kapitulli 16

317 24 5
                                    

U zgjova shpejt dhe nuk e di po me dukej sikur dikush po I binte deres. Shkova posht ashtu sic isha me pizhame dhe hapa deren. Askush. Ndoshta me kane bere veshet. Shkova serish lart dhe u vesha. Vesha nje fustan veror dhe nje pale atlete. Me pas zgjova Klajdon. Ai u vesh dhe zbritem poshte. Hengrem mengjes dhe u nisem per ne shkolle. Klajdon e lash ne kopesht dhe me pas u nisa per ne shkolle. Kur arrita atje pashe vajzat dhe iu bashkova atyre. Ato po tregonin planet e tyre per veren dhe kur me pyeten mua une i thash qe mund te shkoj ne vendlindje. Ra zilja dhe u futem neper klasa. Kete ore kisha informatike dhe zysha qe na jep eshte ajo e matematikes. Hyra ne klase dhe po prisja qe zysha te vinte qe ti jepja porosite qe me kerkoi. Nderkohe u ula ne banke dhe po prisja qe Klejdi te vinte. Erdhi mesuesja dhe ne te gjithe po rrinim pasi ishte dhe java e fundit e shkolles. Po rrija me disa nga vajzat e klases dhe dera u hap. Ishte Klejdi. Me pas shkova tek banka ime dhe e pershendeta, e ai ma ktheu serish. Po rrinim dhe ai me pas iku tek cunat e tjere dhe une kisha ulur koken ne banke dhe po mendoja. Epo sigurisht qe per Klejdin. E per ke tjeter.
Eshte kaq I mir por nuk dua qe te humbas njerez te tjere ne jeten time. Mendoj se cdo te ndodhi gjate 3muajve qe nuk do te takohemi shume shpesh. Ndoshta ai do me harroje mua. Kemi edhe 2vite te tjera shkolle bashke. Me sa di une ai e ka ditelindjen ne korrik por daten e sakte nuk e di.
Mendimet me iken sapo degjova zilen tek biente dhe u ngrita menjehere. Kte ore kisha fizike. Oret kaluan shume mire dhe pasi mbaruam shkollen shkuam tek lokali qe ndodhej perballe shkolles qe te pinim ndonje gje. Une nuk Mora gje pasi skisha etje. Isha me Klejdin dhe po shkonim ne shtepi kur para na del Rebeka.
-Klejdii ckemii zemer.
-Ckemi Rebeka.
Ajo sapo I tha zemer atij apo une nuk e degjova mir une??? O zot me jep durim.
-E mbarove shkollen per sot?
-Ehe. Po ti?
-Po. Do vish sot nga shtepia ime?
-Nuk e di.
-Po hajde te lutem.
O zot I madh kjo po I fuska kthetrat ktij dhe ky po afer i rrin. Nuk do degjoj kte una tani.
-O Klejd po iki une.
-Prit se po vij dhe une o Em.
-Jojo ska gje se do ndaloj dhe tek marketi une te blej ca ushqime.
-Po ska gje se te ndihmoj une me ushqimet.
-O zemer mos kembengul kaq shume dhe ti. Ajo vet po thot qe do iki spo I themi neve.
-Sesht puna jote Rebek.
-Ika una cao Klejd.
-Emili prit.
Dhe une ika me shpejt. Nuk do duroj ate une tani. Me sa duket kjo e paska problemin me mua. Po cme duhet muve iher. Kush esht ajo. Mos ka marre vesh qe une pelqej Klejdin nga shikimet qe i bej Klejdit. Joo ska mundesi. O zot sdi cte bej. Tani gjithcka eshte ne doren e Klejdit qe te vendose se ke do te zgjedhe. Edhe nese zgjedh ate nuk do te bej asgje vecse ta pergezoj. Nejse nuk me intereson shume, jo ne fakt me intereson shume. O zot muve nuk me binte mendja fare per cunat qe I kisha shoke e Jo me te mendoja nje gje me shume. Edhe kur e mendoj ate kohe kur kam qene ne klasen e 8 Metin te cilin e kisha shok por ai i shkreti rrinte duke me bere poezi e duke me blere gjera. Sidomos kur ai me binte cokollaten e preferuar dhe me shprehte ato ndjenjat e tij per mua. Femije atehere. Tani kur I kujtojme fillojme te qeshim. Epo tani e kam vendosur qe ne vere do te iki ne qytet. Me ka marre me te vertete malli per ate vend dhe per njerezit qe ndodhen ne ate qytet.
Mberrita ne shtepi dhe hyra brenda. Gatova dicka dhe dola qe te kerkoja pune. Te pajten te beja 2pune njeherazi: njeren me turnin e pare dhe tjetren me turnin e dyte. Punen si kamariere e kisha turnin e dyte. Epo nese do te gjej nje pune tjeter do marr turnin e pare. Dola qe te kerkoja pine dhe shoh qe nje piceri kerkon ndihmes. Hyra brenda dhe fola me pronarin. Ishte njeri I mire dhe me pranoi direkte. Te rradhe jan ato njerez ne nje bote si kjo e jonja. Ne oren 15:00 mbaroja punen. Kur shkoi ora 3 dola jasht dhe u nisa per tek Klajdo. Pasi e mora ndalova tek dyqani dhe i mora patetina Klajdos. Kur shkova ne shtepi nderrova Klajdon dhe me pas e cova te gjyshe Ira. Ajo u gezua shume kur mori vesh qe une kisha filluar nje pine tjeter. Ai njeri me ndihmonte shume dhe mendoja se nese edhe gjyshja ime do te mbante Klajdon kaq shume sa kjo grua do te merzitej pa mbaruar nje jave. Me pas u nisa per tek puna tjeter. Shkova atje dhe kisha shume pune keshtu qe pa u menduar 2here fillova nga puna. Ne te vertete isha shume e lodhur. Shoqja e turnit erdhi 1ore me heret keshuqe  une u largova me heret. Kur po ecja per ne shtepi me bie celulari. Qenka Klejdi..
-Ckemii.
-Ckemi.
-Ku je?
-Po iki ne shtepi sapo lash punen. Pse pyet cka ndodhur?
-Duhet te flasim.
-Flasim neser po qe.
-Jo nuk duroj dot deri neser.
-Mir pra. Ku do takohemi?
-Tek parku.
-Mir po vij se afer e kam.
-Mire. Po te pres.
Kushedi cfar ka ndodhur kshu. Nejse po shkoj njeher une dhe te shohim cka. Kur arrita atje Klejdi po me priste tek parku ashtu sic tha.
-Kejd ja tek erdha. Cfare ka ndodhur?
-Emili duhet te flasim. Nuk po duroj me.
-Mire po te degjoj.
-Emili jeta ime pas ikjes se babait dhe tradhtise qe mora nga e dashura ime ishte shume kot. Me dukej se nuk kisha me arsyje pse te jetoja. Por shihja mamane e cila me donte kaq shume dhe asnjehere nuk e shprehte dhimbjen qe kishte. Nuk isha me  djali I saj perfekt. I lashe mesimet pas dore dhe nuk kisha asnje gje qe me bente per te qeshur ashtu sic qeshja me pare. Nuk mendoja se jeta ime do merrte nje kthese krejt ndryshe derisa ne jeten time u shfaqe ti. Vajza qe nuk interesohej fare per djem e qe se cante koken per asgje. Ti ishe si une, e lenduar si une. Ishe por nuk e tregoje fare dhe qendroje teper e forte. Ne fillim nuk te fola por me pas u afrova vete. Ti ke nje histori te shkuar si une dhe njerez te cilet jane larguar nga kjo jete duke te te lene vetem. Por ti prap qendrove e forte. Per veten tende per vellain tend. Shoqeria jone u be shume e madhe saqe une nuk rrija dot pa te pare. Emili e di qe ndoshta ti me don si shok por une jam menduar shume dhe jam 1sigurte qe ndiej dicka per ty. Eshte nje ndjenje shume e bukur. Emili dua te te them dicka.
A deshiron te behesh e dashura ime?
-Emm...Klejd..nuk..di ..cte..them. Kam mbetur pa fjale.
O zott I shprehu ndjenjat me ne fund. E dua shume por do I them qe do te mendohem edhe pak. E di se ai nuk do te refuzoje dhe jam e bindur qe do te prese per aq kohe qe mua me duhet.
