kapitulli 23

222 21 3
                                    

***
U zgjova nga disa te bertitura qe vinin nga dhoma tjeter. Epo ishte Arba qe po me therriste te ngrihesha.
-Emiliii zgjohu se eshte vone dhe duhet te ikim.
-Me ler dhe 5minuta te lutem.
-Joo. Zgjohu tani. Dje ishe ti ajo qe me ngriti nga shtrati qe ne mengjes heret,kurse tani jam une ajo qe po te zgjoj por jo se eshte heret por vone. Eja tani zgjohu.
-Eh mir pra.
-Ngrihu te thash,-me thoshte nga dhoma tjeter.
-Ja u ngrita u ngrita. U kenaqe tani?
-Eja eja gjumashe. Vishu dhe eja posht te hash mengjes e me pas ikim.
-Ne rregull.
-Por mos u vono shume pasi te kam pergatitur mengjesin dhe nuk dua qe te thuash me pas eshte shum e ftohte ose nuk ben e ke parasysh ti.
-Nuk e kam thene kurre kete fjale Zonjusha Arba.
-Offff. Hajde tani. Una po zbres poshte.
U ngrita ng a krevati ku isha ulur dhe shkova ne banjo. Lava syte dhe dhembet. Mbarova pune ne banjo dhe shkova tek garderoba. Vesha nje bluze te bardhe me zhapone dhe nje pale tuta te shkurtra. Tek canta qe do te merrja ne plazh mora rroba per verte dhe Klajdon gjithashtu. Ai mezi po priste te shkonte ne plazh. Zbrita posht dhe sapo hyra tek kuzhina pash tavolinen te mbushur plot me gjera te mira dhe ne mes te saj ishte nje vazo me lule.
-Arba mos eshte gje ditelindja ime sot dhe nuk e di une?
-Jo perse pyet?
-Po ja shikoje kete tryeze te shtruar vetem per mua..
-Epo te duhej nje e tille vajze. Tani ha shpejto qe mos vonohemi.
-Pa merak. Per 10minuta do ta mbaroj mengjesin meqe don qe te mos venohemi. Po prit se aty eshte deti nuk iken, ndersa ky mengjes nuk eshte perdita ketu me ne.
-Hahahaha.
Mengjesin e mbarova per 20minuta. Epo cte them cdo gje qe ha e shijoj. I lame nje leter mamase se Arbes ku thuhej qe po ikim dhe e ngjitem tek frigoriferi. Dolem nga shtepia dhe  une vendosa qe te ecnim ne kembe pasi plazhi vetem 10minura larg ishte. Arba ne filmin kundershtoi por me pas ishte e detyruar pasi ne Ishim 3veta kunder 1. Keshtu arritem edhe ne plazh. Sa me kish marre malli per ate arome. Si fillim shkuam tek dhoma jone, me pas u veshem me rrobat e banjos dhe shkuam ne det. Djemte mezi po prisnin te shkonin te luanin aty. Epo femijet..
Djemte shkuan ne breg qe te luanin kurse une e Arba ndenjem tek cadra. Mesa me tha Arba pas 1ore do te vinte edhe I dashuri I saj. Sa te mire jan bashke. Ah sikur...cfare them dhe une. Ai me genjeu drejt perdrejt ne sy. Nuk mund tja fal dot kete kur thoshte se ajo Rebeka nuk ekzistonte me per te. Kaloi 30minuta dhe ne shkuam te laheshim. Morem edhe femijet dhe hyme ne uje. Uji ishte I ngrohte pasi edhe koha ishte per mrekulli.
Erdhi edhe I dashuri i Arbes i cili eshte nje njeri shume i mir. Ndenjem gjate dites dhe gjithashtu pame edhe perendimin e diellit dhe me pas u ngjitem ne dhome. Hengrem buke dhe me pas gjumi zuri jo vetem cunat e vegjel por edhe Andin. I shkreti ka gjithe diten qe i ndjek djemte gjithandej. Isha me Arben jashte dhe po rrinim duke pare qiellin. Une fillova te qeshja. Epo mu kujtua nje gje dhe Arba pa nguruar me pyet.
-Hejj cfare ke qe qesh?
-Asgje asgje thjesht mu kujtua dicka.
-Cfare?
-Kur isha e vogel kur ishte nate dhe une mami e babi ishim jasht ne kopesht ne formonim forma ne qiell me ane te yjeve. Dhe ja shiko lart ne qiell eshte nje figure gjeometrike.
-Po ja e shoh.
-Arbe me ka marre malli shume per to.
Dhe lotet te cilet tanime nuk mungonin.
-Shpirt mos u merzit te lutem.
-Por me mungojne shume dhe sidomos tani ne kete kohe.
-Eja ketu eja.
Dhe me dha nje perqafim.
-Ne fillim me hiqej edhe merzitja pasi kisha Klejdin por tani edhe ai me mungon shume. Nuk duhet ta kisha lenduar ashtu. E dua shume dhe me ka marre malli per te.
-Te kuptoj zemer por kjo ndoshta eshte me e mira qe duhet te besh.
-Nuk e di fare. Njese eja te fleme gjume tani dhe te clodhemi.
- Ne rregull.
Hyme brenda ne dhome dhe u shtrime. Mendja ime tani kishte fluturuar diku tjeter. E sigurisht ku tjeter vec familjes se saj dhe djalit I cili i vodhi zemren. Por pas nuk mbetej edhe frika nga ato bastardet.
Mesa duket gjumi me kishte zene pasi ishte kaq qetesi.

