Pov Lana
Het is weer een weekje later en Shawn is nog een keer langs geweest. We zijn toen op date geweest en het was geweldig, hij heeft me gewoon als vriendin gevraagd!
FLASHBACK
*ding dong* 'Laan! Doe jij even open?' roept mijn moeder vanuit de keuken. Ik zucht en sta dan op. Als ik langs de keukendeur kom zie ik mijn moeder naar me lachen. Waarom lacht zij? verwacht ze iemand of wat? Ik slof naar de voordeur maar voordat ik die open kan maken krijg ik een appje binnen. Natuurlijk is dat belangrijker want het kan van Shawn zijn.
Shawn♥: Heyy x
U: Hai x
Shawn♥: Ik wist niet dat jij zomaar mensen in de kou liet staan...x
U: O
U: M
U: C
U: noway!! x
Ik gooi de deur open en zie Shawn op een knie zitten. OMC waarom is hij zo schattig?
'Lieve, lieve, lieve Lana. Je bent zo veel voor me gaan betekenen de afgelopen tijd. Ik hou echt heel veel van je en ik had een vraag. Lana, zou je mijn vriendin willen worden?'
Ja, en dan sta je daar met open mond je liefde aan te kijken. Ik krijg amper wat uit m'n keel op een paar vreemde geluidjes na dus knik ik wild met mijn hoofd. Shawn staat op en ik vlieg hem op z'n nek. Hij slaat zijn armen om me heen en ik voel dat hij iets om mijn nek doet ik kijk hem aan. Hij knipoogt en ik maak snel een foto van mijn nek. Als ik de foto bekijk zie ik dat er een kettinkje om mijn nek hangt met een klein slotje eraan. Ik kijk Shawn weer aan en ik zie dat hij een armband laat zien met daaraan een sleuteltje. Je kan met dat sleuteltje het slotje aan mijn ketting open maken.
EINDE FLASHBACK
Met dark light gaat het ook prima, zijn been geneest super snel en hij laat me steeds meer toe in zijn hart. Ook kan ik steeds meer met hem doen zoals longeren en af en toe een rondje op hem stappen.
De jongens van One Direction hebben dus een film gemaakt over hun leven waar wij dus ook in zitten. Ik ben dus gewoon de tweelingzus van Louis en wij wonen echt naast hun. Ook met 5sos gaat het super, hun muziek wordt steeds beter en ze krijgen steeds meer fans. Liv en ik zin blijven zingen en ons youtubekanaal loopt prima.
Dit was mijn levensverhaal
Eigenlijk ons levensverhaal maar dat is een bijzaak
Ik stop hier dit verhaal omdat je altijd moet stoppen op je hoogtepunt.
Nou, ik geloof wel dat dit het hoogtepunt is.
Dus, hopelijk tot een volgende keer.
Ik hoop dat jullie van mijn levensverhaal hebben genoten.
Tot Ziens!
JE LEEST
It's All Over Now.
Fanfictionhaii ik ben Lana Jans, ik heb halflang bruin haar en bruine ogen ik ben 20 jaar en ben altijd super hyper!! oowja en ik heb een verslaving aan wortels♥ Ik kijk NOOIT in de spiegel en vraag aan m'n beste vriendin waar ik mee samen woon of alles goed...