***
U zgjova si cdo here tjeter dhe pashe oren."O zot qenka akoma heret." Mendova te flija por Jo. Ora shenonte 07:00 dhe une ashtu sic isha shkova poshte dhe mora kafe,edhe pse nuk me pelqen me duket sikur me qeteson. Shkova serish lart,lash kafene ne dhome dhe kalova nga dhoma e Arbes. Sapo hapa deren pashe Arben e cila po flinte si nje qengj i vogel. U ktheva serish ne dhomen ku po qendroja dhe u ula tek divani I dritares. Duke pire kafene mendimet me vertiteshin ne koke dhe po me dukej sikur ajo kafja qe sapo mbarova po me jipte nje dhimbje te tmerrshme koke. Pashe oren dhe ajo shenonte 08:00. Menjehere shkova tek dhoma e Arbes qe ta zgjoja. Pas shume e shume lodhjesh Arba serish nuk u zgjua. Mendova dicka por nuk di ne do ti pelqej apo jo. Zbrita poshte dhe mora nje gote te mbushur me uje. U ngjita serish lart dhe ndodhesha perballe krevatit te Arbes.
-Arb e kerkove vete. 3,2,1...
Dhe uji qe ndodhej ne gote tani kishte perfunduar te Arba. Ajo u zgjua me te shpejte dhe duke bertitur nese kish ndodhur gje,por kur me pa mua teksa po qeshja pa pushim ajo mu versul direkte.
-Ti e bere? Pse?
-A e ke idene sa eshte ora moj vajze?
-O goc ora ktu thote 08:30,sigurisht qe esht heret.
-Eja eja pertace. Una kam qe ne 7qe jam zgjuar ti me thu qe esht heret. Hajde tani vishu se do te dalim ta hame jasht mengjesin.
-Miree,-tha Arba si me pertese.
Me pas une shkova tek dhoma tjeter dhe u vesha. Pas 20min une dhe Arba Ishim gati dhe keshtu u nisem per ne restorantin tone ku hanim gjithmone. Filluam te flisnim per cdo gje dhe madje ajo me tregoi per ndyshimet qe kidhte klasa jone..dmth klasa ime e meparshme. Kam nje deshire shume te madhe qe te kthehem ketu por pas atyre qe ndodhem nuk mundem. Ndoshta pas disa kohesh por prap mendja me shkon te Klejdi dhe ate nuk mund ta le. Nejse. U ulem ne tavoline dhe porositem mengjesin. Kisha shume pa ngrene nga udhqimet qe bente ky restorant. Pasi dolem nga restoranti pashe telefonin dhe ora shenonte 10:00. Nje mesazh tjeter serish. Epo tani duhet ti them Arbes per gjithcka.
-Arb si thua te shkojme tek lokali yne dhe te flasim pak?
-Per Klejdin zemer?
-Ëhë.
-Mir pra hajd.
Shkuam atje dhe une fillova ti tregoja gjithcka.
-Ja Arb e shikon dhe tani jam ne medyshje ne ti kthej pergjigje apo jo.
-Nuk e di por duhet te mendohem paksa.
-Mir po shpejt ama.
-Degjo tani.
-Po
-A te ka marre ne telefon ai sot apo dje?
-Dje gjate gjithe dites kurse sot nuk e di pasi i kam bllokuar telefonatat me te.
-Per mendimin tim thuaj vetem qe ke shkuar per pushime ketu dhe kaq.
-Mire.
Vendosa qe ta hapja mesazhin dhe iu pergjigja.Klejdi:-"Em ku dreqin je? Shkova edhe te shtepia jote por ti nuk ishe. Te lutem sapo ta shohesh mesazhin me kthe pergjigje. Mos e harro qe te dua shume."
Emili:-"Klejd kam shkuar per pushime ne vendlindje. Do te qendroj 2jave dhe te lutem mos me shkruaj me. Kam ardhur ketu qe te qetesohem paksa dhe kur te kthehem do te flasim gjate e gjere.
Edhe une te dua."Pa e kuptuar ora kishte shkuar 12:09. Vendosem qe te shkonim ne shtepi dhe ashtu beme. Rruges bleme disa embelsira dhe kur shkuam ne shtepi teta Eni e kishte bere dreken. Klajdo ishte ngritur dhe po luante me vellain e vogel te Arbes. Hengrem dreke dhe u ulem ne divan qe te shihnim ndonje film. Ne TV filloi filmi "The maze runner" dhe vendosem qe te shihnim ate. Edhe pse e kam pare me qindra here prap nuk me humbet kureshtja qe ta shikoj.
Duke pare filmin hapa syte nga Arba dhe pashe qe ate e kishte zene gjumi. Mora nje batanije dhe e mbulova. Ashtu pa e kuptuar edhe mua me kishte zene gjumi...***
U zgjova nga zilja e telefonit te cilen nuk po e duroja dot. U ngrita me pertim dhe pa e pare kush ishte hapa telefonin dhe u pergjigja ashtu pergjumesh.
-Alo.
-Emili jam Meti.
-Cfare ka?
-Te mora qe te te thoja qe te vije apo harrove sot qe do me ndihmosh me darken.
-Mir po vij per 20min jam tek ti me Arben.
U ngrita me shume pertese dhe ktheva koken per te zgjuar Arben por ajo nuk ishte. Hipa lart dhe shkova tek dhoma e saj dhe aty pashe ate me Klajdon dhe vellain e saj qe po luanin. Ajo duket kaq shume femije saqe i bera te gjitheve 1foto bashke qe ta kishim kujtim.
-Ej Arb ktu qenke ti?
-Po pse cfare ka ndodh?
-Me mori Meti ne telefon dhe me tha qe duhet te shkonim tek ai.
-Sa eshte ora?
-17:39. I kam thene qe per 20min di te jemi tek ai.
-Eja pra te shkojme por me pare te lajmerojme kujdestaren e vellait qe ti mbaj te dy cunat.
-Mire.
Me pas u nisem per tek apartamenti I Metit dhe e ndihmuam per darken. Ja rregulluam cdo gje sa nuk kishte me pse ti shtoje ndonje gje vec atyre te dyve. Ne oren 19:30 ne u larguam dhe me pas shkuam ne shtepi. Sonte do te flinim heret pasi te nesermen do te iknim ne plazh dhe per me teper bashke me femijet e vegjel. Sigurisht qe nuk mund ta lija Klajdon vetem per 2jave tek Arba. Nuk do ta ngarkoja mamane e saj. Hengrem darke dhe Ora shenonte 22:30. U shtrime te dyja qe te flinim pasi Ishim te lodhura.
Me kishte marre malli per Klejdin por e hoqa mendjen nga ai dhe rashe te flija. Sapo vura koken ne jestek me zuri gjumi...Shpresoj tju pelqeje historia deri tani. Pjese me te bukura do te kemi ne kapitujt e tjere.
Vote dhe comment nese ju pelqeu pjesa.
Lots of love ❤❤❤
YOU ARE READING
Plaget e zeza
Teen FictionEmili eshte nje vajze 16 jeton me familjen e saj. Cdo gje shkon per mrekulli derisa dicka do te ndodhe. Vdekja e menjehershme dhe teper e cuditshme e prinderve te saj do te beje qe gjithcka te ndyshoje per te. Jeta e saj do te kthehet 'permbys'. D...