Ora ishte 05:00 e mengjesit dhe une u zgjova. Hapa celularin dhe pashe qe kisha 1mesazh nga Klejdi.
--E di qe esht shume vone dhe ti mund te jesh ne gjume por Em te lutem a mund te flasim kurdo qofte. Te lutem me kthe pergjigje kur ta shohesh Sms. Sinqerisht me fal--
Nuk e di cte beja. Ne te vertet e ndjeja qe duhet ta falja por me vinte inat. Nejse. I hoqa mendimet nga koka dhe zbrita poshte. Punen e filloja ne oren 08:00 dhe sot do te rrija gjate gjithe diten. Mendova qe te pastroja shtepine meqe isha ngritur edhe heret dhe nuk kisha cte beja tjeter. Keshtu nuk e lodhja as Arben. Ajo ishte ne gjume dhe nuk doja qe ta zgjoja aq heret. Fillova me katin e pare ku nuk kishte njeri. Kur mbarova ora po shkonte 07:00. Mendova te beja nje dush dhe ashtu bera. Bera nje dush dhe kur dola Arba ishte zgjuar dhe bashk me Klajdon po hanin mengjes. Une u vesha dhe u nisa per ne pune. Edhe pse nuk ishte nje pune e mire paga ishte e mire. Te pakten po mendoja qe te punoja atje deri kur te gjeja nje pune me te mire. Kur shkova ne pune ora ishte fiks 08:00 dhe imagjinoje qe lokali ishte i mbushur plot. Me vinte keq edhe per shume njerez te cilet vinin aty qe te shfryheshin nga hallet qe kishin. Po punoja kur ne telefon me mori serish Klejdi. Epo kete here ja hapa.
-Jam ne pune tani nuk flas dot.
-Por kur do te flasim? Ti sot nuk erdhe as ne shkolle.
-Nuk e di por do te flasim. Tani po e mbyll para se te me bertasi pronari.
-Te pakten me thuaj se ku te takohemi dhe te flasim.
-Takohemi sot ne oren 18:00 tek parku.
-Mire. Shihemi.
Me pas ja mbylla telefonin. Dita kishte filluar te zgjatej dhe ne oren 6pasdite nuk kishte perenduar dielli akoma. Sigurisht ishte edhe fundi i prillit. Mbarova punen ne oren 6 dhe u nisa per tek parku. Mendoja ta falje se dhe une kisha faj. Tek e fundit kush jam un qe ti kerkoj llogari atij. Kur arrita tek parku Klejdin e dallova qe larg. Ai kishte ardhur para meje.
-Hej, ckemi.
-Ckemi Em.
-Ulur do te rrim apo do te ecim?
-Si te duash.
-Ecim me mire.
-OK.
Po ecnim dhe asnjeri nga ne nuk po fliste.
-Ej Klejd me fal per dje.
-Jojo me fal ti,une e kisha fajin.
-Jo une. Tek e fundit kush jam une qe te te pyes ty se ku ikem.
-Ti je shoqja ime dhe nje njeri i vecante per mua. Te falenderoj qe kujdesesh kaq shume per mua.
-Gjithashtu.
-Epo te them te drejten e bej nga deshira per tu kujdesur per ty,per asgje me shume.
-Hahaah.
-Epo ne fillim kur ti edhe ne shkolle mendova se ishe si te gjithat por jo,ti ishe shume ndryshe.
-Ndryshe ne cfare kuptimi?
-Je shume ndryshe. Nuk je si ato vajzat qe duan te duken dhe qe pispillosen. Kjo fytyre kaq engjellore dhe e dashur,keto syte e tu jeshil dhe sidomos thjeshtesia jote te ben qe te jesh ndryshe nga te tjeret.
-Waww me te vertete keshtu mendon?
-Po sigurisht.
-Hahahah shum faleminderit.
-Asgje thjesht te verteten po them. Po ti c'mendon per mua?
-Epoo...ne fillim kur erdha mu dukeshe shum serioz dhe i mbyllur ne vetvete. Te kisha inat pasi nuk "kishe respekt" dhe rrije sikur nuk ekzistoja. Tani duke te te njohur me mire kam ndryshuar mendim per ty.
-Hahahhaha. Epo cfare te pelqen tek une?
-Serioziteti dhe buzeqeshja jote e rralle. Po ty?
-Thjeshtesia jote dhe gjithcka tjeter.
-(Epo e ndjeva qe po skuqesha) Eja te ulemi ne ndonje stol dhe vazhdojme biseden aty.
-Ne rregull.
Pasi u ulem heshtja mbizoteroje. Une ktheva koken nga Klejdi dhe pashe qe ai po me veshtronte mua dhe dukej sikur po kerkonte qe te kthehesha ne drejtimin e tij. Epo ashtu bera dhe po te dy po I hapnim syte njeri tjetrit. Kur... Klejdi u afrua me afer dhe fytyrat tona tani ndodheshin aq afer sa vetem disa milimetra ndanin buzet tona. Ai po afrohej dhe ne ate moment une theva heshtjen.
-Ikim ne shtepi tani se shkoi vone dhe mua po me presin?
-Po sigurisht. Me fal per me pare nuk desha.
-Asgje.
Pasi arrita ne shtepi ai me uroje naten e mire dhe priti sa une te hyja brenda ne shtepi. Kur po hyja brenda degjova Arben kur me foli.
-Em ti je?
-Po une.
-Eja se ka ardhur gjyshja ime per vizite.
-Sa miree. Ja se erdha. Ckemi gjyshe Ira.
