kapitulli 12

371 32 3
                                    

U zgjova ne mengjes nga nje enderr teper e bukur. Kisha kohe pa pare endrra te bukura dhe per fat te mire e mbaja mend endrren. Tek ajo enderr bente pjes dhe ai Klejdi.
Te them te drejten ndihesha mir kur isha me te por a ishte gjeja e duhur kjo qe po beja. Gjithsesi sot duhet te ikja ne shkolle keshtuqe u ngrita nga shtati dhe zbrita posht. Bera dicka per mengjes dhe me pas zgjova 2gjumashet. Pasi hengrem mengjes une u vesha, i dhash nje perqafim Arbes dhe u nisa per ne shkolle. Klajdon do e dergonte Arba ne kopesht keshtuqe une nuk vonohesha per ne shkolle. Mora edhe ato te kopshtit ne telefon duke I thene qe Klajdon do e dergonte nje vajze ne moshen time me emrin Arba.
Kur arrita ne shkolle ishte shume heret dhe po prisja jasht ne oborrin e shkolles. Aty u miqesova me disa vajza te cilat ishin shume te sjellshme. Po benin xhiro kur Klejdi erdhi. Une e pashe qe larg dhe po prisja qe ai te bente ndonje gje. Ai ma beri me dore pasi ishte me shoket e tij dhe une ja ktheva gjithashtu.
(Ai ishte kaq I mire. Ajo buzeqeshja e tij qe rralle e shikoje, serioziteti  me pelqenin shume tek ai. Ai ishte I gjate rreth 1.78, me muskuj  dhe ebzat o zottt sa I mir qe esht.)
Oret e mesimit po kalonin shpejt dhe ngadale. Ne oren e historise mesuesi na bente per te qeshur dhe ne te dy qeshnim me shume nga te gjithe. Shihnim njeri-tjetrin dhe qeshnim me shume.  Ne oren e pushimit sot nuk ndenjem bashk pasi ai kishte disa pune dhe duhet te ikte nga shkolla dhe do te vinte me pas. Epo te pakten kisha se me ke te rrija, me vajzat te cilat I miqesova kete mengjes. Me pas fola me Arben dhe ajo me tha qe ishte tek gjyshja dhe se me pas kur te mbaroja shkollen ta prisja atje se ajo do te vinte aty. Sot do te dilnim te benim xhiro dhe ndoshta esht koha e duhur qe une ti tregoja gjithcka. Ra zilja dhe une hyra ne klasen ku kisha mesim. Klejdi nuk erdhi ate ore dhe u bera merak pasi ai tha qe do te vonohej vetem oren e pushimit. I dergova mesazh ne telefon por ai nuk iu pergjigj. Me pas I mora leje zyshes qe te dilja pak jasht dhe ajo me lejoj. E mora ne telefon por ai nuk me pergjigjej. Ne telefonaten e 3 ai ma mbylli telefonin dhe ate here une hyra ne klaseMbaroi kjo ore dhe une po prisja qe ai te vinte dhe ja ai erdhi. Shkova drejt tij.

-Ku ishe? Pse u vonove kaq shume dhe pse nuk mu pergjigje ne telefon?? Me bere merak.
-Kisha nje pune te rendesishme ndaj u vonova kaq shume.
-Cfare pune qe nuk mu pergjigje eee?
-Te thash qe kisha nje pune dhe mjaft me pyetje. (Me nerva dhe duke bertitur para klases e cila na shikonte e hutuar.)
U shokova ne ato momente. Nuk dija cte thoja. Ai nuk ishte treguar kurre I keq me mua. Nuk e di por u lendova shume nga ai. Mora canten dhe dola jasht nga klasa. Sigurisht qe do te ikja te largohesha nga shkolla. Po ikja me vrap kur degjova tek therritej emri im disa metra larg meje. Ishte ai por une nuk e ktheva koken deri kur ai me kapi tek kyci.
-Me lesho.
-Em me fal, te lutem. Nuk e bera me dashje. Isha me nerva.
-Sdua tja di. Ik tani me lesho.
-Jo. Eja ulemi diku te flasim.
-Jo dua te rri vetem dhe me lesho doren. (dhe ne syt e saj kishin dale lotet qe rrillnin shume shpejt.)
-Ne rregull por te lutem me vone te flasim.

Ika me vrap dhe po shkoja drejt parkut. Me pas telefonova Arben dhe I thash te vinte aty. Pas disa minuta ajo erdhi.

-Cke keshtuu? Cte gjeti?
-Te lutem me perqafo te lutem.
-Ne rregull por tani fshiji lotet dhe me trego cka ndodhur?
-O zot nuk e kisha pare asnjeher aq te nevrikosur si sot. Dhe pse dreqin duhet te ma qiste mua inatin qe ka me te tjeret?!?
-Per cfar e ke fjalen?
-Per Klejdin.
-Pseeee cndodhii???
I tregova gjithcka Arbes.
-Nuk e di por duhet te kete pasur dicka se nuk ka mundesi te bertasi kot.
-Por te pakten jo para klases. Nuk do ti flas me edhe nese ai do te flasi me mua. Kush esht ai njeher qe tme bertasi muve kot kurse nuk kam asnje faj.
-Mos u trego kaq kokefortee se dhe ti je shume nevrike.
-Por te pakten nuk ja qis njerezve qe nuk kan faj.
-Ne rregull por mos u merzit. Si thua te blejme akullore dhe cokollata?
-Mire miree. Arb mendoj se ka ardhur koha qe te te tregoj edhe arsyen pse u largova nga shtepia dhe u zhvendosa ne kete qytet pergjithmone.
Epo mendova se kishte ardhur casti I duhur qe ajo te mirrte vesh gjithcka. Pasi I tregova Arbes gjithcka ajo sigurisht qe u shokua dhe nuk po e besonte.
-Cfaree?
-Po kjo eshte e verteta. Nuk do te largohesha per asnje gje nga ai qytet.
-Oh zemer mos u merzit me te lutem. Ti do te me kesh gjothmone prane vetes.
Me pas shkuam ne market dhe bleme shume gjera te mira. Shkuam ne shtepi dhe u ulem te shikonim TV. Kur ora po shkonte 15:00 shkuam te merrnim Klajdon nga kopshi dhe prej aty do te iknim ne shtepi. Kur  po ktheheshim per ne shtepi une ndalova tek puna kurse Arba e Klajdo shkuan ne shtepi. Sonte do te vija vone nga puna keshtuqe fillova pune shpejt. Kaloi pak kohe dhe ra zilja e telefonit. Ishte Klejdi. Nuk ja hapa dhe e fika fare telefonin. Isha merzitur me te vertete nga ai. Ora ishte 21:00 kur mbarova punen dhe u nisa per ne shtepi. Kur arrita perballe shtepise pashe qe jasht ishte Klejdi. Nuk e dija cte beja te ikja ne shtepi apo te flisja me te. Isha shume e lodhur dhe e lenduar nga ai. Ai me pa kur po shkoja per ne shtepi dhe erdhi tek mua. Nuk isha ne gjendje qe te flisja me te. Ai me ndaloi dhe une I thash qe nuk isha ne gjendje qe te bisedoja me te. Ndoshta neser mund te flisja sigurisht nese do te ikja ne shkolle. Ne fakt nuk doja qe te shkoja ne shkolle por doja qe ne mengjes te shkoja ne pune dhe te punoja me shume qe te merrja nje shume me te madhe parash. Kur hyra ne shtepi Arben dhe Klajdon I kishte zene gjume. Ishte ora 21:45 dhe une vendosa qe te flija heret.Isha edhe e merzitur. Ashtu duke u menduar gjumi i embel me kishte marre syte..

Shpresoj tju pelqeje historia deri tani.
Vote and comment pls
Vazhdon...
Lots of love ❤❤

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now