POV LIV
Weetje, eigenlijk lijken Louis en Lana super veel op elkaar. Ik weet dat Lana gejat is. Ze kon altijd super goed Engels en hield van Engelse dingen. Zouden Louis en Lana familie zijn? "BUURDBESPREKING!" hoor ik opeens Lana keihard gillen. De jongens van 5sos,1D en Lana komen binnen gerent. "Ik moet iets vertellen... Ik ben vroeger ooit gejat dus mijn 'moeder' was niet mijn echte moeder. Toen ik in coma lag zag ik een jongetje en een meisje spelen en hun paspoorten ophalen. Dat jongetje was Louis William Tomlinson. Het meisje Lana Jane Tomlinson. Ik heet ook Lana Jane alleen was mijn achternaam Jans. Ik vertelde het Louis en we zijn naar het ziekenhuis geweest om een DNA test te doen. LOU EN IK ZIJN TWINS!" zegt/gilt Lana. "IK WIST HET!" schreeuw ik. Iedereen schreeuwt door elkaar. "Lana? Kan jij dan ook zo mooi zingen als je broer?" vraagt Harry plotseling. Lana kijkt vlug mijn kant op en ik knik. "Misschien.. Welk liedje?" "You & I van ons." grinnikt Niall. "Oke maar dan wel even in de studio daar is een microfoon." zegt ze. "Hebben jullie die dan een?" vraagt Louis. "Natuurlijk hebben wij die! Ons huis is het zelfde als jullie huis!" gil ik.
POV LANA
Pff gelukkig geen liedjes die Liv en ik hebben geschreven! Nu hopen dat ze er niet achter komen dat Liv en ik LINA zijn (LINA is hun youtube kanaal) We lopen naar de studio en de gaai achter het glas staan. Ik zet op mijn telefoon het liedje aan. Gelukkig ken ik de tekst, Liv en ik hebben er ooit een cover van gemaakt dus ik kan dat lied wel zingen. Ik moest toen ook die uithaal van Zayn doen dus die moet nu ook wel lukken. Ik zet de microfoon aan. "Ik ga nu de muziek aan doen, horen jullie mij goed?" vraag ik. Ze knikken. Ik haal diep adem en begin:
I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe they had to take some timeI know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight
Like us
Did they ever fight
Like usYou and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us
No nothing can come between
You and I
Oh, you and II figured it out
Saw the mistakes of up and down
Meet in the middle
There's always room for common groundI see what it's like
I see what it's like for day and night
Never together
Cause they see things in a different light
Like us
They never tried
Like usYou and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us'Cause You and I
De monden van de jongens vallen open.
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us
No nothing can come between
You and I
Oh, you and I
Ooooh You and I
We could make it if we try
Oh, you and I
You and I"WTF JIJ KAN F*KING GOED ZINGEN!" gillen ze tegelijk. "Thanks guys!" zeg ik door de microfoon
*EEN PAAR DAGEN LATER!*
POV LIAM
"Pas zag ik op youtube een video van twee meisjes ,tenminste dat denk ik, die zongen. Je zag hun gezichten niet maar wow dat was echt niet normaal goed!" zegt Zayn. We zitten in huize 5sos met een glas cola op de bank. "Laat eens horen?" vraag ik nieuwsgierig. Zayn pakt zijn mobiel en laat een filmpje zien. Je hoort twee meiden zingen alleen je ziet hun gezichten niet. Het liedje heet Dangerous, ze filmen in plaats van hun hoofd dat ze op longbord rijden en allemaal kunstjes doen. Ook filmen ze dat ze aan het graffiti spuiten zijn. "Guys? Dat zijn de zelfde spuitbussen die Lana en Liv ook hebben. Zijn hun dat?" vraagt Calum. Hmm nu hij het zegt... Het klopt wel. "He ik heb Lana toen opgenomen toen ze You and I zong misschien kunnen we het vergelijken!" gilt Louis opeens. "Eujj jaa! Doe dat!" gilt Niall. Louis pakt zijn telefoon en zet Lana. Meteen daarna zet Zayn weer die meiden aan. "Wow dat klink precies het zelfde!" zeg ik verbaast na het liedje. "Maar dan is Liv waarschijngelijk die andere stem!" "We vragen het gewoon als we Truth or Dare doen , kijken of ze de waarheid spreken." bedenkt Ashton. "Maar ik heb honger! Kunnen we gaan eten?" gilt/vraagt Niall. "Is goed, ik ga wel koken." zegt Harry.
POV LOUIS
Harry verdwijnt naar de keuken. Maar wow dat Liv en Lana een youtube kanaal hebben verrast me wel maar het is super leuk! Alleen vraag ik me wel af waarom ze hun gezichten niet laten zien. Ik loop naar boven en ga op bed liggen. Ik ben echt blij dat ik mijn tweelingzusje weer heb. Ik weet het, ik ben jonger maar het klink gewoon leuker. Dat gedeelte van zusje. Na een tijdje vervelen roept Harry dat het eten klaar is. Ik sprint naar beneden. Ik zie dat Harry lasagne heeft gemaakt. Dat zie ik dat er ook lepels liggen... Ik krijg een leuk plan. Ik ga langs Liam zitten en begin met eten. Lasagne eet je met een vork dus ik pak mijn nog schone lepel en sla Liam er mee. "AAAAH HAAL DAT DING WEG!" gilt ie als 'dat ding' genaamd een lepel op zijn schoot beland. Ik grinnik en pak de lepel en eet weer verder. Na een tijdje wil ik Liam's reactie nog wel eens een keer zien als ik hem sla met een lepel. Ik zet mijn telefoon tegen de schaal waar de lasagne in zat en ik begin met filmen. Als er ongeveer 30 seconde voorbij zijn pak ik de lepel weer en sla Liam nog een keer. "AAAAAH LOUIS HOU OP!" gilt hij. Ik grinnik, dat staat erop. Eigenlijk moet ik nu die lepel in zijn shirt doen... hmm dat is nog niet z'n heel slecht idee. Ik pak de lepel weer maar nu ben ik zo aardig om even te waarschuwen. "Liam kijk een wat ik hier heb." ik beweeg de lepel voor zijn hoofd. Snel duw ik hem achter in zijn shirt. "GODVERDOMME LOUIS!" schreeuwt hij een beetje boos/bang. Na het eten gaan we naar Luke, Calum, Mikey en Ashton toe en ik app Lana even dat hun ook moeten komen. Als iedereen er is stel ik voor om Truth or Dare te doen. Iedereen stemt in. "Ik begin! Niall Truth of Dare?" vraag ik. "Euu Truth..." zegt ie aarzelend. "Wie zou je voor een dag willen zijn uit deze kamer?" "tja Ik denk jou ik wil wel eens weten hoe het is om van wortels te houden." zegt hij na een kleine bedenktijd. "Zegt degene die getrouwd is met een zak chips." grinnik ik.
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfichaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...