*5

655 14 0
                                    

HERSCHREVEN

POV LOUIS

"Hey guys weten jullie dat 5sos hier een paar huizen verderop komt wonen?!" schreeuw ik door het huis heen. "Echt! Leuk! Gezellig! Eten!" hoor ik van verschillende kanten. Natuurlijk kwam die Eten! van Niall af. Dan hoor ik een toeter van buiten af komen. "Toeet Toeet!""He jullie zouden toch pas morgen komen?" hyper actief ren ik naar buiten. Ja die toeter was van 5sos. "Eigenlijk wel maar zo is het leuker!" roept Micheal uit de auto. "En die meisjes die langs jullie komen wonen kennen wij ook!" gilt Calum nu. "Hoe?"vraag ik terwijl ik de deur van de auto opengooi en op hun schoten ga liggen. "We hadden toch verteld dat we vorig jaar een Prank Month hadden? nou dat was toen met hun. Dus ik zou oppassen want hun zijn echt erg als het over pranks gaat."zegt Luke. Hij kijkt achterom, hij zit voorin, en kijkt mij raar aan. Calum haalt zijn schouders op en gooit mij eraf. "Oke maar wij moeten zo weg dus bye."zegt Liam die net komt aanlopen. Echt Daddy Direction. "Kom Louis we moeten gaan!"gilt Niall in de auto. "Ja ik kom er al aan. Rustig maar."is mijn droge antwoord en ik klim uit de auto.

POV LIV

"Lana we zijn er!"gil ik in Lana's oor. "He ow laat maar. Kom we gaan naar 5sos!"roept Lana vrolijk. Als zij wakker word heeft ze echt nooit een ochtend humeur. "OMG ik heb echt een geweldig plan!" schreeuwt ze plotseling. "Wat als we doen dat we fans zijn die de weg kwijt zijn." "Ja en hun kunnen ons moeilijk herkennen want we zijn best wel verandert."zeg ik blij "Jaa dat doen we!"gilt Lana hyper. We lopen ons eigen huis nouja huis het is meer een villa. Ik zet een beanie op en doe blauwe kleuren lenzen in. Ja ik heb lenzen alleen mijn ogen zijn bruin met gouden puntjes, dus heel herkenbaar. Lana doet een Snapback achterste voren op meer hoeft ze niet omdat ze twee weken geleden haar haren zwart heeft geverfd. We lopen naar het huis van 5sos en bellen aan. We hebben afgesproken dat we doen alsof we de weg kwijt zijn en dat we de weg gaan vragen maar dan herkennen we hun. Luke doet open en kijkt ons vragend aan. "Hey meneer we zijn de weg kwijt en, zegt Lana "en we willen weten waar de rosalindelaan i-OMG JIJ BENT LUKE FREAKING HEMMIGS MOGEN WE OP DE FOTO EN EEN HANDTEKENING PLEASE!" vul ik Lana aan. "OMFG ZIJN MICHEAL, ASHTON EN CALUM HIER OOK OMFG OMFG OMFG!" gilt Lana hysterisch en nep hyperventilerend. "Wat is er? Ik hoorde onze namen."vraagt Calum die aankomt lopen. "AAAH DAT IK CALUM F*KING HOOD HELP IK VAL FLAUW!" schreeuw ik hysterisch. "Wie valt er flauw?"vragen Ashton en Micheal tegelijk. Op dat moment vallen Lana en ik tegelijk nep flauw.

POV LUKE

De bel gaat en ik doe open. Daar staan twee meiden ,de ene heeft een snapback en een zonnebril op en de anderen een beanie, die de weg vragen maar als ze doorhebben wie ik ben zien ze beginnen te gillen en te hyperventileren. De rest komt er aan en ze vallen ze flauw. "En nu?" vraag ik aan Calum. "Tja we nemen ze even mee naar binnen tot ze weer bij bewustzijn zijn.

POV LANA

"We nemen ze even mee naar binnen tot ze weer bij bewustzijn zijn." hoor ik Calum zeggen. Liv en ik heben ook afgesproken dat we als we op de bank worden gelegd tot 10 tellen en dan opspringen en keihard THE PRANK QUEENS IN THE HOUSE WHOOP WHOOP gillen. We worden op de bank gelegd en ik tel tot 10. Als ik opspring springt Liv ook op zie ik. we kijken elkaar even aan en gillen :"THE PRANK QUEENS IN DA HOUSE WHOOP WHOOP!" Luke, Ashton, Micheal en Calum kijken ons verschrikt aan en rennen opeens op ons af en roepen: "Liv, Lana jullie zijn er weer!" We worden getackeld en geknuffeld. Na de aanval ploffen we op de bank. 'Maar vertel eens, waarom zijn jullie verhuisd? Ik bedoel, jullie hielden toch zo veel van Australië?' Vraagt Liv. De jongens zuchten. 'Ons management vond dat Australië een beetje afgelegen lag. Dus moesten we of naar Engeland of Amerika verhuizen. We kozen voor Engeland omdat Londen vet is.' Verteld Calum. 'Nice!'

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu