt met haar vingers. Oke een prank. Ik spring op. 'JIJ. JIJ HEB MIJN VRIENDIN PIJN GEDAAN!' schreeuw ik in zijn face. Dan pas zie ik wie het is. Het is gewoon Fucking SHAWN MENDES! Oke Lana rustig. 'ZE BEWEEGT NIET MEER! JIJ HEBT HAAR WEL MISSCHIEN VERMOORD! ALS ZE ECHT DOOD IS HE DAN BEN JIJ NOG LANG NIET JARIG JIJ SMERIG ZANGERTJE.' gil verder.

POV SHAWN (EEN PAAR MINUTER EERDER.)

Ik hoor wat gestommel op de gang. Eigenlijk wil ik wel weten wat er gebeurd. Ik loop naar de deur en maak hem open. Precies op dat moment knalt er een meisje tegenaan. Een ander meisje roept: 'OMG LIV!' hmm ze heet dus Liv. Dat andere meisje rent naar Liv toe. Ze valt bij haar op haar knieën en springt dan snel weer op. 'JIJ. JIJ HEB MIJN VRIENDIN PIJN GEDAAN!' schreeuwt ze. Even lijkt ze verbaast wat ik volkomen snap. Niet iedereen ziet mij elke dag. En vooral niet als je diegene's vriendin heb neergehaald. 'ZE BEWEEGT NIET MEER! JIJ HEB HAAR WEL MISSCHIEN VERMOORD! ALS ZE ECHT DOOD IS HE DAN BEN JIJ NOG LANG NIET JARIG JIJ SMERIG ZANGERTJE!' gilt ze verder. Ik loop naar Liv toe. en buk om haar pols te voelen. Dan schiet ze omhoog. 'PRANK.' gillen Liv en dat andere meisje samen.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu