***
Kater ditet e tjera ne plazh kaluan shume bukur dhe erdhi koha qe te iknim. Sonte do te flinim tek Arba dhe neser ne mengjes do niseshim per ne shtepi. Ishte ora 19:30 dhe ne u nisem qe te shkonim ne shtepi. Kur arritem ne shtepi prinderit e Arbes ishin duke na pritur. Sapo pane Brendonin ato shkuan ta perqafonin. E shtrenguan aq shume saqe i shkreti mezi po merrte fryme.
Pastaj une shkova lart qe te beja nje dush. Pasi dola nga dushi degjova deren e cila trokiti.
-A mund te hyj?
-Sigurisht Brendon.
-Mendova sikur sonte te shkonim te hanim darke jasht. Vetem ne te kater. Une ti Arba dhe Andi. Femijet leji ne shtepi.
-Ne rregull por duhet te pyesim nese te tjeret kan ndonje pune.
-Vish dicka te thjesht dhe zbrit poshte qe ti thuash Arbes.
-Mire.
-Nderkohe une po lahem.
-Mir por prit sa te vishem dhe me pas dhoma esht jotja.
-Po pres jasht.
Pasi u vesha dhe kapa floket lart, shkova poshte qe te flisja me Arben.
-Arba.
-Po Emili?
-Si mendon sikur sonte te darkojme jasht?
-Vetem ne te dyja?
-Jo edhe djemte do te vijn me ne. Ndersa cunat do i lejme ne shtepi.
-Une jam darkort.
-Lajmeroje dhe Andin qe te behet gati dhe te na prese ne shtepi.
-Pa merak.
-Dhe behu gati. Mos u vono pasi Brendon nuk pret.
Mora telekomanden dhe ndeza tvn. Nuk kishte asgje te bukur dhe e fika serish.
E cuditshme Brendon nuk ka dale akoma nga dhoma.
Me pas shkova ne kuzhine dhe mora nje leng portokalli. U ngjita lart dhe I rashe deres.
-Hapee.
-Me keq se vajzat je ti.
-Te kemi ty djale ndaj.
-Uaa faleminderit. U veshe ti?
-Po edhe parfumin kam.
-Je shume manjak per keto gjera. Tani dil nga dhoma dhe me ler vetem qe te vishem.
-Vetem 5minuta as me shume as me pak.
-Vete u veshe ti, ik tani.
-Mir mir.
Hapa garderoben dhe mora nje fustan te shkurter deri tek gjuri. Floket mi kapi mamaja e Arbes gershet. Pastaj vesha atletet dhe se bashku dolem jasht. Hipem ne makinen e Brendonit dhe u drejtuam per tek Andi. Sapo arritem ai doli nga shtepia dhe u drejtua drejt nesh.
Pas 15minutash arritem ne restorant. Brendon kishte rezervuar dhe nje kamarier na drejtoi per tek tavolina jone. Ishte shume bukur dhe ushqimi ishte teper i shijshem. Me pelqeu shum. Ora shenonte 23:30 dhe ne u ngritem per te shkuar ne shtepi. Para se te hipnim ne makine beme disa xhiro rreth e qark. Ishte nje mrekulli me vete. Pastaj u nisem qe te shkonim ne shtepi. Gjate rruges te gjithe po kendonim kenge nga me te ndryshmet te cilave ia dinim tekstin permendesh. Kur arritem ne shtepi te gjithe nga ne ishin te lodhur dhe keshtu shkuam ne dhomat tona qe te flinim. Une fjeta me Brendonin kurse Arba fjeti ne dhomen e vet.
Ne fakt nuk e di nese ju ka ndodhur te gjitheve por une per vete gjate gjith nates e kam merzitur Brendonin duke i gjuajtur me kembe saqe 1 here ra nga krevati. Por as ai nuk ngelet pas. Mesa duket luan shum mir futboll pasi kembet I kishte teper te forta. Un per fat te mire nuk rashe nga krevati. Keshtu qe mbijetova.***
E nesermja erdhi dhe une e Brendon ishim akoma ne gjume. Brendon ishte ai qe u zgjua ne fillim dhe per inat ne vend qe te me linte te fleja edhe pak ne qetesi ai me hodhi nga krevati. Une u tremba dhe papritur degjoj disa te qeshura. Ah Brendon ah cdo te te bej.
