kapitulli 25

205 17 0
                                    

***
Erresire erresire gjithandej vetem erresire. Shoh nje drit ne fund te kesaj dhome te gjat. Vrapoj drejt saj por veshtire ta arrish. Me ne fund e arrij dhe aty ndodhen ata. Mami dhe babi. Cfare bejne ato aty. Shkoj drejt tyre dhe ne ate moment.....erresire gjithandej perseri.
Mamiii, babiii ku jeni. Ulem ne nje cep muri dhe filloj te qaj.
--
-Emili, Emili qetesohu. Gjithcka eshte ne rregull. Cfare ke zemer qetesohu qetesohu.
-Ku jan ato?? Kuuu?
-Cfare ke zemer? Pe prinderit ne enderr?
-Mami dhe babi ishin aty. Nuk ka mundesi.
-Ishte vetem nje enderr asgje me shume. Qetesohu te lutem.
-Sa eshte ora?
-10 e mengjesit.
-Do te shkoj tek prinderit tani.
-Jo nese nuk hane mengjes dhe qetesohesh me pare.
-Do te iki tani po te them. Keshtu sic jam.
-Jo nese nuk han mengjes zemer.
-Po te them qe do te iki dhe ti nuk me ndalon dot ta bej kete gje. Nuk me ndalon dot te shkoj tek ta.
-Mire pra por dhe une do te vij me ty pra.
-Ne rregull.
Me pizhame sic isha vesha atletet dhe u nisa per tek varrezat. Fillova te vrapoja aq shume saqe e lash Arben shum mbrapa dhe nuk po ktheja me koken per te pare nese ajo ishte mire. Per 15minutash arrita atje dhe ndodhesha para tyre.
"Mami babi ckemi. Sot ju pashe ne enderr. Kjo do te thote dicka apo jo. Besoj se do te thote qe do te vij ketu afer jush apo jo? Ju dua shume dhe me ka marre malli shume per ju. Me ka marre malli per aromen tuaj per gjerat qe benim bashke per gjithcka. Me mungoni shume. Por ju premtoj se do te jem e forte dhe ju do ta shikoni se ato qe ju vrane juve do te ndeshen me mua dhe une do ti vras ato. Ju premtoj.
Sot do te vije edhe Brendon nga Amerika. Me ka marre malli shume per vellackon e madh. Ai nuk do me lere vetem ne kete mesele. E di kete, e ndjej.
Tani po iki dhe ju premtoj qe do te vij me shpesh. Sapo cdo gje te mbaroje do te kthehem ne qytetin tone dhe gjithashtu ne shtepine tone. Gjithcka do te jete si ne fillim. Po iki tani."
U ngrita qe te ikja dhe Arba po me priste pak me tutje. Ikem bashke per ne shtepi dhe disa nga njerezit na hapnin syte. Epo nga rrobat qe kisha veshur sigurisht por nuk esht se po me bin mendja se cfar kisha veshur. Madje njerit ja bera dhe me shenje se cfare ka qe hap syte. Allah allah.
Kur po hynim ne shtepi u degjonte aroma e mengjesit. Tani po qe jam e uritur. Sapo hyme brenda shkuam drejt tryezes dhe une nuk prita derisa te vinin te tjeret por i mbusha duart plot e perplot me petulla. Fillova te haja dhe si gjithnje gjeja qe me pelqen me shume,fillova te lepija gishtat. Mund tju duket idiote por me pelqen. Pasi mbarova mengjesin shkova ne dhome qe te nderrohesha dhe me pas do te iknim ne plazh. Pasi u vesha mora telefonin dhe I dergova me mesazh adresen ku Brendon do te vinte. Pas nje ore shkuam ne plazh. Tani ora ishte 12:09. Shkuam ne dhome dhe ishim shtrire aty. Isha une Arba dhe I dashuri i saj. Persa i perket djemve ato po shihnin kukllat. Papritur Klajdo me nje flete. Kishte vizatuar nje arush te madh dhe nje te vogel. Awwwww.

Me pas shkuam ne det dhe uji ishte shume i paster

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Me pas shkuam ne det dhe uji ishte shume i paster. Ishte thjesht mrekulli. Pasdite ndenjem ne plazh ne perendim beme xhiro dhe Andi me te vertete qe eshte kaq miqesor. Me pas shkuam ne dhome dhe po hanim darke. Une nuk kisha uri dhe po rrija duke duke pare henen. Ne ate moment ndjeva dy duar qe me perqafuan. Ktheva koken dhe .....

Klejdi P.O.V

-Ajo esht zhdukur sikur e ka perpire dheu.
-Shoku mos u shqeteso ajo do te jete mire.
-Nuk mundem. Iku krejt papritur ne qytetin e saj te meparshem dhe nuk me njoftoi. Me pas me tha qe mos ta telefonoja derisa te kthehej. Pastaj me bllokoi telefonatat. Cfare ka ndodhur me te?!
-Qetesohu plako. Gjithcka do shkoje mire mos u merzit.
Jam kaq ne merak per te. Nuk e di ne eshte mire apo jo. Cfare ka qe nuk flet. Kam 1jave qe iki tek shtepia e saj dhe ajo nuk eshte. Madje edhe gjyshen qe ka afer shtepise e kam pyetur dhe ajo me ka thene qe ka ik ne qytetin e saj. Allahu e di ce cfar ka ndermend te beje. Po pres por nuk e di deri kur mund te duroj.

Hope you like it.
Lots of love❤❤

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now