kapitulli 19

301 21 6
                                    

Emili P.O. V

U zgjova nga zilja e telefonit qe po me cante veshet. E pashe dhe ishte Klejdi. E hapa ashtu sic isha pergjumesh dhe pa menduar se mund te isha vone per ndonje gje.
-Alo.
-Em ku je?
-Ne gjume,po ti pse je zgjuar kaq heret? A po e di ti je nje njeri mengjesi.
-Mos me thuaj qe harrove?
-Cfare? Te lutem mos me thuaj qe kam harruar ndonje gje te rendesishme.
-Po me sa duket ke harruar qe sot kemi eskursion.
-Siiii?!!! Harrova fare.
-Po pra dhe ta imagjinosh qe po te pret e gjithe shkolla.
-Per 5min jam aty. Nuk vonohem.
-Mir ne rregull. Un po te dal para se mos je akoma ne gjume dhe nuk shikon ku ecen.
-Mir.
Pasi mbylla telefonin kerceva nga krevati dhe shkova be banjo qe te laja syte. Mbarova pune dhe hapa garderoben qe te shihja cfare te vishja. Vesha 1pale xhinse dhe nje bluze te bardhe me 1figure a dicka tjeter aty. Vesha konverset dhe mora canten te cilen e kisha rregulluar qe mbreme. Ashtu sic isha mora dhe celularin dhe zbrita poshte. E dija qe nuk do te kisha fuqi nese nuk pija qumesht dhe e mbusha goten e qumshtit. E piva me nje fryme dhe pasi mbylla deren fillova te vrapoja si e cmendur. Disa metra larg pashe Klejdin I cili sapo me pa ndaloi dhe kur une arrita aty ai me perqafoi dhe te dy bashke po shkonim me vrap per ne shkolle. E ku ka me bukur te shohesh dy njerez te kapur perdore te cilet vrapojne per te arritur autobusin ku ndodhej klasa e tyre. Pas 5minutash arritem ne shkolle dhe hipem ne autobus. Zysha po me hapte syte duke qeshur dhe une si e turpshme qe jam ula koken e u ula ne vendin qe Klejdi kishte zgjedhur. Tashme nuk kisha pse te rrija larg me Klejdin para zyshes pasi ajo e dinte kete gje por une nuk e kisha marre vesh qe ajo ishte ne dijeni te lidhjes sime me djalin e saj. Por mesa duket ajo esht dakort.
Epo....me mir per ne. Isha paksa e lodhur nga rruga dhe gjumi me kishte marre. Kur u zgjova te gjithe nxenesit ishin anuar nga njera ane e autobusit pervec tij...ai ishte duke me pare me aq embelsi.
-Mberritem?
-Po, dhe une sapo do te te zgjoja por po mendoja sikur te rrinim me mir keshtu.
-Po e cfar do te mendonte mamaja jote per mua?
-Qe je nje vajze e perkryer per djalin e saj.
-Cfaree? Nuk po te kuptoj.
-Mos u shqeteso mamaja ime di cdo gje per ne dhe esht shume dakort.
-Cfaree po tani si do rri para saj? Mir qe kemi pushimet tani.
-Asaj iu be shume qejfi dhe ndihej mir. Dhe e di cfare?
-Cfare?
-Donte qe te vije tek ne nje dite.
-Hahahha do ta mendoj.
-Afrohu pak sec ke ketu.
-Ku?
-Afrohu pra te ta heq.
-Mire.
Dhe une qe isha e trembur se mos kisha ndonje gje pasi nga fytyra e tij ashtu dukej ,ai me kapi floket e mi perkedheli dhe dalengadale po afrohej drejt meje duke me dhene nje ngrohtesi shpirterore e  siguri. Dhe ndodhi ajo....puthja. Ishte casti me I bukur i dites se sotme. Zgjati per pak sekonda dhe buzet tona u shkeputen sikur nuk ishin bashkuar kurre. I qeshem njeri-tjetrit dhe dolen jashte. Nxenesit ishin shperndare te gjithe. Disa neper fast food,disa te ulur ne stole e disa duke soditur natyren ne qetesine e tyre. Ne vendosem te uleshim poshte nje peme te madhe. Ne fakt kjo ishte ideja ime dhe sapo te tjeret pane se isha ulur aty filluan te uleshin rreth e qark tek pemet e tjera. Po ziheshim shaheshim qeshnim luanim dhe papritur Klejdit i erdhi ne ide ne koke.
-Emili zemer?.
-Po.
-Kam ne ide.
-Cfar ideje?
-A ma gjen nje shkop ose nje dege peme?
-Po ja ka kete. Po cfar do te besh?
-Ja do ta shohesh por mbylli syte per nje cast. Te lutem.
-Mir por shpejt pasi jam kurioze te di cdo te besh.
-Bej durim se mbarova.
-Mir.
-Hapi syte tani.
Sapo hapa syte vura re nje shenim ne peme.
Emili dhe Klejdi❤
Nuk po I besoja syve per nje moment dhe u afrova me afer.
-A te pelqen?
-Poo.
-Tani kjo eshte pema jone sa here qe te vijme ne kete qytet. Emrat tone jan ato qe do te qendrojne gjithmone ketu deri ne perjetsi.
-O zemer te dua shume.
-Dhe une te dua shume eja ketu eja.
Dhe me pas me perqafoi aq fort sikur te me kishte ndodhur ndonje gje.
-Si thua te bejme shetitje?
-Ne rregull.
Po shetisnim dhe ishim afer lodrave. Une insistova aq shume qe te hipnim tek lodra me e rrezikshme dhe Klejdi pranoi edhe pse kishte paksa frike. Ne fakt pranoi pasi une fillova qe te tallesha me te. Luajtem tek te gjithe lojrat dhe me pas po shetisnim. Bleme kallam sheqeri dhe u ulem tek nje pasticeri. Ishte ora 15:00 dhe vendosa te merrja gjyshe Iren dhe ta pyesja per Klajdon. Ajo me tha se ai po luante ne kopesht tek lisharja. Pastaj u bashkuam me klasen dhe u ulem ne nje fast-food dhe porositem qe te hanim ndonje gje. Te gjithe po ja kalonim shume mir. Ne fakt une isha shume e lumtur pasi te gjithe ato te klases silleshin shum mir me mua. I dua shume te gjithe Jan kaq te mire. I kam si motra dhe vellezer. Nejse. Po ia kalonim per mrekulli dhe erdhi koha qe te ktheheshim. Ora ishte 19:00 kur u nisem. Kete here tani qe do te ktheheshim do te qendroja zgjuar. Isha mbeshtetur tek xhami dhe po memdohesha. Ktheva koken qe te shikoja Klejdin se cfar po bente dhe ate e kishte zene gjumi dhe vendosi koken tek shpatulla ime. Une buzeqesha dhe e perkedhela tek floket e tij. Kur arritem kete here e zgjova une Klejdin I cili po flinte si nje qengj. U perqafuam e u takuam me te klases dhe me pas u nisem per ne shtepi.
-Sot ia kaluam bukur apo Jo?
-Poo shume. Ishte nje dite e vecante dhe e bukur.
-Pushimet ku deshiron ti kalosh kete vit?
-Mendoj qe te shkoj per pak ne qytetin tim te vjeter.
-Aha po do te qendrosh shume?
-Nuk e besoj pasi kam edhe punen. Besoj se 2jave mund te qendroj. Po ti ku do ti kalosh pushimet?
-Nuk e di, nuk e kam vendosur akoma por besoj se do te iki ne Itali tek halla.
-Lum ti qe ke njerez te aferm.
-Pse ti nuk ke?
-Kam por kam shum vite qe nuk I takoj.Kam hallen ne France dhe dajen ne Amerike. Edhe kusherirat dhe kusherinjte kam vite qe nuk I takoj. Ato kane jeten e tyre dhe nuk eshte qe me intereson shum qe kur nuk erdhen kur humba prinderit. E vetmja meshtetje qe kisha ishte Arba Lejla dhe mamaja e Arbes. Ato duhet te vinin por me mbanin me ore te tera ne telefon duke me thene justifikime koti dhe une qe nuk I thoja asgje. Nuk mundesha ti thoja gje. Ishte deshira e tyre nese donin qe te vinin apo jo.
-Em me vjen shum keq me te vertet. Me fol pak per prinderit e tu nese mundesh sigurisht.
-Prinderit e mi ti I ke pare vetem ne fotot qe kam ne shtepi. Ato ishin kaq shume te mire. Me mungojne shum. Ne qytetin ku jetoja beja nje jete shum te kendshme derisa gjithcka ndodhi dhe nuk e kisha me ate ndjesine e te qenit e lumtur. Gjithcka ndodhi diten e ditelindjes sime dhe qe tani e tutje ditelindja ime do I kujtoje ato si asnjehere me pare. Do doja shume qe ti kishe njohur dhe do ta shikoje qe ato do te te pelqenin shume. Dhe tani jam e sigurte qe ato po na shohin nga lart dhe jane me mua ne cdo mendim dhe vendim qe une marr. Nejse ti me trego pak per babain tend.
-Babai im ishte njeriu me te cilin beja cdo gje. E shoqeroja cdo mengjes per ne kafe. Ai ishte frymezimi im per cdo gje. Sigurisht qe ishte edhe mamaja por me babin isha me i hapur. Qe kur e humba ate me mamin kam qen shume me i aferm dhe I tregoj gjithcka. Ndersa motra jeton ne Amerike. Ka krijuar familjen e saj dhe ka ne vajze shume te mire.
-Pse ke moter ti dhe nuk me ke thene mua?
-Po kam. Besoj se kete vere do te vije.
-Atehere kam deshir ta takoj.
-Sigurisht si te urdheroni ju madheria juaj.
-Hahahahah. Po iki une tani te marr dhe Klajdon se I shkreti i esht prish rehati.
-Ik ik. Naten.
-Naten shpirt.
Shkova tek gjyshja qe te merrja Klajdon dhe me pas shkova ne shtepi.  Pas 1jave babi kishte ditelindjen dhe pas 5ditesh e kishte mami. Me duhet te shkoj se sben ne qytet.
Isha shume e lodhur dhe u shtriva menjehere. Ashtu me foton e prinderve me zuri gjumi..E nesermja do te ishte nje dite e re dhe I duhej te zgjohej heret per ne pune.

***
E nermja erdhi dhe une isha zgjuar mire. Si gjithmone hengra mengjes u vesha dhe u nisa per ne pune nderkohe qe Klajdon e dergova tek gjyshe Ira pasi ishte e shtune. Dita me kaloi e gjitha ne pune dhe ne darke dola me Klejdin. Keshtu kaloi edhe java e pare e pushimeve.
Ishte dite e shtune dhe po kthehesha per ne shtepi. Isha shume e lodhur dhe ne fakt ishte shume vone. Tani ne vere punoja me shume dhe rrija me shume ne pune. Ishte ora 00:00 dhe po kthehesha ne shtepi dhe hapa telefonin. Asnje mesazh asnje thirrje nga Klejdi. Po mendoja dhe thash qe ta merrja ne telefon. Dhe keshtu I rashe.
-Alo.
-Jam Emili. Ku je?
-Ne shtepi. Nuk isha mir sot dhe ndaj nuk dola fare.
-Mir por te mora pasi u bera merak meqe nuk me kishe marre ne telefon.
-Me duhet ta mbyll tani mir?
-Mir,-thash e habitur.
Isha e habitur pasi Klejdi nuk ma kishte mbyllur ndonjeher telefonin ne fytyre. Nejse do te flisja neser dhe do e merrja  vesh cfar kishte ndodhur. Po shkoja per ne shtepi dhe si gjithmone une kaloja nga parku. Larg pashe nje person qe me dukej I njohur. U afrova dhe pak dhe pashe qe ishte Klejdi dhe pas tij nje vajze. E pashe mir dhe vura re qe ishte ajo...ajo qe une e urreja aq shume dhe nuk e shikoja dot. Ishte Rebeka.  Pse me genju ai muve? Pse? Isha aq me nerva sa doja te shkoja atje dhe ta kapja mat por e mbajta veten dhe u afrova me afer qe te degjoja ndonje gje. Ato po flisnin por nuk po e kuptoja se cfar thoshin. Pas pak u larguan dhe po shkonin diku. Ashtu me humben nga syte dhe me 1000pyetje ne mendje u ktheva ne shtepi. Isha shtrire ne krevat dhe me mijera pyetje me vinin ne mendje. Vendosa qe ta merrja ne telefon sic beja para se te flija gjume por ai nuk ma hapi. E provova disa here por jo. I dergova edhe mesazh. Kaloi 1ore dhe desh u cmena. Mendova ta telefonoja per here te fundit dhe ai e hapi. Sapo do I flisja degjova nje ze vajze nga ana tjeter e telefonit.
-Me falni kush esht?
-Nuk me njohe?
-Jo.
-Pa mendoje pak.
Me shkoi direkte mendja tek Rebeka.
-Me thuaj tani kush flet?
-Rebeka e kush tjeter zemer.
Ne ato momente ngriva.
-Cben ti me telefonin e Klejdit?
-Hahhahaha Jo une jam ne shtepi tani bashke me Klejdin I cili te ben te fala. Ai eshte ne gjume dhe nuk deshiron ta shqetesoje dikush aq me shume ti.
-Cfar po thua. Mos genje.
-Zemer une te paralajmerova qe pare. Mos ndoshta harrove apo Jo?
Une mbylla telefonin dhe syte me ishin mbushur me lot. Fillova te qaja. Nuk e besoja dot. Ashtu duke qare me kishke zene gjumi.

***
U zgjova dhe ora ishte 07:00 e mengjesit. Isha si mos me keq. U bera gati dhe u nisa per ne pune. Ishte nje dite e lodhshme dhe shume e merzitshme. Me Klejdin kisha folur ne mengjes dhe nuk i kisha thene asgje. Me mire kur te takoheshim. Edhe sonte prap do shkoja vone ne shtepi. Kisha humbur ne mendime dhe nuk e kisha vene re qe isha ulur ne nje bordure rruge. I hoqa mendimet nga mendja dhe po ecja per ne shtepi. Sapo ngre koken shikoj ate qe se prisja kurre ta shikoja....

Plaget e zezaWhere stories live. Discover now