-Miengjes gjumashe.
-Ta rregulloj une tyve z.Brendon. Do te te vras me duart e mia.
-Mos moj? Paske fuqi tani?
-Mos me merzit me. Mjaft.
-Pse cfar ke??
-Me fal tani, ti me zgjove nga gjumi dhe cfar pret?? Qe te jem e lumtur? Apo qe te vij te te perqafoj dhe falenderoj qe me zgjove?!
-Me fal pra.
-Do ta shohesh. Ik dil jasht nga dhoma.
-Nuk dua.
-Dil jasht po te them para se te ngrihem dhe do ta shohesh.
-Nuk leviz nga ketu.
-Po qe do levizesh.
Dhe u ngrita nga karrigja qe isha ulur. Fillova te vrapoja rreth e perqark shtepise me Brendonin. Ah Brendon do ta shohesh cdo te thote te me zgjosh mua nga gjumi djalosh. Mesa duket I paska harruar disa gjera per mua. Epo me keq per te dhe Jo per mua. I shkreti ai.
Si perfundim nuk arrita ta kap pasi u fut ne banjo.
-Mos kujtu se do te te shpetoje banjoja. Kemi gjithe rrugen per ne shtepi bashke I dashur. Kenaqu per momentin pasi cdo gje do marre fund. Pa merak do mundohem te jeme sa me e sjellshme. Pafshim tani.
*
Shkova serish ne dhome dhe u shtriva qe te flija. Isha kaq e lodhur saqe gjumi me kishte zene. U zgjova dhe e kuptova qe kish shkuar vone. Vesha disa rroba dhe zbrita posht. Te tjeret po hanin dreke dhe po qeshnin me dicka qe babi I Arbes po u tregonte. I pershendeta te gjith dhe u ula te haja mengjes. Is the qetesi derisa Brendon filloi te qeshte me mua. Nuk po e duroj dot. O zot me jep durim.
-Tani po e ha mengjesin ti?
Epo une e injorova dhe fillova te haja por me shpejt. Kete here isha une ajo qe mbarova perpara dhe u nisa per ne dhome. Fillova te beja gati rrobet dhe per 30minuta i mbarova qe te gjitha. Brendon hyri brenda ne dhome dhe po ne shikonte.
-Cfare?
-Perqafim vellezerish?
-Poo.
Dhe e eprqafova. Si perfundim u pajtuam. E po une nuk genjej kur them qe zenka jone zgjat vetem per pak kohe.
Pas 1ore u nisem per ne qytetin tjeter. Para se te iknim shkuam tek varrezat dhe me pas ikem. Rruga zgjati 2ore dhe une po I shpjegoja cdo gje per gjithcka. I thashe dhe per Klejdin dhe ai buzeqeshi dhe ne nderruam teme pasi nuk doja qe te flisnim tani per te. Pas 2oresh arritem ne shtepi. Zbritem nga makina, Brendon mori valixhet ndersa une hapa deren. Hyme brenda dhe Klajdo dukej qe ishte i lumtur qe u kthye ne shtepi. Ne fillim shkova tek gjyshe Ira ta takoja dhe ajo me tha qe Klejdi me kishte kerkuar. Ma mori mendja. Esht koha qe te flas me te. Tani kam dhe Brendonin prane dhe do jete me ndryshe pasi do kem nje person qe me mbron.
Ne mbremje dolem shetitje une Brendon dhe Klajdo. Po i tregoja atij cdo vend qe kisha shkuar. Sigurisht qe I tregova edhe vendet e puneve. Ai me tha qe do me ndihmonte dhe u gezova por I thash qe mos te lodhej shume. Teksa po hanim ne nje dore kokoshka dhe ne doren tjeter kallam sheqeri dhe lepirse Ishim duke qeshur pasi po tregonim ngjarjet e femijerise sone dhe budalliqet tona perballem me ate. Me ne fund ka ardhur koha qe te flasim per te gjitha pa perjashtim..Shpresoj qe ta pelqeni historine deri tani.
Love you ❤❤
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...