kapitulli 17

317 19 5
                                    

U zgjova dhe ora ishte 06:00. U ngrita zbrita poshte dhe mora nje frut per te ngrene. Hipa serish lart dhe u futa ne dush. Kur dola pashe qe kishte kaluar vetem 30minuta. Mezi po prisja qe te shkoja ne shkolle. Epo Klejdi. Tashme e kisha menduar shume mire pergjigjen dhe isha mese e sigurte qe ajo ishte pergjigja e sakte. Hoqa nga mendja mendimet dhe zbrita poshte sic isha me robtishan dhe po pergatisja dicka per mengjes. Nga shkallet po vinin zhurme. Epo ishte Klajdo. Pasi hengrem mengjes u ngritem. Vesha Klajdon dhe shkova tel dhoma ime qe te vishesha dhe une. Sdija cte vishja. Epo ishte nje dite e vecante per mua. Ndodhesha perpara garderobes dhe po mendohesha. Si perfundim vesha nje pale kombinoshe dhe nje bluze te bardhe me mange te shkurtra. Vesha atletet e bardha adidas, mora telefonin dhe u nisa per ne shkolle. Kur mberrita atje Klejdi po me priste atje dhe sa me pa u afrua afer meje.
-Gjesii.
-Gjesi. Si je?
-Mir. Po ti?
-Super fare.
-Epo ditet e fundit te shkolle. Shyqyr mbaroi dhe ky vit.
-Poo por sjam I lumtur per kte. Ti e di se per cfare.
-E per cfare??
-Pergjigjen per cfar tjeter❤.
-Hahahah epo edhe une harrova te te thoja.
-Cfare?
-Mendoj se e kam menduar pergjigjen dhe mendoj qe kjo eshte pergjigja me e mire.
-Po dhe si mendon? Ne fakt nuk esht se ti duhet te japesh nje mendim pot nje pergjigje.
-Mir pra. Po pres te me pyesesh serish.
-Ëm... Emili a deshiron te behesh e dashura ime?
-Une..po dua.
Isha aq e emocionuar saqe isha gati te hidhesha perpjete kur Klejdi me perqafon fort fort dhe me peshperit dicka ne vesh.
-Te dua. Do te bej cdo gje qe te te beje te lumtur dhe nuk do te lejoj askend te te merzise.-
O zott sa I mire qe eshte. Epo ai ishte akoma duke me perqafuar dhe une ja ktheva perqafimin. Ndenjem disa minuta ashtu dhe kur u ndame nxenesit filluan te na hapnin syte. Une dhe Klejdi filluam te qeshnim dhe u futem brenda ne klase pasi ra zilja. Dita kaloi super fare duke folur me Keljdin dhe cdo gje ishte perfekte. Mbaruam shkollen dhe po iknim per ne shtepi.
-Hej Em cdo te besh sot?
-Ne shtepi meqe skam pune sot e kam pushim. Po ti?
-Hic dhe une. Po sikur te bejme ndonje gje sot?
-Si pershembull?
-Te dalim shetitje ose te rrime ne ndonje vend bashke? Si mendon?
-Emm,nuk e di por mendoj se eshte mendim I mire. Dalim per shetitje. Si thua?
-Une gati jam zemer.
-Mir pra. Ne ore 19:00 eja me merr ne shtepi.
-Mir.
-Tani po futem brenda ne shtepi. Pafshim.( dhe e puth leht ne faqe)
-Pafshim. (e perqafon fort, e puth lehte ne faqe dhe sapo behet gati qe ta puthe ne buze ajo I shmanget dhe me nje Cao futet brenda ne shtepi).
-Ahh Emili ahh.

O zot pse bera si idiote. Psee. Ai esht kaq i mire saqe nuk e pershkruaj dot. Si u soll dhe une une si leshe qe jam ika. Nejse. Te bej ndonje gje tani. Pine skam, Klajdo vjen ne 3nga kopshi keshtu qe une jam qe jam po flas me Arben. Ishalla ka kohe ajo. Pashe per Arben ne ishte online por Jo. Po tani cte bej. Po qe te iki njeher te gjyshe Ira mos ka nevoje per ndonje gje. Kur shkova atje ajo me tha te shkoja te bleja ushqimet. Mbarova pine dhe kur shkova ne shtepi pashe qe kisha 2mesazhe. Njeri nga Klejdi dhe njeri anonim.
Ne fillim hapa te Klejdit sigurisht
--Ce ben? Me mungon shume.--
Po ky cfar pat kshu. Kaq shpejt me dhe eshte vetem dita e pare.
--Po rri tani. Hahhahah jo me pse thun ashty ti sa te me besh mua qejfin--
Me pas hapa mesazhin tjeter.
--Edhe pak dhe ka ardhur koha.--
O zot nuk mu ndan si nuk mu ndan ndonjeher kto. Me ndihmo o zot. Po rrija duke folur me Klejdin I cili vazhdonte akoma te me bente lajka. Nderkohe pash qe ora ishte 3 dhe ika qe te merrja Klajdon. Kur po ikja per te marre Klajdon po mendoja. Shkova atje dhe nga larg pashe Klejdin me Klajdon qe po rrinin bashke. Epo iu bashkova edhe une sigurisht.
-Ckemi zoterinj. A kam vend edhe per nje zonjushe ketu tek ju?
-Po sigurisht eja zemer.
Me fiksoi ky me ktee fjal. Awww.
-Po ti ktu? Nuk me  the gje. Ta kisha dit qe ishte me ty ta kisha lo te fleja pak gjume.
-Aha. Pra ti deshiron te flesh gjume?
-Epo sot ska gjume.
-E pse?
-Se keshtu dua une.
-Mir mir si te thuash ti por nuk te premtoj asgje.
-Hahah gjumashja ime.
-Ta marr Klajdon dhe te iki tani? Kam pune dhe sdua qe ti le menjane.
-Ne rregull. Ne oren 7te darkes te jesh gati.
-Pa merak.
Me pas ika ne shtepi dhe po rrija. Hapa garderoben dhe po shikoja se cdo te vishja. Vendosa te vesh paliceta te shkurtra. Ishin shume te rehatshme kur i provova. Tek kembet mendova te vesh atletet converse te zeza. Pashe oren dhe ajo shenoi 5:30pm. Tashe qe te behesha gati se Klejdi nuk I dihet kur vjen. U vesha u rregullova pak floket I lash te leshuara dhe keshtu isha gati. Nderkohe kishte kaluar goxha kohe. Mora Klajdon dhe shkova e cova tek gjyshe Ira.  E lash aty dhe ika. Kur dola pash Klejdin. Shkova tek ai dhe e pershendeta. Pasi mora telefonin dhe nje cante te vockel shkova tel Klejdi.
Ishte ne ndjenje kaq shume e madhe e mrekullueshme mund te them kur ai me dhuroi nje puthje ne qafe. Ne ndjenje e bukur ose super. Edhe pse u gudulisa paksa. Fillova te qesh dhe u nisem te ecnim per te shkuar tek liqeni I qytetit. Rruges Keljdi me rrinte afer por une ndonjeher largohesha paksa. Ai me tregonte per shume gjera dhe mund te them pa asnje dyshim qe mund ta degjoja ate me ore te tera tek fliste rreth cdo gjeje qe kishte kaluar. Mberritem me ne fund dhe u ulem tek nje lokal afer liqenit. Morem nga nje pije dhe modem pak buke qe tia jepnim mjelmave. Po rrinim aty dhe Klejdi erdhi afer meje dhe shpatullat e mia I mbuloi me ate krahun e tij te formuar mire. Epo kete here nuk u shmanga. Tashme jam edhe e dashura e tij Jo vetem shoqja e ngushte. Ne krahet e tij ndihesha kaq shume e mbrojtur dhe e sigurte. Me pas u ngritem qe te ikin ne shtepi. Sigurisht qe Klejdi do te me percillte mua ne fillim. Ai me kapi doren dhe une ja shtrengova fort. Me pas u afrova me afer tij dhe ai me puthi ne balle. Kur arrita ne shtepi e ftova Klejdin qe te hante darke tek shtepia ime. Ai pranoi me kenaqesi dhe une isha e lumtur qe ai do te rrinte pak tek shtepia ime pasi ne pergjithesi nuk vjen kurre brenda.  Pasi hyme brenda une shkova ne kuzhine qe te gatuaja dicka ndersa Keljdi u drejtua per tek dhoma e ndenjes. Bera krepa per darke dhe pasi mbaruam darken u ulem ne dhomen e ndenjes dhe po shikonim nje film te rastit qe e jepte ne TV.  Nuk e di per Klejdin por mua po me pelqente shume ai film. Ktheva koken nga ai dhe syte tane u ndeshen me njeri tjetrin. Ai po me hapte syte me nje buzeqeshje ne fytyre e tij dhe dalengadale po afrohej tek une. Nderkohe qe une mund te them e e kisha humbur fare. Dhe ja ne ate cast buzet tona u puthiten me njera tjetren. Nuk mund ta besoj qe e putha ate dmth ai me puthi mua. Awwww sa i mire qe eshte. Nderkohe ai po me puthte dhe une ja ktheva ate sigurisht. Dhe ne ato momente do te thoja vetem qe po i shijoja shume ato buze. Me pas buzet tona u shkeputen dhe ne filluam te qeshnim. Nuk po e kuptoja veten ne ato momente me duket sikur po bej si idiote para tij. Pune e madhe fort. Nuk esht se po e vrisja mendjen fort. Epo filmin mbaroi pas 30min besoj. Kthej koken dhe Klejdi kishte mbeshtetur koken ne jestik dhe e kish zene gjumi. Sa I embel duket ne gjume si nje bebush i vogel I sapolindur. Mora nje batanije dhe e mbulova. Nderkohe pashe qe kishte shkuar vone dhe nuk e merrja dot Klajdon. Mora gjyshen ne telefon dhe ajo nuk pergjigjej. Pashe edhe tek dritarja dhe te gjitha dritat ishin fikur. Ndoshta eshte ne gjume. U ngjita larg ne dhome, vesha pizhamet dhe u shtriva ne krevat. Adhtu e lumtur duke menduar me kishte zene gjumi...

Hope you like it
Vote and comment pls
Lots of love for all ❤❤

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now