Kur arrita ne magazinen e qytetit hyra brenda dhe fillova te therrisja ne ka njeri. Aty doli nje burre i gjate dhe me nje ze te trashe. Me pas une I dhash parate dhe ato me sollen Klajdon. Mezi prisja ta takoja ate. Me dukej sikur kishin kaluar 1000vite pa e takur dhe jo 1dite.
Emili: A jemi ne rregull tani?
Burri me te zeza:Po dhe mund te ikesh tani.....
Kur shkova ne shtepi pashe qe aty ishte Arba dhe Lejla. Ato u gezuan shume kur me pane me Klajdon ne dore. Gjate gjithe dites ndenja me Klajdon. Ditet kalonin dhe te gjithe po e harronin rrembimin e Klajdos, por per mua ishte sikur kishte ndodhur dje dhe thuajse cdo Nate zgjohesha me kete makth te tmerrshem qe me merrte gjumin. Nje nate u zgjova serish nga endrra e tmerrshme sikur ato burra po rrembenin serish Klajdon. Kur u ngrita ne mengjes mora Arben e telefon e i thashe te vinte tek mua sa me pare pasi kisha nje gje te rendesishme per ti thene.Pasi kaloi nje ore ajo erdhi.
Arba: Ckemi zemer.
Emili: Ckemi (e merzitur)
Arba: Cfare ke? Dhe cfare ka ndodhur qe me therrite te vija sa me pare tek ty ❤?
Emili:Arba une duhet te largohem nga ky qytet dhe te zhvendosem ne nje qytet tjeter pergjithmone.
Arba:Cfareee?
Emili: Po me duhet te iki. Jam e detyruar.
Arba: Po perse je e detyruar?
Emili:Jam e detyruar kaq po te them. Mendoj te iki qe neser e te zhvendosem ne qytetin e gjyshes tende. Te lutem me kupto.
Arba: Por..... E kupton qe une te kam si motren time apo Jo? Nuk mund te rri dot pa ty.
Emili: Mos u shqeteso,une do te jem mire dhe per me teper ti mund te vish te me vizitosh kur te duash pasi ke dhe gjyshen atje.
Arba: O zemer do e kem shume te veshtire largimin tend. Por meqe paska nje arsye shume te forte qe ti nuk ma thua mua une pranoj. Dhe me premto se do te ma tregosh arsyen sa me shpejt.
Emili: Zemer shume faleminderit qe re dakort me mua dhe nuk kundershtove. Une do te te tregoj cdo gje kur te jete koha e duhur,por sot ajo nuk eshte.
Arba: Eja te te ndihmoj te mbeshtjellesh gjerat.
Emili: Ne rregull. Ej vlla duhet ti them edhe Lejles pasi nuk mund ta marr me vete.
Arba: Pa problem se flas une me te sot. Cfare ore do te nisesh neser?
Emili:Neser ne oren 8:00 te mengjesit.Me pas une e Arba i mblodhem gjerat dhe shtepia ishte pothuajse e zbrazur. Arba foli me Lejlen e I tha qe une do zhvendosesha. Mengjesi erdhi shume shpejt edhe pse une isha zgjuar qe ne oren 5 te mengjesit pasi nuk me zinte gjumi. Zbrita poshte dhe hengra mengjes. Duke hyre nga nje dhome ne tjetren me kujtoheshin te gjitha gjerat e prapesirat qe beja me prinderit. Tek e fundit isha femija I pare. Pa e kuptuar lotet me rrodhen ne fytyre dhe ne ate cast degjoj Klajdon te qaj. Shkova menjehere tek dhoma e pashe qe ai ishte zgjuar. Pasi e vesha shkuam poshte dhe zilja ra. Ishte ora 7:30 dhe tek dera ishin Arba e Lejla. I perqafova fort te dyja edhe pse me Lejlen kishim pak qe njiheshim ajo me kishte hyre ne zemer. Me pas mora ne telefon nje taksi qe te vinte. Ne Oren 8 erdhi taksia dhe ishte koha qe te ikja. Ne fillim mbylla deren dhe u pershendeta me Arben e Lejlen.
Emili: Epo tani esht koha te iki.
Arba: Do me mungosh shum vlla.
Lejla: Do me mungosh Emili zemer.
Emili: Edhe ju do me mungoni pa mase gjithashtu.
Me pas hipa ne taksi me Klajdon dhe I pershendeta vajzat nga xhami i makines. Isha e merzitur qe po I lija por skisha zgjidhje tjeter. Gjerat qe me than ato burrat ishin vertete te tmershme dhe nuk doja qe ndonje te sakrifikohej per mua ose Klajdon. Ne ato momente e ndieja me shume mungesen e prinderve pasi do te jetoja edhe ne nje qytet tjeter dhe duhet te kisha shume kujdes me njerezit qe miqesohesha. Gjithashtu edhe per Klajdon duhet ta dy,tre apo katerfishoja kujdesin.
Gjate gjithe rruges mendoja se si do te ishin njerezit e si do te ishte shtepia e re. Mendoja per shkollen, njerezit qe do miqesohesha dhe te tjeret. Megjithese nuk kisha edhe shume merak pasi afer shtepise qe kisha marre ishte edhe gjyshja e Arbes te cilen e kisha takuar disa here. Ajo eshte nje person shume I dashuar me te tjeret e cila ka nje deshire te madhe per te ndihmuar te tjeret.Pse Emili eshte e detyruar te shperngulet ne nje qytet tjeter?
Cfare kane folur tjeter burrat me te zeza me Emilin?Shpresoj qe tju pelqeje historia deri tani
Vote and comment pls
Vazhdon....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Plaget e zeza
Ficção AdolescenteEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...