*7 ^

629 13 0
                                    

POV LOUIS

De volgende dag.

Langzaam sta ik op en loop naar mijn kamer. Ik verveel me echt dood! Ik ga op mijn bureau zitten en merk dat er iets op mijn bed ligt. Ik spring van het bureau af en loop er naar toe.
Het is een fotoboek van mij vroeger. Ik en mijn tweelingzusje.
Ik denk aan mijn tweeling zusje. Zou ze nog leven? Zou ze gelukkig zijn? Kent ze me? Weetje ik ga gewoon zoeken, niet dat ik dat al zo ongeveer 13 jaar heb gedaan maar ik ga niet opgeven! Maar eerst een wortel. Ik loop naar de keuken en pak 4 wortels. Als ik terug ben rent Lana gillend op me af. Sinds wanneer is zij hier? "LOOUUUIIISSSS IKKEE OOOK EEEEN WORTEELLL! PLEAASSSE!?" gilt ze "NEEE JE BLIJFT VAN MIJN BABY'S AF!" gil ik terug. Lana probeert ze af te pakken alleen ik hou ze boven mijn hoofd. Opeens schreeuw ze dat er een unicorn in de tuin staat. Ik kijk naar de tuin maar zie geen unicorn staan. Dan denk ik pas weer aan mijn baby's, ik kijk in mijn hand en zie geen wortels. Als ik opkijk zie ik Lana op de laatste wortel knabbelen. Ik haal mijn schouders op en haal nieuwe.

POV LANA
Na gister zijn we even terug gegaan omdat het opzich wel grappig was. Maar back to the piont.
Ik heb geen zin meer om hier te blijven dus sein ik Liv en we lopen tegelijk naar de trap die ik in de gang zie staan. De jongens kijken ons raar aan. Liv en ik lopen naar de eerste beste kamer in. Aan de Ierse vlag te zien zijn we in Niall's kamer met een balkon. Ik wenk Liv en maakt het pease teken met mijn vingers, dat betekent pranktime. Ik fluister dat we de kamer op slot moeten doen en dat ik Liv zo op maak dat het lijkt dat ze van het balkon is gevallen. Liv moet dat doen omdat ze gewoon totaal niet kan acteren ik wel dus tjaa. Als ze klaar is klimt ze naar beneden en gaat zo liggen dat het lijkt dat ze dood is. Ik haal het slot eraf en begin te gillen. "AAAAAAH jongens heelllpp Liv heeft z-zzee-llf- zelf- zelfmo-oord gepleegt!"roep ik nep stotterend. De jongens komen aan rennen en trekken me in een groepsknuffel.

POV ZAYN

"AAAAAAH jongens heelllpp Liv heeft z-zzee-llf-zelf-zelfmo-oord gepleegt!" hoor ik van boven komen. We rennen naar boven en vinden daar een overstuurde Lana in Niall's kamer. We trekken haar in een groepsknuffel en ik vraag waarom ze eigenlijk naar boven gingen. "Liv en ik wouden jullie huis gaan bekijken zonder jullie dat doen we altijd bij vreemde. Alleen was ik naar Niall's foto's aan het kijken toen van het balkon viel. Ze kwam met een plof neer." zegt ze huilend.

POV LIV

Ik hoor Lana haar stuk speelt. Nu hoor ik ze langs me komen staan ik voel een schopje tegen mijn been. Ik weet dat ze nu bukken om mijn pols te voelen, gelukkig lig ik op een pols en de andere ligt op mijn borst. Ik voel een adem in m'n gezicht blazen dus schiet ik overeind en gil keihard:"PRAANNKK BITCHEES!!"

POV LIAM

We lopen naar Liv toe en zien haar lichaam in een rare hoek liggen en ze heeft een blauw oog en een bloedneus gehad. Ik loop naar haar toe om haar pols te pakken, ze ligt er op een dus moet ik de andere pakken als ik hem wil pakken roept ze keihard: "PRAANNKK BITCHEES!!" Ik schrik me kapot en val naar achter.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu