Ishte paksa e cuditshme pasi te gjitha oret e mesimit I kisha te njejte me djalin misterioz te cilit nuk ia dija akoma emrin. Isha e detyruar te ulesha me te ne cdo ore mesimi pasi nuk kishte vende te lira.
Pasi mbarova shkollen shkova te kerkoja pune dhe me ne fund e gjeta. Fillova pune si nje kamariere ne nje lokal. Ai ishte nje lokal ku pinin te keqinjte. Por isha e detyruar te punoja aty pasi duhet te ushqehesha. Pasi mbarova pune shkova te merrja Klajdon dhe sebashku ikem ne shtepi. Une u ula te beja mesimet kurse Klajdo luante neper shtepi me lodrat e tij. Shkoi vone dhe une e Klajdo rame per te fjetur. Neser duhet te ngrihesha prap heret.
Erdhi mengjesi. Duhet te ikja ne shkolle. Pasi lashe Klajdon ne kopesht u nisa per ne shkolle. Shkollen e kisha afer shtepise dhe nuk ishte nevoja te ikja me autobusin e shkolles.
Kur arrita ne shkolle shkova ne klase dhe pashe qe nuk kishte asnjeri. Prita derisa ra zilja dhe filloi mesimi. Po prisja qe djaloshi "misterioz" te vinte. Dhe ja ai hyri ne klase...
Ishte me vonese dhe mesuesi e qortoi. Me pas u ul ne banke. Une e pershendeta duke I thene mirmengjes. Po prisja qe dhe ai te ma kthente por Jo.
(O zot sa i paedukate. Dhe pse duhet te ulesha me patjeter me te.)
Mesa kisha degjuar ai kishte qene nje nxenes shume I mire por tani ai kishte ndryshuar. Pyesja veten se cfare mund ti kishte ndodhur.
Oren tjeter kishim matematike,lenda ime e preferuar. Zysha e matematikes ishte zysha ime kujdestare. Ajo u soll shume mire me mua dhe mes nesh kishte nje merredhenie shume te mire si nxenes-mesuese. Booo akoma nuk e kisha marre vesh emrin e tij. Isha shume kurioze pasi qe ne momentin kur e pashe ate sec ndjeva. Prisja qe zysha te perseriste emrin e tij. Dhe ja..
-Emili, paske bere nje zgjidhje te mire qe qenke ulur me Klejdin. Emri I tij mu ngulit ne mendje saqe per te paren here nuk e kisha mendjen ne mesim. Pas mesimit une po ikja me nxitim kur me ndaloi rrugen Eroni (djali qe me thoshte vetem zemer). U nxeva per nje moment dhe i thashe te me hapte rrugen por ai nuk e hapi.
-Po pse me zemer te ta hap rrugen(dhe filloi te me ledhatonte floket).
-Hiqi duart e tua te ndyra nga floket e mia dhe ta kam thene qe nuk do te merrem me ty. More vesh?
-Ua paska mesuar bukuroshja te fliska pak si shume eee?
-Hiqmu sysh idiot.
Sa po ikja ai idioti Eroni me kapi tek beli fort. Une nuk po leshohesh dot dhe po bertisja:Me lesho,me leshe more idiot.
Ne ato momente vjen Klejdi i cili ia heq doren nga une dhe fillon ti gjuaje me sa fuqi ka. Une u shokova dhe me ra te fiket.
Kur u zgjova e gjeta veten ne spital dhe pashe qe ishte Klejdi afer meje I cili me persersite emrin disa here: Emili,Emili zgjohu. Pasi e mora veten gjeja e pare qe me shkoi ne mendje ishte: "ai e dinka emrin tim."
Me pas e falenderova dhe e pyeta se cfare ndodhi. Ai me shpjegoi gjithcka dhe une e falenderova shume here. Me dukej sikur nje ndjenje e re po lindte tek une per nje person tjeter.
Pas disa minutash heshtje mendja me shkoi menjehere tek Klajdo.
- O mos,Klajdo. Duhet te shkoj te lutem therriti doktoreshes.
Ai beri sic i thash. Une po dilja nga spitali me shpejtesi dhe ai I cuditur me kapi tek dora. Ne ate cast ndalova.
- Hej Emili, cfare ka ndodhur qe ti po vrapon si e cmendur? Dhe kush eshte Klajdo?
-Vellai im, vellai im eshte akoma ne kopesht. Duhet te shkoj ta marr.
-Ne rregull te shoqeroj une.
-Faleminderit.
Pasi e morem Klajdon, une e perqafoja si e cmendur ate. Klejdi shikonte i cuditur se cfare kishte ndodhur dhe me pyeti:
- Cfare ka ndodhur qe je kaq e trrembur?
-Fale zotit Klajdo eshte mire dhe nuk i ka ndodhur gje.
-Por cfare mund ti ndodhte kur ishte ne nje vend te sigurte dhe nuk e kuptoj pse nuk e kan marre prinderit e tu ate?
Une nuk iu pergjigja pasi ai me kujtoi prinderit.
-Te lutem mos me bej pyetje.
Pas disa minutash erdhem ne shtepi. Une e falenderova Klejdin dhe me pas hyra ne shtepi. Klajdon e kish zere gjumi dhe une e cova tek krevati vet dhe me pas u shtriva ne shtrat. Isha e lumtur pasi une po filloja te ndjeja per nje njeri dhe ashtu e lumtur me zuri gjumi....
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...