kapitulli 32

234 20 4
                                    

Emili's P.O.V

U zgjova dhe ndodhesha ne nje dhome te erret. Isha kaq e perhumbur saqe nuk dija se cfare beja ne ate vend. Pasi u kthjellova pas disa minutash atehere e kuptova se ku isha dhe pse isha ne ate vend te padeshirueshem.
Isha kaq e etur per uje dhe e uritur. Me dukej se kisha shume pa ngrene ndonje gje.
Dera u hap dhe brenda hyri nje burre qe mesa dukej ishte shefi. Filloi te me thoshte disa gjera por per fat te keq isha kaq e lodhur saqe doja shume gjume.
Prit pak! Veshi me kapi dicka.
-Epo mos u merzit. Edhe pak te ka ngelur nga kjo jete. Se shpejti do te bashkohesh edhe ti me prinderit tuaj dhe sa me shpejt te jete e mundur edhe vellane do tjua bie atje.
-Jo te lutem mos me vrit, te lutem. Do te bej cfare te duash ti dhe nuk do tju kundershtoj kurre.
-A je e sigurte? Po sikur une te te dua te vdekur?
-Mos ma bej kete te lutem. Klajdo eshte akoma i vogel qe te kete nje jete te vetme.
-Me vone mund te pendohesh qe zgjodhe banden tone ne vend te vdekjes. Do te te miratoja qe te zgjidhje kete te dyten ne vend te te pares. Por,meqe ti deshiron keshtu ashtu le te jete. Ti do te transportosh parate tona nga ky vend ne shtete te tjera per ti pastruar. Dhe nuk dua kundershtime. A jam i qarte?
-Po ne rregull. Do ju bindem ne cdo gje vetem mos me beni keq mua dhe vellait tim.
-Tani mund te ikesh nga ketu. Djemte do te te lajmerojne kur do te jete dergesa e pare..
Me ne fund arrita ne shtepi. Brendon po me cmendte nga gjithe ato perqafime te shumta. Ishte shume i shqetesuar saqe nuk me la te merrja fryme por me detyroi qe ti tregoja gjithcka ndodhi atje. Fillova ti tregoja gjithcka dhe ai u merzit dhe dukej shum I shqetesuar. Pasi mori nje mesazh ne telefon ai ishte edhe me i shqetesuar se pak me pare. Njeriu qe i shkoi me siguri i ka thene dicka te keqe..

E nesermja

Sa shpejt qe kalojne ditet. Ne fillim beja nje jete normale si gjithe moshataret e mi. Krejt papritur gjithcka ndryshoi dhe pa kuptim shume plage u hapen.

-Vendosa qe te shkoja ne kinema me Brendonin se ai deshironte shume qe te shkonim pasi sipas tij kishte dale nje film i ri. Vendosem qe te shikonim nje film horror, por qe mua me te vertete ne beri shum per te qeshur. Ishte shum komik dhe kishte skena ne te cilat ne vend qe te frikesoheshe filloje te qeshje. Kaq e pakuptueshme. Pas kinemase shkuam te hanim dreke ne nje restorant ku Brendon kishte rezervuar. Ushqimi ishte perfekt dhe them qe ishte taman qe te lepije gishtat pas shijeve qe kishin ushqimet. Si gjithmone Brendon porositi torte ku une hengra 3cerek te tortes dhe ai vetem cerekun e saj. Epo fatkeqesi per te. Pas drekes shkuam ne nje jetimore dhe ndihmuam femijet e varfer. Ishte ora 7 e darkes dhe ndodheshim ne nje nga kafenete e qytetit. Brendon po me tregonte per dicka jo te rendesishme. Kur papritur telefoni i tij cingeroi dhe ai u detyrua qe te ngrihej nga tavolina pasi sipas tij ishte nje telefonate e rendesishme. Kur u kthye dukej i merakosur dhe me tha qe duhet te linte ne shtepi pasi kishte disa pune per te bere.
Pasi arrita ne shtepi Brendon u larguar dhe une hyra brenda ne shtepi. Sa erresire. Sapo bera gati te ndizja driten ndjeva dicka te forte qe me ra pas koke. Koka filloi te me dhimbte dhe syte mu erresuan.

U zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke. Nuk po I hapja dot syte. Por zerat i degjoja. Pasi u mundova te hapja syte fola gjithashtu.
-Klejd ti je?
-Po une jam.
-Cpo ben me ate pistolete ne dore? Hiqe te lutem.
-Nuk mundem.-tha duke me drejtuar armen.
-Cfare po ben keshtu?
-Te lutem me fal Emili. Mos e harro kete: Te dua dhe do te te dua gjithmone.-dhe dy te shtena armesh u degjuan. Trupi filloi te me rendohej. Ula koken dhe pashe qe 2plumba kishin depertuar ne trupin tim. Nga ana tjeter pashe Keljdin i cili la menjehere armen dhe u ul ne toke, lotet e te cilit nuk po pushonin dot.
Dhe une isha ajo qe humba ne kete loje jete...

Shpresoj tju pelqeje.
Falenderoj motren time per mendimet dhe keshillat ❤❤ jake7badboy
Historise po I vjen fundi. Ky kapitull eshte kapitulli I parafundit. Shume shpejt do te publikohet edhe ai ai fundit.
Ju dua😘

Cfare mendimi keni per kete zgjidhje te Klejdit?

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now