kapitulli 15

303 24 8
                                    

U zgjova dhe ora ishte 13:00. Ishte e shtune dhe nuk ia kisha idene cte beja. Me siguri Klajdo po luan ne dhomen e tij apo ku di une. Shkova atje dhe ai po me hapte syte sikur te isha ndonje fantazme.
-Aaa fantazmaa.
-Kuu?
-Aaaaaa.
-CE ke me? Pse genjen?
-Tii fantazma.
-Una? Pse kaq e shemtume qenkam una eee? Isha ne gjum o  zoteri.
-Pse flejte kac shum ti??
-O zemer po tani me doli gjumii. Te dua pafund ajde te te perqafoj pak ajde.
Pasi perqafova bebken time shkova poshte dhe te them te drejten nuk me hahej asgje. Mora nje pjeshke sa per te thene qe hengra mengjes dhe sigurisht edhe goten e qumeshtit. Me pas I therrita Klajdos qe te vinte posht dhe mora laptopin dhe celularin tim. Ne fillim pashe ne kisha ndonje mesazh apo thirrje te humbura. Asgje...E cuditshme. Nejse isha e merzitur nga mbreme dhe me vinte paksa inat qe nuk kisha asnje mesazh ose thirrje nga Klejdi. I dergova mesazh Arbes qe te flisnim dhe ajo me tha qe ishte e lire. Hapa shpejt laptopin dhe e mora Arben nga Skype.
-Hej Arba. Si je zemer?
-Hej shoko, mir ja po ti?
-Mir mir jam.
-Fol me siguri ka ndodhur dicka.
-Jo cte kete ndodhur.
-Une te njoh shume mire zonjushe po fol tani.
-Mir pra.
-Po pres une.
-Dje dola me Klejdin per darke.
-Whatt?Sa iki une ndodh gjithcka me thuaj si kaloi, a te tha ndonje gje??
-Jo moj cthua nuk u knaqa fare vetem u merzita.
-Pse cndodhi?
-Epo po kalonim per mrekulli dhe papritur e pa kujtuar na erdhi nje vajze ne tavoline.
-Edhe?
-Na doli qe ishte shoqja e tij qe nga femijeria dhe deri tani. Mire qe erdhi ne tavoline te takonte Klejdin por na u ul aty sikur e kishim ftuar me kohe. U nxeva shume po durova. Gjate gjithe darkes ai ndenji duke folur me shoqen e tij te ashtequajtur Rebeka dhe une po rrija sikur me kishte  mbyllur njeri gojen. Me pas nuk durova dhe i thash qe te ikja. Ne fillim nuk pranoi por me pretekstin qe Klajdos po I vinte gjumi ai pranoi. Me tha qe te me conte por une nuk pranova. Ne fakt e bera kastile qe te shihja nese do kembengulte apo Jo.
-Si perfundim te coi me shtepi?
-Jo sapo I thash jo se ska gje ai tha mire dhe vazhdoi biseden me ate torollaken tjeter. O Arbbb ai as deri tek dera taksise nuk me percolli. Dhe une qe mendoj se ai me pelqen muve.
-O zemer mos u merzit te lutem. Ai do te vij vete tek ty ti mos bej asgje.
-Jo o Arb ai as mesazh nuk mka cu sot fare dhe une prej inatit nuk e kam marr fare. Pse kush esht ai qe mendon se une do i shkoj mbrapa.
-Jo pra kjo esht Emili qe njoh une. Zemer ti ke kaluar gjera me te veshtira ne jete, kjo eshte si nje fushe me lule.
-E pra. Po ti cna thua ndonje gje?
-Hic shume mire. Po pushimet ku do ti kalosh kete vere?
-Nuk e di fare po kam deshire qe te vij ne qytet.
-Sa miree. Eja se une kete vere nuk do iki asgjekund. Keshtuqe shkojm edhe ne plazh.
-Te shoh. Gjithsesi une po iki te lahem se do iki ne pune pastaj.
-Mir pra ika dhe une. Pafshim.
-Pafshim.
Pashe oren ora ishte 14:30. Hyra shpejt te beja nje dush pasi ne oren 3pasdite duhet te isha ne pune. Dola nga dushi dhe ora ishte 14:50. U vesha me nje pale xhinse dhe nje bluze te zeze dhe atletet. Shkova tek gjyshe Ira dhe lash Klajdon. Me pas shkova ne pune dhe pashe qe isha pak vone por cte beja. Punova atje deri naten vone dhe kur shkova ne shtepi Klajdon e lash tek gjyshe Ira pasi nuk kisha fuqi dhe per me teper ora ishte 12 e nates. Isha shume e lodhur dhe shkova te flija pasi neser do zgjohesha edhe heret qe te shkoja ne pune. U zgjova ne oren 4te mengjesit nga nje cingerime ne telefon. Ishte nje mesazh nga..Numer I panjohur.
Hapa mesazhin dhe sapo e lexova u bera shume keq. Me filloi nje dhimbje e keqe koke dhe filluan te me shfaqeshin te gjitha gjerat qe kishin muaj qe kishin ndodhur.