-Ckemi zemer. Ja se dhe pak do te rri dhe do te iki pasi me duhet te pi dhe ilacet.
-Po shkon dhe I merr Arba rri per darke tek ne.
-Jojo nje dite tjeter.
-Ne rregull pra.
-Po iki une tani. Naten e mire.
-Neten e mire.
Pasi iku gjyshja u ulem te hanim darke. Une isha shume e lodhur dhe doja te flija. Me pare mendova qe ti tregoja Arbes cfare ndodhi sot. Shkuam ne dhome dhe filluam te flisnim.
-Hej Arb do te te tregoj dicka.
-Po fol,po te degjoj.
-Sot fola me Klejdin. Ne fakt deri tani ne darke me te isha. U takova ne oren 6pasdite pasi mbarova punen.
-Aww. Cte tha a te kerkoi falje?
-Po por ne fillim falje I kerkova une qe nderhyva ne punet e tij. Po ndodhi dhe dicka tjeter.
-Cfareee?
-Klejdi...ishte gati per te me puthur.
-Cfareeee???? A te puthi dhe ti a ja ktheve?
-Joooo. Nuk ndodhi asgje. Une e ndalova.
-Cfaree? Ke humbur nje shanc shume te mire.
-Jo m cthua. Plus une nuk jam e sigurt se cfare ndjenje esht ajo qe ndjej per te por sot nuk do te genjej. Me te vertete ndjeva nje gje shumee te bukur qe me pelqeu.
-Hehe dhe mohoje po deshe.
-Hahaha. Eja tani te fleme gjume se une vdiqa per gjume. Neser kam shkolle dhe do te iki pasi kam sezonin e provimeve.
-Ok hajd pra naten zemer. Pafsh ne enderr Klejdin.
-Hahahhahah dhe ti Andin. Naten.
Sapo u shtrime telefoni im cingeroi. Ishte Klejdi. Para se ta hapja Arba me pyeti se kush ishte dhe kur I thashe ajo qeshi.
-Kush esht?
-Ai.
-Hahahhahah.
-Po zbres poshte une.
-Okii e dashuruara e shekullit.
-Hahahhaha ik moj.
E hapa telefonin dhe po ndjeja dicka ne stomak. Epo ishin fluturat.
-Hej ckemi.
-Ckemi.
-Ne gjume je? Mos te zgjova?
-Jo jo akoma nuk kam fjetur.
-Cfar po Ben?
-Po flisja me shoqen time.
-Aha shume mire. Te fala.
-Ahahha rrofsh. Perse more ne telefon?
-Kot ja nuk kisha cbeja dhe gjumi nuk pk me zinte.
-Aha.
-Neser e premte.
-Pooo me ne fund. Arba do te ike pas 2ditesh per nje problem dhe une ngela serish vetem. Edhe pse flas me laptop me te prap eshte ndryshe kur e ke afer.
-Po ti me ke mua ktu. Ej te te bej 1 pyetje?
-Po sigurisht.
-Si mendon per kete qytet?
-Ne cfar kuptimi?
-A te duket I bukur?
-Po si jo. Me pelqen shume por Jo aq sa me pelqen qyteti im i mepershem.
-Hahahahah.
-Epo mendoj te iki pasi vdiqa per gjume une.
-Naten pra dhe me fal qe te shqetesova kot kaq vone.
-Ne fakt nuk esht aq vone. Ora esht vetem 23:30. Gjithsesi naten.
-Shihemi neser gjumashe.
-Shihemi.
Pasi mbylla telefonin po shkoja lart dhe nje mesazh me erdhi. Ishte serish Klejdi.
--Ej a i ke pare yjet sonte?--
Cfare ishte ky mesazh?
--Jo pse?--
Ai dukej qe po e priste me shume qejf mesazhin tim. Me ktheu pergjigje ne moment. Vetem 2sekonda u vonua.
--Jane shume te bukur si asnjeher me pare--
--Me te vertete? Prit se po dal ti shoh--
--Oki--
Pasi mora pergjigjen dola ne ballkonin e dhomes sime dhe po shihja yjet. Dukeshin kaq te bukura. Dhe sigurisht bukurine ia shtonin edhe format qe formoheshin nga yjet.
--I pashe. Duken sikur po na pershendesin--
--Hahhahah poo. Prit pak--
--Ne rregull--
Po prisja dhe me erdhi nje foto. Sapo e hapa pashe qe ishin yjet dhe ne shkrim mbi te. E lexova ate dhe fillova te qeshja. Aty shkruhej:
Look how they shine for you--Ashtu mendon vertete?--
--Poooo.--
--E perse mendon ashtu?--
--Pasi...ti je e vecante.--
--Hahaha. Ika una tani se me te vertet jam e lodhur--
--Mir pra naten per te dyten here--
--Naten--
Epo nuk e mohoj me pelqen shume te rri me nje njeri si ai. Ne pamje te pare duket sikur nuk esht I shoqerueshem por eshte krejt e kunderta. Gjethsesi, hoqa mendjen nga ai dhe u shtriva. Isha shume e lodhur dhe gjumi me zuri sapo vura koken ke jestek. Ate nate fjeta shume qete. Kisha kohe qe nuk flija ashtu.Shpresoj qe tju pelqej historia deri tani.
Ky eshte kapitulli me I gjate qe kam shkruar deri tani.
Ju kerkoj qe te ndani mendimin tuaj me mua per kete histori.
Vote and comment pldLots of love for all ❤💕
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...