POV LIV
"Kijk zo gaan onze pranks. Voor meer informatie ga naar 5sos." zeg ik tegen de sukkels die in onze prank geloofde. "Maarre Lana we moeten gaan, je weet wel onze kamer moet nog ingericht worden..." "Owja, doeeeiii we moeteen gaaaaaaaan!" gilt Lana hyper.
*Als Ze Zijn Thuis*
"Kom zullen we beginnen met jou kamer?"vraag ik. "Zo het is klaar!" roept Liv nog steeds hyper. Mijn kamer is turquoise met wit en die van Lana is Paars met zwart. Ik voel mijn buik rommelen."Weetje ik heb echt mega honger. Zullen we pizza bestellen?" stel ik voor. "We kunnen beter even halen." "Waarom?" "Omdat ik daar zin in heb." zegt Lana. "Oke jij haalt oke?" vraag ik dan maar. "Maar wacht even je haar is echt een vogelnest!" roep ik naar haar.
POV LANA
"Maar wacht even je haar is echt een vogelnest!" roept Liv nog snel naar me. Owja shit ik maak wel even snel een knot. "Liviee zit m'n haar nu wel goed?" vraag ik aan Liv. "Yep en nu gaan. Ik heb hongerrrrr." roept ze in mijn oor. Arrg nu heb ik een piep in mijn oor maar ik ga toch maar. Want als je Liv geen eten geeft als ze honger heeft dan tja dan wordt je zeg maar aangevallen door een hongerige tijger. Ik kom bij Domino's Pizza's aan en bestel. "Een pizza Hawaii en een pizza salami en nog een pizza Margarita alstublieft." vraag ik beleeft. Ja je hebt het goed gelezen ik ben alleen bij vreemde beleeft. "Wilt u het meenemen?"vraagt zo'n vrouwtje achter de kassa. "Ja." antwoord ik droog. Denk ze dat ik drie pizza's op kan? Nou nee dankje. "Dat is dat $10,00." Ik geef het geld en loop met de hete pizza's naar huis. We wonen dicht bij de Pizzeria. Jeeej!! Als ik thuis ben geef ik de pizza salami aan Liv en eet zelf de pizza Hawaii op. Van de pizza Margarita is om allebei een helft op te eten. We kijken nog een deel van Twilight en gaan naar bed. Opeens moet ik aan Mama's kamer denken. Ik ga er naar toe en zie meteen de grote verzameling wapens aan de muur hangen. Dan pas zie ik in haar nachtkastje een kluis staan. Ooit heeft ze gezegd dan als ze dood zou gaan dat ze hem mocht openen, maar de code ligt ergens anders in haar kamer. Die moet ik dus eerst gaan vinden. Ik kijk in haar kledingkast, in haar boekenkast, onder haar bed, in haar kussen. Wacht ze had altijd haar belangrijkste spullen onder haar matras liggen. Als ik er onder kijk zie ik echt van alles: Haar paspoort, een handgeweer, een sleutel en een briefje. Op het briefje staat de code: 6280. Snel ren ik naar de kluis, nouja rennen ik spring meer. Ik maak de kluis open en zie nog een hoop geld liggen en nog een papiertje. Het geld laat ik liggen en het papier lees ik.
*Brief*
Hey Lana
Zou te zien heb je een goed geheugen aangezien ik de verstop plek ooit al heb gezegd. Maar ik moet iets vertellen...
Ik ben niet je echte moeder en je vader is niet je echte vader. Sorry dat we het nu pas vertellen maar ik wist dat ik dood zou gaan op deze missie en je vader is aangereden door een van de vijanden van mij.
Sorry maar ik weet niet wie je echte ouders zijn.
Het spijt me
Liefs Angela.
*einde brief*
Ik huil even maar hou al snel op. Ik ren naar Liv's kamer en sleur haar mee. Als ze wakker wordt vraagt ze meteen wat er is. Ik geef haar de brief, ze leest hem en kijkt daarna geschokt omhoog. "Da's shit meiske." en ze geeft me een knuffel. "Weetje eigenlijk boeit me het niet. Ze waren er toch nooit." zeg ik droog. Liv en ik schieten in de lach. "Echt typisch jou!" lacht Liv.
*De Volgende Morgen*
Liv en ik hadden gisteren nog even afgesproken om naar de jongens van 5sos te gaan. Weet je eigenlijk is het best raar want we wonen nu tussen 2 beroemde bands. Ik grinnik even "Wat is er?"vraagt Liv. "Ow niks hoor, even een binnen pretje."zeg ik nog steeds grinnikend. "Weetje eigelijk is het raar dat we tussen twee bands wonen." zegt Liv opeens. Ik barst in lachen uit en zeg: "Dat dacht ik net dus ook!" Lachend lopen we naar de buren. We lopen gewoon achterom want we hebben ze bespioneerd en weten nu waar hun reserve sleutel ligt. Onder de bloempot naast de deur. Ik pak de sleutel en doe de deur open. Ik kijk in de keuken en Liv in de kamer, oke mooi er is nog niemand. "In de kamer is niemand."zegt Liv. "Hier ook niet." opeens krijg ik een super goed plan. "Liviee, zullen we de jongens pranken?" "Oke vertel je plan." zegt Liv grijzend. Ik vertel het plan. "Weetje nog dat ze toen op tour heel vast sliepen?"vraag ik. Tijdens de PrankMonth moesten hun verder met de tour en wij gingen mee, we probeerden ze wakker te maken met 2 pannendeksels die we tegen elkaar klapte. Geen beweging, ze sliepen er gewoon doorheen. "Nu gaan we hun haren verven met die spuitbussen behalve Mikey," Ja ik heb spuitbussen mee voor je haren te kleuren. "we doen ook haarverf in hun shampooflessen en we stijlen Ash haar en krullen die van Mikey. Bij Lukey maken we staartjes en bij Cal doen we heel veel speldjes in." zeg ik zacht. We gaan aan het werk. Als we klaar zijn zeg ik nog snel dat we alle spiegels en de telefoons van Ash, Lukey en Cal moeten meenemen. Die van Micheal is hem toch altijd kwijt. Als we klaar zijn sluit ik de deur weer en ren snel terug naar huis. Als we thuis zijn gieren we het uit. "HAHA had je gezien hoe Ashie er uit zag!" lachte Liv. "Ja haha en het haar van CalPal!" lach ik nu ook.
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...