Tashme kishte kaluar gati 2muaj nga vdekja e prinderve dhe mund te themi qe po mesohesha dalengadale me mungesen e tyre edhe pse ishte teperrr e veshtire.
Ishte mengjes. U zgjova nga zilja qe kisha vendosur ne telefon. Shkova ne dhomen e vellackos tim dhe po shihja qe ai ishte ne gjume. Zbrita poshte dhe bera mengjesin per te dy. U bera gati dhe po prisja kujdestaren e Klajdos. Papritur ra dera dhe une me shpejtesi e hapa. Aty u shfaqen disa burra me te zeza. Njeri nga ato me kapi dhe me lidhi ne karrige kurse tjetri shkoi te merrte Klajdon. Une fillova te bertisja me te madhe. Pasi ato moren Klajdon njeri prej tyre me tha qe nese deshiron qe vellai yt te jetoje paguaj borxhin qe na keni.Une pyeta per cfare borxhi po flisnin dhe ato me than qe babai ti tyre kishte marre shume para hua nga ato. Me pas ato u larguan bashke me Klajdon dhe une fillove te bertisja e te qaja pasi mendoja se nuk isha e afte qe mbroja vellain tim. Ia kisha premtuar prinderve se do ta mbroja ate edhe nese viheshe ne rrezik jeta ime. Ishte shumee e veshtire te zgjidhesha nga ato litare por me pak zgjuarsi une munda te zgjidhesha.Dola jasht neper lagje te pyesja nese e kishin pare ate sot ne mengjes me disa burra,por asnje nuk e kishte pare. Kur shkova ne shtepi ishte vone dhe nuk shkova ne shkolle. Aty kishte ardhur Lejla (kujdestarja e Klajdos).
Ajo me pyeti se ku ishte Klajdo dhe une nuk iu pergjigja. Ajo me pyeti serish dhe une I tregova asaj se cfare ndodhi.Me pas mora Arben ne telefon.
-Ckemi vlla.
-Ckemi vlla.
-Pse ske ardhur nshkoll sot?
-Kisha nje problem te vogel dhe te lutem kur te mbarosh mesimin kalo nga shtepia ime te lutem.Do te te them nje gje te rendesishme.
-Ej,prit pak,ti nuk je mir. Cfare ke??
-Asgje asgje.
(Dhe ne ato momente Emilise I dolen lot nga syt dhe ajo nuk u permbajt do dhe ja plasi te qares.)
-Emili te lutem me thuaj cfare ke.A ka ndodhur ndonje gje?
-Poo kane rrembyer Klajdon.
-Cfareeee??? Si ndodhi?Cfare po thua keshtu?
-Po dhe jam shume keq.Kam nevoje per ty tani.Te lutem eja tek un.
-Ne rregull zemer mos u shqeteso tani po vij.Cfare ndodh me vellain e saj dhe si do ta shpetoje ajo ate?
Vazhdon...
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...