***
E nesermja erdhi dhe sic thone disa nese ngrihesh me humor te mire dita do te shkoje mire e nese ngrihesh me humor te keq e gjithe dita do te shkoje dem. Epo u zgjova nga nje muzike qe vinte not jashte dhomes. Ishte nje muzike clodhese dhe shume e bukur sidomos tani ne mengjes. Kthej koken nga ana tjeter e shtratit dhe djemte ishin duke fjetur. Mesa duket Arba dhe Andi qenkan jashte. Dola jashte me pizhame dhe shoh ato te dy re cilet degjonin muzike dhe e kishin perqafuar njeri tjetrin aq fort saqe njeri nga to do ti ndodhte dicka. Sapo I pashe nje buzeqeshje mu krijua ne fytyre dhe po rrija ashtu duke i pare. Sa te mire qe jan. Epo ishin kaq te embel saqe nuk doja qe ti nderpreja por papritur era fryu pak dhe dera levizi. Oooo dreq....
-Me falni nuk doja qe tju nderpreja por kjo dera mesa duket donte qe tani te ndaheshit.
-Ska gje. Eja ketu.
-Me mire po shkoj brenda te marr nje xhakete dhe do te bej pak vrap. Nese doni ju ejani.
-Mire ne rregull apo jo zemerm
-Po sigurisht,-tha Andi.
-Epo ejani pra.
Me pas mbyllem deren dhe filluam te benim vrap. Ishte kaq bukur. Dielli I cili sapo kishte lindur, qielli I paster e deti i qete. Beme vrap per rreth 30minuta dhe me pas ndaluam pasi Arba shkrete nuk kishte me fuqi. Dita kaloi shum mire ndersa ne darke ra pak shi. Epo mesa duket koha nuk do te jete shume e mire. Keshtu kaloi dhe 1jave ne plazh. Ne u kenaqem dhe djemte dihet qe po. Epo ato jane femije dhe sigurisht qe kenaqen me shume. Ishte e premte dhe vendosem qe te shkonim sonte ne shtepi dhe neser ktheheshim perseri ketu. Dhe ashtu beme.
Ishim duke ardhur per ne shtepi dhe une ndodhesha mbrapa makines se Andit dhe kisha mbeshtetur koken tek dritarja. Ohh joo mos me thuaj qe ai eshte ketu.... Nuk ka mundesi. Ai me ka kerkuar mua. Sa I mire por do te doja qe te sqaronim gjithcka kur te kthehesha por meqe ai don tani un nuk po ja prish.
-Anddd ndalo makinen.
-Pse cfar ke nuk je mire?
-Vetem ndalo makinen.
-Mir prit.
Andi ndaloi makinen dhe une dola shpejt nga makina dhe shkova drejt tij.
-Klejddd.
Nje djale ktheu koken por nuk ishte ai. O zot sa idiote jam. Si ka mundesi.
-Zonjushe muve me therritet ashtu?
U ktheva andej nga erdha dhe lotet nuk po e kujtoja pse po me binin. Ndoshta nga malli qe kisha per te.

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now