--Ckemi vajze. Se shpejti do te flasim bashke shume mire pasi po shoh qe ke shkelur rregullat. Nese deshiron mund edhe te paguajne te tjeter per ty por nuk mendoj se kjo eshte ajo qe ti deshiron apo jo?! Mos e harro kete gje qe ne te ndjekim ne cdo hap tendin dhe per te fundit here po te them qe kjo qe po ndodh do te mbetet vetem midis nesh dhe askujt tjeter. Nese nuk e don vdekjen e njerezve tuaj te dashur atehere mbaje gojen.--
Me te vertete qe isha shume keq. Nuk mendoja se do ne zinte me gjumi dhe u ngrita nga shtrati. Nuk dija cte beja dhe mendova qe te vrapoja gje te cilen e beja ne qytetin e meparshem. Uvesha me tutat sportive dhe nje xhakete dhe dola per vrap. Kur po vrapoja telefoni me cingeroi serish. Ishin po ato bandite.
--Me pelqen zgjidhja jote. Bravo--
Mallkuar qofshi ju idiote. O zott te lutem hiqi qafe. Fillova perseri vrapin dhe kur u lodha paksa u ula ne nje stol qe te merrja paksa fryme. Hapa telefonin pashe oren e cila shenonte 6:30. Uau kisha 2ore qe beja vrap. Mire mire duhet te mesohem qe te bej me shpesh vrap. U nisa per ne shtepi dhe kur mberrita hyra te beja ne dush. Pasi mbarova dola dhe ora ishte 7:30. Me duhet te behesha gati qe te ikja ne pune. Apo nuk kam pune gjate gjith dites sot. Ne fakt keshtu vendosa vete edhe pse pronari na tha qe te dielen e kishim pushim. Thash qe te lija 2dite ne jave dhe te punoja te dielen gjate gjith dites. U vesha dhe dola jasht. Ne fillim ndalova tek gjyshja dhe I dhash celesat reserve te shtepise. Ajo e dinte qe do te mbante Klajdon edhe pse po e mundoj ate grua plake prap se prap ajo nuk me lejon qe te marr ne punojese per Klajdon. Me thote gjithmone qe e ben kete gje me deshiren e saj. Epo edhe kete pune qe ajo Ben sigurisht qe une e shperblej duke I blere ushqimet dhe duke e ndihmuar me punet e shtepise. U nisa per ne pune dhe sot shkova ne orarin e duhur. Dita po kalonte si gjithmone dhe sot pronari me tha qe pasi te mbaroja punen te shkoja ne zyren e tij qe te merrja parate per 3muajt e fundit. Mbarova punen ne oren 22:00 dhe u nisa per ne shrepi. Pashe qe dyqan afer shtepise ishte hap dhe shkova qe te blija disa pije per vete. Mora gjithashtu edhe cokollata, patetina dhe 2molto te medha te mbushura me cokollat brenda. Epo cte bej e adhuroj cokollaten. Sidomos te zezen. Pasi I mora po shkoja ne shtepi dhe pashe Klejdin I cili po ecte vetem naten. Epo ishim ne te njejtin drejtim dhe per me teper ai me hapi syte dhe ishte turp mos i flisje. Dhe ja i fola.
-Hej Klejd.
-Emili ckemi. Si je?
-Mir po ti?
-Mir.
-Nuk jemi degjuar me. Cbehet nga ty?
-Hic ja shtepi pune. Kjo qenka jeta. Ne jete koti kur njerezve nuk I intereson tjeterkush vec vetes. Si ajo shprehja: "Te gjith per vete, zoti per te gjith".
-Hahahhaha ashtu eshte por ne te pakten kemi shoqerine.
-Eh...po. Te iki une tani se dhe neser kemi shkolle.
-Mir pra. Flasim. Naten
-Naten.
Sapo u ndava nga Klejdi mendova qe edhe ndoshta ai me ka dashur si shoqe por une kam menduar per dicka me shume. Tani qe kam kte punen me kto kriminelet nuk dua qe te fus  edhe Klejdin ne telashe. Nejse i hoqa mendimet nga mendja dhe ne fillim shkova rek gjyshe Ira. Mora Klajdon dhe me pas shkova ne shtepi. Vura Klajdon ne gjume dhe  vendosa  gjerat ne tavoline. Me pas shkova bera nje dush dhe kur dola vesha bizhamet. I lash floket te leshuara dhe zbrita poshte. Mora qe te gjithe gjerat qe kisha blere dhe shkova ne dhome. Hapa laptopin dhe po kerkoja per ndonje film Komedi. Me ne fund e gjeta dhe e hapa qe ta shikoja. Pasi mbaroi filmi mendova qe te flija por pasi pashe gjithe moltot dhe disa cokollata pasi patetinat ishun ngrene aty rrotull hoqa dore nga gjumi dhe kete rradhe kerkova per ne film romance-drame.  Pasi mbaroi filmi shkova te flija pasi per sonte mjaftonin filmat qe kisha pare. Neser e hene. Fillimi I ne jave te re dhe java e fundit e shkolles. Mora telefonin vendosa kufjet dhe ashtu pa kujtuar me kishte marre gjumi.

