kapitulli 18

332 24 5
                                    

U zgjova ne mengjes dhe ora ishte 07:00. Me pizhamet e mia me spongboob zbrita poshte dhe pashe qe Klejdi ishte akoma ne gjume. Shkova ne kuzhine qe te beja mengjesin. Pasi e pergatita mengjesin shkova tek dhoma ndenjes dhe ai ishte akoma ne gjume. Epo tani me duhet ta zgjoj.
-Klejdd,Klejd zgjohu.
-Ëëë
-Zgjohu eshte mengjes.
Dhe ai u kthye nga ana tjeter. Epo fle gjum pra. Nuk e therrita me por I vura zilen ne celularin tim qe te vinte cdo 5minuta dhe ika te merrja Klajdon. Kur u ktheva Klejdi tashme ishte zgjuar dhe meqe nuk ishte ne kuzhine do te jete ne banjo. Shkova lart me Klajdon dhe vesha vllackon. Zbrita poshte dhe Klajdo u ul per te ngrene nderkohe Klejdi sapo doli nga banjo.
-Mirmengjes gjumash.
-Mirmengjes gjumashe.
-H kush flet ai qe sot u kthente sa andej kendej qe te mos ngriheshe.
-Hahahahhaha po ti?
-Une cfare?
-Ti qe me thoshe mua qe esht akoma heret dhe deshiroje qe te flije gjume.
-Edhe? Ate dite ka qene e shtune dhe jo dite shkolle.
-Mir mir tani eja te hame mengjes.
-Eja una e kam bere gati qe para se te zgjoheshe ti.
-Tani po haj. Nese do fol por mos prit pergjigje. Te pakten nga une.
-Kush tha qe do flas iher une do haj memgjes tani.
Dhe keshtu filluam duke ngrene mengjes. Une mbarova e para pasi nuk hengra shume dhe hipa lart qe te vishesha. Mora nje pale pantallona xhinse dhe nje bluze te zeze me shkronja. Vesha xhinset dhe po kendoja si per qejfin tim kur dera trokiti dhe po hapej. Mora shpejt e shpejt bluzen nga garderoba dhe e vesha shpejt. Mir qe nuk pa gje.
-Emili po vjen?
-Erdhaa. Kush te tha te qe te hyje ne dhomen time?
-Vetja.
-Qe kur keshtu tii eee??
-Qe sot.
-Degjo. E para kjo eshte shtepia ime dhe per me teper dhoma ime. Dhe e dyta nuk ke turp fare. Une isha duke u veshur te pakten te pyesja nese mund ta hapje deren apo jo. Tani mend per heren tjeter.
-Mir si te urdherosh ti shefe.
-Hahahah. Eja tani te ikim.
-Aaaaa prit pak ketu. Nuk mund te dalesh nga kjo dere.
-E pse? Sapo thash qe esht shtepia ime.
Shtepia ime,rregullat e mia.
-Jojo. Tani duhet te pagush per te dale.
E dija shume mir ku deshironte ai qe te dilte por prit.
-Mir pra.
-Eja pra.
-Sa don?
-Cfare?
-Para pra. A nuk me the qe duhet te paguaja nese doja qe te dilja nga dhoma ??
-Po por ...
-Por cfare?
-O tkeqen e zemres tat po nuk du para jo. E din vet ti.
-Degjo ketu se fajin e pata vete una qe te lash tyve.
-Pse mohoje po deshe qe nuk te pelqeu.
-Klajdo mbrapa.
Dhe ai kthen koken e une me shpejt dal nga dhoma e zbres poshte.
-Epo tani dola nga dhoma zemer.
-Hahaha sa per te qeshur.
-Eja ikim tani.
U nisem per ne shkolle dhe lam Klajdon ne kopesht dhe une shkova ne shkolle dhe Klejdi u nis per ne shtepi qe te nderrohej. E putha tek faqja dhe ai me puthi tek qafa vendi ku kilikosem. Awww. U ndame dhe kur arrita ne shkolle mesimi kishte dilluar dhe ora ishte 8:15. Ne fakt ate ore ndenjem kot pasi mesuesja kiahte marre leje pasi kishte lindur. Po rrija me vajzat e klases dhe po benim muhabete sa per te kaluar kohen. Erdhi Klejdi dhe ma bente sy qe te shkoja tek ai por une vetem qeshja dhe nuk shkoja. Pasi mbaruan 3oret e mesimit dolen ne pushim. Dita kaloi shume bukur dhe isha e lumtur. Pasi mbarova mesimin u ndava me Klejdin dhe shkova ne shtepi. Epo sdija cte beja dhe shkova nga puna me heret. Punen ne piceri e filloja pasi te mbaroja shkollen pra pas 2ditesh gati. Shkova ne pune dhe sapo shkoi ora 3dola qe te merrja Klajdon. Sot kisha vendosur qe ta merrja Klajdon tek puna ime. Pronari kishte nje djale ne moshen e Klajdos dhe keshtu mund te rrinin bashke. Pasi e mora u nisa per tek puna.
Shkoi ora 19:00 dhe ishte koha qe te ikja. Sapo dola telefoni me cingeroi. Ishte gjyshe Ira e cila pyeti se perse nuk e kisha derguar Klajdon sot tek ajo dhe une i tregova qe e mora me vete.
Pasi mbylla telefonin u nisa per tek parku qe dhe Klajdo te luante pak. Mora dhe Klejdin ne telefon dhe I thashe qe ne do te iknim tek parku dhe nese deshironte mund te vinte. Ai pranoi direkte. Arritem tek parku dhe po prisja sa te vinte Klejdi ndersa Klajdo shkoi te luante. Papritur nje njeri me mbylli syte e po pyeste se kush ishte. Une e kuptova qe ishte Klejdi sigurisht qe nga zeri por desha qe te rrinte edhe pak ashtu.
-Kush jam un?
-Kushh?
-He pra gjeje se kush jam.
-Mos je Arditi?
-Jooo.
-Uuu po mos je Metii? Sa kohe pa u takuar.
-Joo nuk jam aii.
-Po kush pra?! Pa te mendohem. Mos je Andi Arbes?
-Jooo.
-Aha po tani u kujtova se kush je.
-Kush?
-Zemra ime.
-Finally you find how I am.
-Yeah.
Dhe u ngrita ne kembe. U perqefuam dhe ai me puthi. O zot sa I mir qe eshte. Ce buzesh m zot. Nejse. Toka therret Emilinee. U ktheva ne toke tani. Klejdi me kishte prure dhe nje tufe me lule. Sa I sjellshem qe eshte.
-Keto lule jan per ty.
-Me te vertete? Shume shume faleminderit zemer. Je shume i mir.
-Asgjee.
Po benim xhiro dhe ne Ishim kapur perdore kur aty shfaqet serish ajo. O zott persee e prish kete moment kaq te bukur. E pashe Klejdin dhe dukej sikur nuk e pelqeu qe para na doli ajo Rebeka.

Plaget e zezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin