Pas 2 ore rruge me ne fund arrita ne qytetin tim te ri. Ishte shume bukur. Taksia ndaloi perpara shtepise se re. Pasi mora valixhet hapa porten e shtepise.
Oborri ishte gjithe gjelberim dhe te dyja anet e rrugices se oborrit ishin plot me lule shumengjyreshe. Oborri ishte I mrekullueshem.
Me pas hyra brenda ne shtepi.Shtepia ishte 2kateshe dhe e madhe vetem per 2 njerez. Ne kat te pare kishte 2dhoma, kuzhina dhe 1banjo, kurse ne kat te dyte kishte 3 dhoma dhe nje banjo te madhe pa llogaritur dhe banjot e tjera qe ndodheshin ne dhomat. Une zgjodha dhomen e pare ne te majte te shkalleve dhe ngjitur me dhomen time vendosa dhomen e Klajdos. Dhoma perballe ishte dhoma e miqve. Ne katin e pare vendosa qe 1nga dhomat te ishte biblioteke pasi me pelqejn shume librat, kurse dhoma tjeter te ishte dhoma e ndenjes.
Pasi vendosa cdo gje ne vend dhe vura vellackon ne gjume pashe se kishte shkuar vone dhe nuk mund te shkoja te takoja gjyshe Iren (gjyshja e Arbes). Isha teper e lodhur dhe u shtiva per te fjetur gjume. Erdhi mengjesi dhe ishte ora 11. Une akoma nuk isha zgjuar. U zgjova nga Klajdo qe mu holl siper per te me zgjuar pasi ai ishte shume I uritur. Une u ngrita dhe I dhash nje puthje bebkes time. Me pas pergatita mengjesin per te dy. Pasi hengrem mengjes shkuam tek gjyshe Ira. Ajo dukej shume e gezuar qe une tashme isha komshija e saj e re. Pasi biseduam pak une i kerkova qe ajo te mbante pak Klajdon qe te shkoja ne market per te marre ushqimet. Ajo pranoi me kenaqesi. Para se te shkoja ne market shkova ne nje kopesht per femije qe te regjistroja Klajdon pasi edhe une neser filloja shkollen. Kaloi disa ore dhe une u ktheva ne shtepi. Pasi sistemova gjerat shkova te merrja Klajdon. Me pas shkuam ne shtepi. Pergatita ne darke te shijshme dhe pasi hengrem u shtrime. Mora kompjuterin dhe fola me Arben. E ndjeja shume mungesen e saj. Duke folur pa e kuptuar kishte kaluar mesnata. Une I dhash lajmin se neser do te shkoja ne shkolle dhe ajo ishte e lumtur. Doja shume qe te flisja akoma me te por neser kisha shkolle dhe ishte dita e pare. Nuk doja te isha vone diten e pare te shkolles. E pershendeta Arben dhe me pas mbylla kompjuterin. Me pas mora foton e prinderve dhe I shihja e trishtuar.
(Pse me late ne moshen me te keqe dhe te nderlikuar? Te pakten te mendonit per Klajdon I cili esht akoma i vogel dhe ka shume nevoje per ju. Une ju premtoj qe per Klajdon do te jem nena,babai ,morta,vellai,shoku dhe qe do ta mbeshtes ne cdo cast te jetes se tij. Ju dua shume dhe me mungoni pafund.)
Me pas rashe te flija. Erdhi mengjesi dhe une u zgjova ne Oren 07:00. Isha shume e emocionuar. Pasi u rregullova vete dhe vellain dolem per te ikur ne shkolle. Ne fillim lashe Klajdon ne kopesht dhe I thashe se Klajdon nuk mund ta merrte askush pervec meje. Ato me thane qe te mos kisha merak por te shkoja ne shkolle e te mos merakosej per vellain pasi ai ndodhej ne nje vend te sigurt.
Shkova ne shkolle por nuk e dija se ku ndodhej zyra e drejtorit keshtuqe pyeta nje nga vajzat e shkolles. Per ti pyetur pyeta vajzat por pergjigjen e Mora nga disa djem te cilet ishin shume por shumm hot😍👅.
-O zemra zyra e drejtorit eshte ajo ne te majten tende.
-Mos me therrit zemer mir??
-Po pse m zemra?
-Ste pyeti njeri ty se ku ndodhet zyra e drejtorit.Me pas u nisa per tek zyra e drejtorit kur papritur... nje prej tyre djemve me preu rrugen. Ai ishte kreu i grupit po dukeshin qe ishin djem te keqinj si te gjith djemt hot ne shkolle.
-O zemra flasim me vone. Mire?
-Ik me anej. Sdo te te duroj ty une.
Dhe me pas ika ne drejtori. Hyra Brenda dhe i thashe se jam nxenesja e re. Ai me dha orarin dhe emrin e mesueses kujdestare. Pastaj une dola nga drejtoria dhe u nisa per tek klasa e pare Ku kisha mesim. Hyra ne klase dhe u prezantova. Nuk dija ku te ulesha. Ne fakt kishte vetem nje vend te lire,ishte ai ne banken e trete por aty ulej nje djale qe dukej shume serioz e misterioz. Me pak fjale njeri qe nuk hapet me te tjeret dhe paksa i cuditshem. Isha e detyruar te ulesha me te. Nejse u ula me te dhe sapo une desha me ti flisja ai u ngrit,I kerkoi leje mesuesit qe te dilte jasht dhe u kthye pas 20 minutash. Ai nuk fliste aspak me mua. Fliste vetem me disa nga shoket e vet. Dita e pare e shkolles per mua ishte normal. Nuk me binte mendja nese kisha zene apo jo shoke dhe shoqe te reja.
E nesermja do te jete nje dite koti pasi edhe ne banke kisha nje person qe nuk i binte mendja te fliste.Shprejsoj ta pelqeni historin deri tani. Per cdo gje me pyesni.
Vazhdon...
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...