Przepis na ciasteczka owsiane

904 76 8
                                    

Każdego z nas nachodzą czasami ciężkie chwile i czujemy ochotę na coś słodkiego, wtedy najlepiej sięgnąć po owoc, kawałek gorzkiej czekolady czy niewielką ilość bakalii.

W ten weekend postanowiłam sprawdzić przepis na ciasteczka owsiane. Oczywiście nie można ich wcinać bez opamiętania, ale z pewnością są one zdrowsze od tych, które możemy dostać na sklepowych półkach. Miałam nadzieję, że będą bardziej suche, ale mimo tego polecam wypróbować ten przepis. Robienie ich zajmuje bardzo mało czasu.

Ciasteczka owsiane z jabłkiem

Składniki na 12 ciastek średniej wielkości:
2 jabłka
3/4 szklanki płatków owsianych
jajko
miód (w przepisie jest aż lyżka, ale ja dodałam pół, a ciasteczka mimo to były bardzo słodkie)
łyżka oliwy z oliwek
cynamon

Wykonanie:
Jabłka obieramy i ścieramy na tarce o grubych oczkach (aby ciastka były trochę bardziej suche pozbyłam się części soku). Jajko rozkłócamy, dodajemy do startych jabłek. Następnie dodajemy płatki owsiane, miód, oliwę i cynamon. Wszystko dokładnie mieszamy. Odstawiamy pod przykryciem na 15 min. Po tym czasie nakładamy lyżką na wyłożoną papierem blachę ciasteczka. Pieczemy 15-20 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.

Jak wam minął weekend? Ja wczoraj wieczorem wybrałam się na rowery, jak wróciłam zrobiłam trening na nogi, ramiona i boczki. Dzisiaj mam dzień przerwy w ćwiczeniach, a jutro siłownia. Trochę ją zaniedbałam przez majówkę. Narazie skupiam się na treningu cardio. Siostra podrzuciła mi książkę "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską", ćwiczyć z Ewą nie lubię, ale książka zawiera ciekawe przepisy, które chętnie wykorzystam. A jutro czas wrócić do szkoły... Nie mogę się doczekać końca tego roku szkolnego bo odejdzie mi masa przedmiotów, których nie lubię.

Miłego dnia, tygodnia, życia xx
Julia

I'm trying to lose weightOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz