*6

693 17 0
                                    

POV LANA

Eindelijk lieten de jongens van 5sos ons los en kon ik mooi mijn vraag stellen die ik echt ALTIJD stelde. "Hebben jullie wortels? Ik heb honger." de jongens keken elkaar lachend aan en riepen tegelijk:"Precies Louis!" Liv en ik keken ze raar aan en vroegen:"Wie is Louis?" De monden van Luke, Ashton, Micheal en Calum zakte open. "Weten jullie niet wie Louis is? Hij is die jongen met bruin haar en blauwe ogen van One Direction!" riep Micheal hard. "En ze wonen naast jullie!" plakte Calum erachter aan. Liv en ik keken nu begrijpend. Liv keek op haar mobiel en riep:"Lana we moeten gaan anders komen we te laat bij de bioscoop!" We zeiden de jongens dag en gingen naar de bioscoop. We zouden naar The fault in our stars gaan.

*NA DE FILM*

Al lachend kwamen we de film uit. Ja lachend want het was zo grappig om iedereen te zien huilen. Liv en ik kunnen daar gewoon goed tegen. "Zullen we morgen maar een kennis gaan maken met 'One Direction'? Wacht misschien moeten we dan eerst hun liedjes even luisteren. Dan weten we wie wie is."zei Liv. "Hmm oke maar ik zou nu hun liedjes gaan luisteren want volgens Lukey zijn ze een boyband. En tja wij zijn meer van alles behalve boybands. "Als we hun nu gaan luisteren zijn we er eerder vanaf." opper ik. Liv knik als een goedkeuring dus gaan we snel naar huis. Als we thuis zijn klap ik meteen de laptop open en ga ik naar youtube. Liv pakt de laptop af en begint druk te typen als resultaat dat er een of ander liedje begint. Ik kijk op het scherm en zie dat het liedje Best song ever heet. Toen het liedje was afgelopen moesten Liv en ik zo hard lachten dat we bijna geen adem kregen, ondertussen was er al een ander liedje aan de gang en die heet One Thing. Na dat liedje ging Liv echt helemaal stuk en begon te hyperventileren omdat ze geen adem kreeg. Al snel had ze haar adem onder controle aangezien ze dit vaker heeft. Ik gaap en zeg: "Liv ik ga naar bed ik ben moe.""Oke ik ga ook wel naar bed." was het antwoord wat ik kreeg.

*DE VOLGENDE DAG*

"you watch me bleed until I can't breathe
I'm shaking falling onto my knees
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches
I'm tripping over myself
I'm aching begging you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches"dat was dus de wekker. Maar wat heeft Shawn een fantastische stem en hij ziet er ook zo geweldig uit! Echt ik ga dood als ik heb op een foto zie. Oke nu moet ik echt stoppen met fangirlen. Ik loop naar Liv's kamer er zie dat zij er nog rustig bij ligt en nog diep in dromenland dus laat ik aardig zijn en haar wakker maken met een douche. Ik pak een emmer en vul die met ijskoud water. Als ik weer ik Liv's kamer sta loop ik zo zacht mogelijk naar haar bed en gooi de emmer over haar heen. "AAAH LANA IK KRIJG JOU NOG WEL!" gilt Liv als de emmer leeg is. "Pak me dan. NANANA je krijgt me lekker toch niet!"gil ik terug terwijl ik weg ren. Na een tijdje geeft Liv het op en gaat zich omkleden en klaar maken om naar 'One direction' te gaan. Ik had me al klaar gemaakt voordat ik Liv ging wakker maken. Als Liv na een uur klaar is omdat ze niet wist wat ze aan moest gaan we naar de buren. Liv drukt op de bel en er doet een Blond harige jongen open. "Hey jullie zijn vast onze nieuwe buren."zij hij vrolijk. "Ik ben Niall." hij trok ons beide in een knuffel en Liv en ik stelde ons ook voor. We liepen naar de woonkamer en daar zaten nog 4 anderen jongens te wachten. "Heey wij zijn jullie nieuwe buren ik ben Lana en dat is Liv. Nee we zijn geen fan en weten niet wie wie is." ratel ik in een adem. " Oke, euhm. Hey ik ben Liam." zegt een jongen met kort bruin haar. " ik ben Harry." zegt de jongen met krullen en hij geeft een knipoog. Ik doe alsof ik over mn nek ga en kijk naar de andere jongens. "ik ben Zayn" zegt de 'BadBoy' "En ik ben Superman Louis." zegt de laatste jongen zie een superman onesie aan heeft. Ik keek Louis aan en dacht: dus dat is DE Louis waar ik op lijk? Nou qua uiterlijk niet! Een hand zwaaiende hand haalde me uit mijn gedachten. "He staren is onbeleeft!"riep Louis naar mij. "Huh oow ik staarde niet hoor ik dacht alleen dat Lukey zei dat ik op jou leek." verdedig ik mezelf. O shit te veel gezegd. "Uhm wie is Lukey als ik vragen mag." vraagt Louis nieuwsgierig. "Lukey is die dude uit 5 second of summer! Jullie kennen hem toch of leef je onder een steen."gil ik naar hem. Hij kijk schamend naar beneden en weet niks meer te zeggen. Harry die de hele tijd blijkbaar aan het luisteren roept plotseling: "Guys er is een wonder Lana heeft Louis stil gekregen!" naar de keuken waar blijkbaar de rest was. Ik had helemaal niet gemerkt dat hun weg waren gelopen.

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu