kapitulli 11

388 38 5
                                    

Pasi hengrem darke rregulluam tryezen dhe shkuam tek dhoma ime. Arba nuk po me linte asnje cast rehat saqe edhe enet I lash pa lare dhe neser duhet te ngrihem heret per ti lare,sigurisht nese do te flija gjume.

-Emmmm eja pra ku mbete??
-Erdha praa sa te shtrij Klajdon ne shtrat.
-Offf ne rregull po mos u vono tani.
-Okk ok ja se erdha. Vetem 2minutaa.Dije se edhe nese ti do te duash te flesh gjume sonte enderroje gjumin pasi nuk me le as 2minuta vetem.
-E kush tha qe une dua te flee? Une kam ardhur me gjith fuqite ti me thua mua per gjume. Po sigurisht qe nuk do te te lija vetem per asnje moment. Apo doje 2 minuta ti qe te flisje me te dashurin tend???
-Ejjjjj cthua keshtu, ta thash qe e kam vetem shok klase. Ta rregulloj un sa te vij ne krevat.
-Mir mir spo flas me mir.
-Hahahah. Ja prit tani nje te hedhur nga krevati.
-Jooooo....mos se do I them Klejditt😂...hahahah shaka shaka
-O zott....mos ma permend mee se qy kur erdha ktu e pata inot...
-Mir pra tani po e mbyll gojen fol ti tani. Me trego cdo gje qe nga dita e par qe erdhe ketu.
-Okayy. Atehere ne fakt esht e vertet qe kam filluar te ndjej 1gje per Klejdin edhe pse me pare e kisha shume inat. Thjesht e kam vetem shok klase,ai sot me beri nje nder vetem kaq.
-Ahaa,po atehere ske pse ta mohosh qe e pelqen atee?
-Jojo...po ti cna thua ndonje gjee? Si po kalon me Andin?
-Mir m....ti e di tipin tim qe nuk mund te rri e lidhur por ja qe si per here te pare ka zgjatur mjaft mir...po esht i mir shum pz.
-Hahaah po ti kete thuaj mos me fol mua per gjera qe akoma nuk kan filluar por fol per faktet reale.
-Hahahahah mos fillo te lutem.
-Vete e pate fajin ti qe me ngacmon me te tjeter.
-Joo mos fillo se kur fillon ti nuk ke ndermend me ndalu...
-Haahahah
-Le ta bejm keshtu...sonte nuk do te flasim per djem??
-Ok pra nuk po ta prish meqe ke ardhur sonte.
Okii. Po ce do bejm?
-Po sikur te shohim filma drama-romance?
-Miree. Kam shume pa pare.
-Ok po ce filmi do shohim?
-Si mendon per If I stay si per fillim?
-Mire. Edhe pse e kemi par mbi 1000her dhe akoma nuk me esht merzitur.
-Poo

Mora laptopin dhe e lidha me televizorin qe ta shikonim me mir. Me pas morem kokoshka dhe u ulem tek krevati qe te shihnim filmin. Gjate gjithe filmit une qajta shume. O zot edhe pse e kam pa 1000her prap nuk me merzitet asnjeher. Pasi beme muhabete femrash dhe pame serish filma ashtu na kishte zene gjumi i embel te dyjave.
Me kishte munguar shume nje nate si kjo e sotmja dhe sot e jetova serish ate. Isha me te vertet e lumtur.

Me falni qe nuk kam postuar me por me te vertete qe nuk kam pasur fare frymezim.
-Ndonjeher me duket sikur nuk ju pelqen fare historia ime pasi nuk kam asnje koment se cfare ju mendoni ne lidhje me historine.
-Faleminderit qe harxhoni kohet tuaj duke lexuar storine time. Ju dua te gjitheve💖💖❤.
Pls vote and comment.
Lots of love😘❤❤😘
          

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now