-Emili nuk esht nevoja te me pergjigjesh menjehere. Kjo nuk esht nje loje por dicka e vertete reale.
-Klejd me te vertete qe skam fjale por jam mese e sigurte qe me duhet pak kohe. Te mendohem.
-Merr gjithe kohen e nevojshme. Sa te duash ti.
-Mendoj se duhet te iki pasi shkoi vone.
-Te shoqeroj une.
-Ne rregull.
Gjate rruges askush nuk po fliste derisa une vendosa qe te flisja.
-Cfare te beri ajo ish-e dashura jote?
-Nuk ka rendesi.
-Jo te lutem me trego.
-Mir pra. Ne fakt ish-e dashura ime eshte Rebeka. Ishim te dashuruar marrezisht nga njeri tjetri derisa nje dite e shoh me syte e mi tek po puthej me personin qe une urreja me shume. Ajo e dinte shume mir qe e kisha kundershtar dhe prap shkoi e me tradhtoje me ate. Per me teper me vinte e me thoshte qe te dua. Me vinte inat dhe shkova e rrafa per vdekje ate djalin tjeter. Per kete gje mora 2jave pezullim nga shkolla pasi kjo gje ndodhi ne shkolle.
-Me vjen keq qe po ta them por ajo nuk esht nje person qe te meriton tyve. Nuk ke pse vuan per ate. Sinqerisht. Tani po iki brenda. Naten e mire.
-Naten dhe mendoje ate qe te thashe.
Ne fillim ndalova tek gjyshe Ira qe te merrja Klajdon. Mora Klajdon dhe shkova ne shtepi. Klajdo po rrinte dhe une shkova lart te nderrohesha. Mendova qe ne fillim te lahesha por mendova qe te lahem ne mengjes me mire. Mora laptopin qe te flisja me Arben. Mora telefonin dhe e mora Arben ne telefon. Ajo e hapi.
-Arbe ne shpi je?
-Po pse?
-Duhet te flasim.
-Aha po e kuptova. Prit se po hap laptopin.
-Mir
-E hapa dhe po te dergoj thirrje.
-E pashe po e hap. Mbylle celularin tani.
-E mbylla. Tani vazhdo fol cka ndodh se dukesh qe je shume e lumtur.
-Atehere. Klejdi me propozoi.
-Cfareee? E degjova une gabim apo ti sapo the qe ai te propozoi?
-E degjove shume mire shoqe. Jam kaq kaq shume e lumtur e gezuar.
-Zemer jam shume e gezuar. E sheh qe une kisha te drejte?
A te thash qe ai do te vinte tek ty dhe keshtu ndodhi. E po cila ishte pergjigja jote?
-I thashe qe kisha nevoje qe te mendohesha. Isha aq e emocionuar saqe nuk I ktheja dot pergjigje njeheresh.
-Te keqen une ty pra. O motree.
-Jam kaq e gezuar saqe nuk e pershkruaj dot.
-Te kuptoj zemer. Po ti nuk harrova kur isha une keshtu si ti. Ej me duhet te iki tani se kam per te mesuar tek kursi se kam provimin e fundit.
-Mire pra cao.
-Pafshim.
Pasi mbylla laptopin shkova te shtrihesha. Shkova ne dhome dhe u shtiva ne shtrat. Papritur ne telefon vjen nje mesazh. Nga pronari tek piceria.
--Emili jam Xhoni. Neser ne mengjes duhet te vish ne pune. E di qe ke shkolle pot piceria do te jete vetem pasi kam pak pune dhe mendova qe te vije ti. Si mendon--
--Ne rregull pa merak. Ne 8 do te jem atje.--
--Faleminderit--
Pra neser ska shkolle. Epo te lajmetoj Klejdin pra.
--Klejd une nuk do te vij neser ne shkolle.--
--Pse cka ndodhur?--
--Kam pak pune.--
--Mire pra--
--Nese ste vjen keq po iki une te lahem.--
--Ne rregull naten.--
Po qe nuk kisha fuqi qe te lahesha dhe u shtriva per te fjetur. Ashtu duke menduar me zuri gjumi..

Hope you like it.
Vote and comment pls.
Lots of love for all❤❤
Vazhdon...

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now