Pas 10vitesh
Kisha 2vite qe isha kthyer ne vendlindje. Epo kete her jo vetem por me Klejdin. Pasi perfunduam shkollen e larte vendosem qe te ktheheshim ketu. Klajdo kishte 1vit me shume se ne dhe jetonte ne nje apartament. Ne fillim po rrinim tek ai, me pas bleme nje shtepi. Klajdo vendosi te jetonte me ne dhe hoqi dore nga apartamenti. Ishte pikerisht koha kur pas nje viti ne ditelindjen time me 04 nentor Klejdi te me propozonte. Epo kishim kohe qe jetonim bashke. Sigurisht qe pranova. Ishte dita me e lumtur e jetes sime. Nuk e kisha menduar kurre se do te vinte kjo dite. Ndihesha personi me i lumtur ne bote. Gjithcka shkonte per mrekulli. U martuam pas nje muaji me nje dasem madheshtore. Une nuk doja nje dasem te madhe por Klejdi nuk me pyeti fare. Epo ai nuk do te martohet cdo vit. Kohet e fundit eshte bere shum romantik. Ka ndryshuar i gjithi. Esht kaq i mir sa me vjen ta ha faree.
Tani ndodhesha ne pune. Epo pasi mbarova shkolle per mjeke fillova pune. Tani punoj si mjeke ne spitalin e qytetit kurse Klejdi ka ndertuar nje kompani te tijen.
Isha kaq e lodhur saqe nuk po qendroja dot me ne kembe. Ndoshta mund te ishte edhe nga ajo qe me tha doktoresha sot ne mengjes. Pasi mbarova turnin u nisa per ne shtepi. Para se te shkoja atje shkova ne dyqan dhe bleva disa ushqime. Me siguri shtepia do te jete shum rremuje. Nuk kam me fuqi qe te bej edhe punet sot. Sapo arrita ne shtepi hapa deren e makines dhe pasi po hapja porten pashe qe Klajdo dhe disa nga shoket e tij ishin ne oborr. Mesa po shihja ishin duke luajtur me top. Epo femijet.
Pasi I pershendeta hyra brenda dhe ndjeva nje ere te mire qe vinte nga kuzhina.
-Klajdoo kush eshte ne kuzhine?
-Klejdi po ben darken.
-Ne rregull. Faleminderit,-I thashe ndersa po hyja je kuzhine.-Sa ere e mire po vjen. Cfare te paska gjetur qe po gatuanke? Apo mos ndoshta ke fituar nje marreveshje ne pune?
-Ah jo zemer thjesht po gatuaj per qejf. Qe mos te te lodh tyve.
-O dashuria ime ti, sa mendon per mua.
-Epo nese nuk do te mendoja per ty nuk do te ishim ketu sot, dhe aq me pak te dy.
-Ma jep pak ta provoj. Te lumshin duart shpirt. E ke qare.
-Rrofsh jete.
-Jam shume e lodhur po iki te fle pak zemer.-I tha teksa i dha nje puthje te embel.
-Mos u bej merak per ushqimet.
-Nuk behem jo vetem kur te degjoj ndonje ere te dickaje qe po digjet.
-Ik tani ik. Te dua.
-Me shume.Pasi u zgjova u nisa per te hapur deren. Sapo hapa deren para syve me doli Klejdi.
-Sapo do te te zgjoja.
-Ja se po vij tani shpirt.
Pas 5minutash zbrita poshte ku u perballa me nje tryeze te mrekullushme. Pas saj erdhi edhe Klejdi I cili me drejtoi drejt e ne karrigen ku do te ulesha.
-Wow gjithcka eshte e mrekullueshme.
-Haha mos me bej me turp te lutem, po me nenvlereson dhuntine time per gatim?-tha duke bere rolin e nje njeriu paksa te zhgenjyer.
-Kurre ne bote. Gjithcka duket kaq e mire. Nuk kam me uri nga gjithe kjo.
-Epo duhet ti hash te gjitha. Sonte nuk kemi as edhe Klajdon te pakten ai han shumicen.
-Pse ku ka shkuar ai?
-I dhashe une leje per te qendruar tek shoku I tij.
-Cfaree? Po perse e toleron kaq shume? Kete jave ka shkuar 2here tek ai.
-Epo aq me mire per ne.
-Cfar do te thuash me kete?
-Do te thote qe jemi te lire sonte zemer.
-Vetem aty e ke mendjen.
-Je kaq e mire, cte bej.
-Epo zoteri na falni por nuk jemi te disponueshem sonte. Na vjen keq.
-Cfar?? Nuk e lejoj kete gje. Kurre.
-Hej Klejd nuk po tallem. Nuk mundem sot.
-Em cfar ke nuk je mire?
-Jo jam shum mir vetem se duuet te te them dicka.
-Cfare? Mos me bej merak.
-Epo ja...une...ti...do..te behemi..prinder. Jam shtatezane Klejd.
-Cfaree? Do behem baba? O shpirtt eja ketuu. Te dua shume.
-Edhe une tyve.
-Nuk e kisha menduar ndonjeher kete gje. Edhe pse eshte gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete.
-Po e di kete. Jam me fat qe ju kam juve ne kete jete. Ty dhe bebushin tone.FUND
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...