kapitulli 33

308 24 6
                                    

Dy te shtena armesh u degjuan. Trupi filloi te me rendohej. Ula koken dhe pashe qe 2plumba kishin depertuar ne trupin tim. Nga ana tjeter pashe Keljdin i cili la menjehere armen dhe u ul ne toke, lotet e te cilit nuk po pushonin dot.
Dhe une isha ajo qe humba ne kete loje jete...

Pas gati 30minutash Klejdi mori trupin e saj I cili tashme ishte i ftohte dhe e futi brenda ne makine. U nis per ne vendin ku banda varroste personat qe vriste dhe po sigurohej qe ata te mos ta ndiqnin. Pasi ndaloi ne nje semafor u sigurua edhe nje here qe njerezit e bandes nuk ishin pas tij ai ktheu koken prapa dhe filloi te qeshte.
-Mos rri me mbrapa eja ketu para.
-Ne rregull.
-A je mire? Te dhemb ndonje gje?
-Tani qe jam me ty jam shum me mire.
Dhe ai nuk rezistoi me por me puthi. Sa me mungonin ato buze. Dhe sidomos shija e tyre.
Nuk e mendoja se do me puthte ne ato caste por them qe me te vertete me pelqeu gjesti i tij.

Mos ndoshta jeni kurioze e konfuze per ate cfare ka ndodhur? Epo me lini tju tregoj gjithcka nga fillimi..

Ndoshta ju kujtohet dita kur u ktheva ne shtepi e Brendon ishte ai i cili kembengulte qe te dilnim e te shkonim ne kinema? Epo kjo gje ishte per shkak se Brendon do te me tregonte gjithcka rreth planit qe kishte bere Klejdi dhe ai. Kishte zgjedhur kinemane pasi banda nuk mund te te  pergjonte dhe ishe i sigurte. Aty ishte vendi ku Brendon filloi te me tregonte rreth planit: epo Klejdi nuk mund te me vriste dhe kishte menduar dicka por I duhej edhe ndihma e nje njeriu tjeter. Dhe ai person ishte Brendon. Si fillim pas lirimit tim Klejdi do te shkonte dhe do te bindte shefin duke I thene qe duhet ta vrasim Emilin nese nuk duam te na hapi ndonje problem. Ne darke kur Brendon me dergoi ne shtepi une dija te gjithe planin dhe sigurisht qe isha edhe e mbrojtur. Brendon me kish veshur nje antiplumb dhe une isha e sigurte. Gjithcka po shkonte sipas planit pervec asaj pjeses kur me goditen aq fort pas koke saqe me beri te humbja ndjenjat per 1dit. Ne momentin kur u zgjova ne cepin e xhaketes kisha ilacin te cilin do te pija qe te dukesha sikur kisha vdekur. Para se te vinte Klejdi piva ilacin dhe vazhdova me lojen. Klejdi hyri brenda bashke me njerin nga personat e bandes. Pas bisedes ku edhe aty po aktronim ai nxorri pistoleten dhe me gjuajti. Kjo gje beri qe te me binin te fiket. Kur me futi ne makine isha me mire por vetem se ilaci akoma nuk kishte dale nuk ecja dot. Dhe ja tek jam tani shendoshe e mire.
Gjithashtu edhe per sa i perket Rebekes ishte vetem nje keqkuptim nga mua asgje me shume.

Po benim rrugen me makine per ne shtepi kur telefoni i Klejdit cingeroi. Ishte Brendon i cili tha se e gjithe banda ishte kapur nga FBI-ja. Is the gjeja me e bukur qe kishke ndodhur ne kete jave pervec pjeses se meparshme.
Tani isha e sigurte per 1gje. Qe Keljdi nuk kishte faj por isha une ajo kokemushka e cila se degjonte.
Isha teper e etur per gjume saqe mund te flija gjate per shume kohe, ndoshta edhe per nje have rresht. Ne ka nje ndjenje te bukur ajo me e bukura esht our kthehesh ne shtepi dhe shkon ne shtratin tend te madh dopio e te rehatshem. Ndjenje e bukur eshte kur rrotullohesh ne te dhe sigurisht kur ke njerezit qe don prane vetes.

***
Isha kaq e pergjumur kur u zgjova por cte beja. Me kish munguar jesteku teper i rehatshem. U zgjova dhe pasi u vesha pashe se ishte Ora 7 e darkes. Sapo zbrita poshte pashe sent kishin ardhur edhe Arba me Andin dhe gjithashtu ishte edhe Megi e dashura Brendonit dhe kusherira Klejdit. Sapo me pa u ngrit direkte dhe erdhi perballe meje. Isha kaq pergjumesh por kjo gje nuk me ndalonte qe te buzeqeshja nga gjerat qe me thoshte Klejdi ne vesh. Dhe ai perqafimi aq I embel ishte gjeja me perfekte ne ate dhome.
E ndersa te tjeret uleshin ne tryeze une e Klejdi Ishim perballe tyre dhe kishim ndaluar.
-A e di cfare?
-Jam personi me i lumtur ne bote. Kam prane vetes personat me te dashur dhe gjityashtu personin me te rendesishem te jetes time.
-E kush na qenka ky personi i rendesishem?
-Sigurisht qe ti i zemer. Je personi I cili me ktheu buzeqeshjen dhe me ktheu ne jete. Je ai qe me ndihmove qe te harroja plaget e zeza qe kam marre deri me sot. Dhe ja arrite qellimit te me beje te lumtur.
Fale teje ato palge te zeza nuk jane me.

Ja dhe historian mbaroi. Care mendimi keni ne lidhje me historine? A ju ka pelqyer?
Ju falenderoj te gjitheve ata qe kane harxhuar kohen e tyre per te lexuar kete histori.
Ju dua te gjitheve❤❤

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now