kapitulli 30

211 22 4
                                    

Sapo hapa deren u shokova nga ajo qe pashe....

Buzeqeshja u zhduk ne sekondin e dyte nga fytyra ime dhe Brendonit.
E gjithe shtepia ishte kthyer mbrapsht. Cdo gje ishte permbys dhe disa gjera ishin edhe te thyera. Nuk arrija ta besoja. Kush do ta kishte bere kete. Kontrolluam cdo dhome dhe vetem dhomat ne katin e pare ishin kthyer permbys. Ne katin e dyte nuk kishin levizur aq qimen me te vogel qe ndodhej ne dhome.
Papritur ne komedinen e krevatit shoh nje leter. Shkoj dhe kur e hap me ne fund e kuptoj se kush jan ato qe prishen shtepine.
"Epo ka ardhur koha qe te na kthesh borxhin. Shpresoj qe ti kesh parate pasi neser esht dita kur do ti dorezosh ato. Do te te njoftojme per vendin dhe oren."
Zbrita poshte dhe Brendon po ne shikonte cuditshem.
-Mos u mundo ti gjesh ato. Dhe per me teper mos njofto policine.
-Pse? Cfare je duke thene?
-Sepse une e di se kush e ka bere shtepine keshtu. Neser do te dorezoj parate tek ato. Kjo gje ishte nje shenje.
-Ahhh. Do ti shfaros ato. Vetem po nuk i pashe ndonje here ne rruge.
-Te lutem mos u ngaterro me to. Ja cfare i ndodhi dajes tend qe u ngaterrua me ta.
-Por nuk po i duroj dot.
-

Jaqe duhet. Neser esht dita e fundit qe do kontaktojme me ta. Eja ti rregullojm gjerat dhe pastaj shtrihemi per te fjetur. Neser me duhet te zgjohem heret.
-Ne rregull.
Filluam qe ti vendosnim gjerat ne vendet e veta dhe me pas shkuam te shtriheshim. Sapo vendosa koken ne jastek filloi te me zinte gjumi.

"Hej Brendon ne shtepi je?"
Zbrita poshte dhe Brendon nuk ishte aty. Mesa duket paska dale. E cuditshme qe nuk paska lajmeruar fare. U ngjita lart dhe bera dush. Le te themi qe ai dush me zgjoi plotesisht nga gjumi. U vesha dhe shkova qe te shikoja Klajdon. Hapa deren dhe....oh jo. Klajdo nuk ishte ne shtrat. Ku eshte? Mora Brendon ne telefon por me dilte telefoni i fikur.
Ne komodine kishte dicka. Nje gur? U afrova afer dhe poshte saj ishte nje leter.
"Shpresoj te jesh pershendetur me tet vella per te fundit here!? Duhet ti japesh lamtumiren e fundit."
Cfaree?? Klajdooo

-Emili zgjohuu. Gjithcka esht ne rregull.
-Klajdoo.
-Klajdo eshte ne gjume. Qetesohu.
U ngrita me vrull nga shtrati dhe shkova per tek dhoma Klajdos. Ai
..ndodhej aty. Dhe ishte shume mir. Ishte duke luajtur. Ah bukurosh ah. Te dua shume.
-Emili, dhe une te dua shume por te lutem me lesho tani pasi mendoj se po me mbyt.
-Mir ja te leshova tani.
-Dhe mos harro se dhe pak kam dutelindjen. Dua dhuraten me te bukur ne bote.
-E si mund ta harroj ditelindjen tende.

U ktheva ne dhome dhe vendosa te beja nje dush. Pasi dola nga dushi mendova te shikoja telefonin. Asgje.
U vesha dhe zbrita poshte. Hengra mengjes dhe dola te beja pazarin. Bleva ushqimet dhe ktheva ne shtepi. Sapo hyra brenda me erdhi nje mesazh ne telefon. E hapa dhe ishin ato. Pas 1ore do te takoheshim ne nje lagje ne periferi te vendit.
Vendosa ushqimet neper vendet e tyre dhe u nisa per ne vendtakim. Lajmerova Brendon dhe ai tha qe do te vinte por une e ndalova. Nuk doja qe atij ti ndodhte ndonje gje. Mora nje taksi dhe u nisa atje. Pasi mberrita pashe 2burra qe po vinin drejt meje. Ne ate moment po mendoja qe tja fusja vrapit por jaqe nuk mundesha. Bashke me to u futem ne nje shtepi paksa te rrenuar.
-Pra qenke treguar e shpejte vajze. Me pelqen, por dua te di nga se i ke marre te gjithe parate. Nuk besoj se I ke mbledhur e vetme.
-Ja tek I ke parate. Tani me ler te iki.
-Jo kaq shpejt. Djema merreni dhe futeni tek dhoma tjeter.
-Cfaree? Jooe ler te iki. Ti i more parate cfar do me shume tani?
-Vdekjen tende. A nuk e kupton?

Klejdi's P.O.V

Ndodhesha ne njeren nga kafete ku shkoja me Emilin. Me mungon kaq shume. Si ka mundesi qe iku dhe me la. Nuk kishte nevoj as per shpjegimin qe doja te jepja. Ajo nuk e kupton.
Me duhet te shkoj tani. Kushedi cfare duan tani. Mezi pres ti nderpres marredheniet me to.

Pas 2 oresh
-Duhet te vrasesh nje person tani.
-Cfare je ne vete? Nuk e kam here dhe sdo ta bej kete gje kurren e kurres ne jeten time.
-Nese nuk deshiron te te vritet nena atehere duhet ta besh.
-Por cte ka bere ai njeri?
-Ate gje e di une,-tha me nje ze te tmerrshem.
Ti duhet ti bindesh urdhave kaq. Neser ne kete ore e dua te vdekur. Kaq.


Shpresoj tju pelqeje historia deri tani. Ju falenderoj qe e lexoni kete histori. Do te thote shume per mua.
Ju dua❤❤

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now