*11

587 14 1
                                    



POV THOMAS

Shit waarom heb ik niet met Lana het zelfde aan! Ja ik vind Lana leuk, in leuk leuk. Alleen zij waarschijnlijk  mij niet...

POV LIV

We hebben net het plan afgesproken en we kleden ons om en maken elkaar op. Als dat klaar is doen we onze schoenen uit omdat we anders te veel geluid maken. Kiki schrijft nog even een briefje en wij lopen naar de achtertuin. Ik blijf even om het hoekje kijken en wacht tot Kiki heeft aangebeld. Ze komt aan rennen en samen rennen we verder, ik ga naar binnen en Kiki gaat bij de achterdeur staan. Eigenlijk zou ze bij het zwembad gaan zitten alleen dit is leuker. Ik loop zachtjes naar Zayn's kamer, als ik daar ben hoor ik al iemand gillen. Waarschijnlijk Niall die Isabel heeft gezien. Kort daarna hoor ik nog een gil. Dan hoor ik voetstappen langs de deur gaan, Liam, Harry en Louis zijn al naar hun kamers. Ik hoor Louis in de kamer hierlangs gillen en Niall en Zayn hoor ik beneden gillen. Kort daarna hoor ik rennende voetstappen. De deurkling gaat omlaag en ik ga klaarstaan. "AAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!" gilt een zijk natte Zayn. Ik strompel op hem af en zak voor zijn voeten in elkaar. Zayn rent weg en ik loop snel naar buiten en klim in de boomhut. Daar zitten Thomas, Stan, Nikki, Isa en Lana al. Ik pak een zak chips en ga rustig eten. Stan kijkt mij vragend aan en vraagt uiteindelijk:" Eeh Liv, we hebben net een mega prank uitgehaald en jij gaat chips eten?" "Erm, ja" zeg ik droog. "Ow, Oke. Denk ik." zegt hij dan maar. De rest schiet in de lach.

*TIME SKIP ONE DIRECTION IS ZIJN ZWEMBROEK AAN HET AANDOEN!*

Snel klimmen we allemaal uit de boomhut en verstoppen ergens rond het zwembad. Ik zie Kiki naar de wc rennen dus ga ik in het hok zitten waar allemaal opblaasdieren liggen. Ik hoor ze naar buiten komen en zie door een kiertje dat iedereen in het zwembad duikt en Harry komt hierheen om de opblaas spullen te pakken. Als hij er bijna is ga ik zo staan dat is kan verdwijnen, nouwja verdwijnen gewoon ergens achter kan gaan zitten. Harry komt binnen en ziet mij staan. "AAAAAAAAHH IK DACHT DAT HET AF WAS GELOPEN!!" gilt hij als een meisje. Ik strompel naar hem toe en zak weer inelkaar. Gillend rent hij weg, snel loop ren ik naar achteren waar zo te zien nooit iemand komt. Overal ligt een laag stof op. Helemaal achterin zie ik iets wat op een raam moet lijken alleen je kan er niet meer doorheen kijken. Ik loop er naar toe en zie dat hij gelukkig open kan. Ik maak hem open en spring er doorheen. Duw hem weer dicht en ga om het hoekje staan. Ik zie dat Harry iedereen meeneemt naar het schuurtje. Ik ga voor de deur staan als ze binnen zijn. "Harry er is niks."hoor ik Liam zeggen. "Niet! Net was er een meisje!" roept Harry verontwaardigd. Ik grinnik even zacht. "Kom we gaan weer zwemmen ik ga bijna dood van de hitte." zegt Louis die een wortel zwembroek draagt. Weer grinnik even zacht. Ik hoor ze hier naar toe lopen dus ga ik op de grond liggen alsof ik dood ben. "AAAAAAHH DAAR IS ZE WEEER!" gilt Harry weer als een meisje. Ze bukken allemaal over mij heen en als ik een zonlicht meer voel doe ik mijn ogen open. Ik heb witte kleuren lezen in dus je ziet alleen mijn pupil. Ze kijken allemaal bang naar mij. Ik geef een Horror gil en ren weg. Het bos in wat achter hun huis ligt. Als ik veilig ben kijk ik achter me en zie dat Liam naar de wc rent. En hoor nog net dat hij roept:"AAAAAHH IK KAN ER NIET MEER TEGEEN!" Ik grinnik. Wat heb ik met grinniken ik heb het nu al 3 keer gedaan terwijl ik het nooit doe. Ik kijk weer naar Liam die de wc deur open maakt. "AAAAAAAH HELP ME! gilt hij. Ik zie nog net een stukje van Kiki die half dood op de wc bril ligt. Dan zie ik dat er een donkere vlek op Liam's broek komt te zitten. Nu gier ik het uit. Hij plast gewoon in zijn broek!

It's All Over Now.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu