POV LANA
"Truth of Dare, Lana!" zegt Niall na een tijdje. Ik kies Truth want net moest ik met mijn kleren aan in het zwembad springen! "Euhm Heb je een youtube kanaal?" vraagt hij. Vlug kijk ik Liv. Ze seint dat ze er anders toch wel achter komen dus vertel ik de waarheid: "Ja, Liv en ik zijn samen LINA." zeg ik uiteindelijk. "JA, IK WIST HET!" gilt Louis. Verbaast kijk ik hem aan. "Ik zag een filmpje op YouTube en luisterde het, dat waren jullie, Louis had jou op genomen toen je You&I aan het zingen was dus vergeleken we het. Het klonk precies hetzelfde." zegt Zayn als hij mijn gezicht ziet. "Maar waarom wouden jullie niet dat wij dat wisten?" vraagt Liam plots. "Nou eeuh we wouden niet dat we door jullie bekent werden. We willen bekend worden door onszelf." verklaard Liv. "Maar ik ben. Truth of Dare Liam." "Dare." komt er voorzichtig uit. Ik plak een evilgrijns op mijn gezicht en geef hem de opdracht op 2 lepels in zijn mond te doen. Ik wordt wit en ik ga lachend naar de keuken om de lepels te halen. Trillend duwt hij ze voor 1 seconde in mijn mond en gooit ze dan gillend weg.
Na vele opdrachten en vragen ben ik weer. "Truth of Dare? Louis!" zeg ik geheimzinnig. "Dare!" zegt ie stoer. "Bel 4 meiden, zeg dat ze moeten komen en strip dan voor ze!" lach ik. "Oke," Hij pakt zijn telefoon en gaat bellen. "Hey Jadey Wil je komen? Oke Je moet naar de buren! Die in hun voortuin een grote eikenboom hebben staan! Neem je slaapspullen mee!" gilt hij in de telefoon. Dat was 1 nu nog de andere 3. "Hey Jesy! Wil je komen? Je moet naar onze buren! Die met die dikke boom in de voortuin! En neem je Slaapspullen mee!" Dat was 2... "Heey Annie! Kom naar onze buren en neem je slaapspullen mee!" Nog 1tje! "Hey Perrie," "OMG KOMT PERRI! HEY PERRIE!" gilt Zayn als ie Perrie's naam hoort. "Kom naar onze buren met die boom in de tuin en neem je slaapspullen mee!" Gilt Louis onverstoord verder.
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...