Klejdi P.O.V
Eh dashuria nje here vjen e nje here iken. Ato qe kam kaluar me Rebeken jane gjera qe nuk I kam kaluar me asnjeri por ja qe ne jeten time erdhe ti dhe une e harrova ate pasi te pashe ty. Epo te pakten keshtu mendoja derisa ajo u shfaq serish dhe cdo gje dukej sikur u kthey ashtu sic ishte. Ajo puthje me kujtoi gjithcka dhe ne njefare menyre mendoj se Rebeka esht ajo per mua por ja tek shoh nje njeri krejt ndryshe. Nje vajze qe nuk I bien mendja ne iu prish rimeli apo ne I ka floket keq. Ne vajze te pafajshme dhe kaq te thjeshte. Ajo je ti pra Emili. Nuk e di ke te zgjedh. Ne fillim Rebeka dhe me pas Emili. Me te vertete qe e kam koken lemsh.
Kthej koken dhe shoh Emilin. Vajza qe kujdeset per vellain e saj te vogel dhe qe cdo dite behet gjithmone e me e forte. Ndoshta po kthehet nga puna. Oh mos kam harruar fare  dhe ndoshta ajo eshte merzitur nga mua pasi une nuk i kam shkruajtur me. O zot sa e sjellshme shiko sa e mire qe eshte. Epo dihet do I flas. Sa mendova ti flisja ajo me foli. Beme muhabet dhe ajo me tha qe do te ikte pasi shkoi vone. Epo nuk e ndaloja dot. Te pakten neser kemi shkolle dhe do jem me ate gjate gjithe dites.
Shkova ne shtepi dhe mami po flinte. U ngjita lart ne dhome dhe u shtriva mbi krevat dhe po mendoja per Emilin.  Telefoni me cingeroi. Me erdhi ne masazh. Noshta Emili, ndoshta akoma ska fjetur. E hap dhe shoh numrin. Ato.
--Neser eja menjehere ne vendin e perhershem. Se shpejti do ti marresh parate e tua.--
Me ne fund pra.

Sorry qe nuk kam shkruajt me fare.
Hope you like it
Pls vote and comment Jan shume te rendesishme per mua
Cfare mendoni per Klejdin? Si mendoni a ka qellime te mira apo te keqija ai me Emilin?

Vazhdon...
Lots of love❤😊

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now