*21

547 13 3
                                    

POV Niall

Louis blijft wel heel lang weg. Ach boeie! die is vast een of andere chick tegengekomen. Ik ben een paar wegen geleden getrouwd met mevrouw paprika chips! We zijn nog steeds heel gelukkig en hebben nog nooit ruzie gehad. "Ik hou ook van jou Mevrouw Paprika." zeg ik tegen mijn allerliefste zak chips.

POV Harry

"Niall wij gaan even naar de winkel!" gil ik naar Niall. Pff Niall is alleen maar bezig met 'mevrouw paprika chips' sinds ze 'getrouwd' zijn. Zayn en ik gaan een taart bakken en hebben nog spullen nodig want anders kan je geen taart bakken. We stappen in de auto en rijden naar de supermarkt. We rennen naar binnen omdat het keihard regent. "Zayn ik ga versiering halen!" roep ik naar hem. Wat heb ik vandaag met gillen? Ik ren als een gek naar de snoep afdeling. Woow ik lijk nu net Niall als hij in de winkel is. Ik ben zo in gedachte dat ik niet doorheb dat ik tegen een meisje aan ren. "Sorry ik had je niet gezien! Gaat het?" vraag/zeg ik. "Maakt niet uit. Hoe heetj j- Ow wacht jij bent toch Harry Styles van One Direction?" zegt het meisje. Nu valt me pas op dat ze echt heel knap is. Ze heeft groene/ bruinige ogen en blond krullend haar. Haar witten tanden zijn echt niet te missen als ze glimlacht! "Hallo?" ow ja "sorry ik droomde even weg." "Ja dat zag ik." grinnikt ze. "Ik ben trouwens Brooklynn." "Mag ik je telefoon even?" vraag ik. Ze geeft me haar telefoon en ik zet me erin als Hazza. Snel stuur ik mezelf een berichtje zodat ik haar nummer ook heb. "Hier." zeg ik met een lach op mijn gezicht. Ze grinnikt. "Ik moet maar weer eens verder. Doei Harry." zegt ze glimlachend. "Doei Brooklynn." Ik loop snel naar de versiering anders word Zayn boos. Ik pak smarties, hagelslag, marsepein en fondant. Snel ren ik naar de kassa. "Hè hè hij is er." zegt Zayn sarcastisch. Ik kijk heb boos aan en leg mijn spullen op z'n lopende band die je hebt bij de kassa. Na dat we hebben afgerekend zijn we weer naar huis gereden. Die Brooklynn blijft maar door mijn hoofd spoken...

POV LANA

"Mevrouw, u mag naar huis toe." zegt een zuster. YESS EINDELIJK UIT DIT KUT ZIEKENHUIS!! "Oke." zeg ik droog. Ik spring uit bed en raap al mijn spullen bij elkaar. Op de gang huppel ik en raak afgeleid door schilderijen aan de muur.
BOEM!
What the *pieepp* was dat? ik kijk ophoog en zie een super knap gezicht. "Oh sorry ik was naar die schilderijen aan het kijken die overigens echt helemaal nergens op lijken, maar ik keek dus niet uit en toen stond jij er opeens en en-" "Hey gaat het wel?" vraagt hij. Ik knik en bekijk hem nog eens. Ik ken hem ergens van? Dan schiet het mijn hoofd in.
Ik. Sta. Voor. Fricking. Shawn. Peter. Raul. Mendes! Mijn mond valt open en ik knipper een paar keer. "B-Ben jij echt?" vraag ik en ik prik met mijn vinger in zijn wang. Hij lacht en knikt. Ik zie dat hij zijn mond opend om iets te zeggen maar Liv is hem voor. "SCHIET EENS OP SLOME SLAK! IK WIL HIER WEHEG!" gilt ze vanuit de andere kant van de gang. Ik roep doei naar Shawn en ren naar Liv. "Wie was dat?" vraagt ze meteen. Ik wimpel het weg en we lopen naar de receptie. Ik meld dat ik weg ben. "DOEI DOEI ZIEKENHUIS!" gil ik als ik buiten ben. Ik huppel naar huis aangezien het niet heel ver weg is. Wat wel handig is aangezien wij beide niet heel handig zijn. Ik maak de deur open en ik zie Luke op de bank slapen. Sinds wanneer is hij hier? Ach ja het zal wel. Ik grinnik en pak de slagroom, hagelslag en een kers uit de koelkast. Ik spuit heel Luke's gezicht onder versier het met hagelslag en zet op het puntje van zijn neus een kers. Snel maak ik een foto en zet hem op insta.

@ xLanax:

(FOTO LIV)

you come out of the hospital and you find your best friend asleep, you gotta do something @ luke5sos

Meteen krijg ik like's en reacties. "LANA JE BENT TERUG!" gilt Luke als hij wakker wordt en me ziet. "WTF ZIT ER OP MIJN GEZICHT!" gilt hij als 'ie door heeft dat heel zijn gezicht onder zit. Ik grinniken Luke rent naar de keuken en veegt met een handdoek heel zijn gezicht af. "Laten we afspreken dat we alleen pranks bij andere uithalen en niet bij elkaar." zegt Liv tegen mij als Luke in de keuken is. "Ja, als u hier even wilt tekenen?" Liv zet haar handtekening op een post-it zie ik erna gewoon in de prullenbak gooi maar hè het gaat om het idee. "Weetje we moeten echt weer een liedje online zetten." zeg ik opeens als ik aan ons YouTube account denk. "Jaaa!!" gilt Liv. We huppelen samen naar de studio. Ik pak een van onze liedjes en zie dat het The Lazy Song is.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu