Nikdy jsem si nemyslela že Tronnor povídky budou moje preference a svět dění. Takže děkuji Wattpadu a jedné úžasné holčině co ve mě probudila, tak dlouho potlačovaný ship. #imsosorryTyler.💔 But. #HappybirthdayTroye21
6:10
"Přespí Troye další víkend u nás?"
"Mami. Prosím, stop."
"No co, jen se ptám. Vypadal mile," podala mi hnědý papírový sáček se svačinou a pomerančový džus.
"Ať se ti daří."
Venku byla tma a tiché auto mě nutilo, abych spal, ale nemohl jsem.
"Nandej jim to!" povzbudil mě taťka a usmál se.
"Spolehni se!" ťukl jsem si s ním pěstí a vystoupil z auta.
Tyhle ranní tréningy mě zabijou.
7:15
"Jedu! Jedu! Jedu! Když chrápete, tak sem nelezte!"
Plavání jsem miloval, jenže přesně tohle, byla jedna z věcí, proč jsem s tím chtěl seknout.
"Už nemůžu, trénere."
Jeden kluk z týmu se vyšplhal nahoru a lehl si na zem, aby vůbec popadl dech.
"Pro dnešek končíš. Až ti bude líp, ukaž se," zní to laskavě, jenže co on zamešká, bude muset dělat speciálně příště sám, což není žádná výhra. "Dva bazény motýlek a pak můžete jít."
7:26
"Connore, ty už odpoledne chodit na cvičení nebudeš?" odchytl si mě trenér před šatnou.
"Ne, pane. Mám brigádu a končím až v sedm."
V sedm končily všechny tréningy, jen ve čtvrtek se plavalo do osmé, ale to jen s ploutví, což se mě netýkalo.
"Škoda. Mohl jsi mi občas pomáhat s nováčky."
"To mě mrzí."
A mrzelo. Do háje, tohle říct doma, zabili by mě a s brigádou bych musel seknout.
"Jo, to mě taky. Kdyby se ale něco změnilo, dej mi vědět. A taky se blíží závody, tak si připrav omluvenky."
"Jasná věc, pane,"
"Tak jdi, ať to stihneš," šel jsem jen tak tak pozdě.
7:53
Stál u nástěnky a četl si školní informace. Jako jediný. Ta nástěnka tam stála celý rok, ale nikdo o ní nezavadil ani pohledem. Vlny studentů chodili sem a tam a žádný tam u ní nestál. Jenže on ano. Vždy musel vytvořit tak perfektní moment pro fotku... Zezadu vypadal tak... Tak... Fotogenicky. Jeho štíhlé dlouhé nohy a zbytek těla. Jeho úzká bílá košile a černé džíny...
Svírala se mi hruď, když jsem ho tak viděl.
"Ahoj, na copak koukáš, Troye Boy?"
V jeho úleku jsem ho chytl za rameno a usmál se na znak, že se nemusel strachovat.
"Tohle," poukázal prstem na školu v přírodě.
No, spíše seznamovák pro prváky.
Prosíme všechny zájemce, aby dali vědět nejpozději do uvedeného data s první splátkou 24 dolarů (816,-)
ČTEŠ
When I Meet You
FanfictionKdyž jsem tě poznal, měl jsem vše. Když jsem tě poznal, všechno dávalo smysl. Když jsem tě poznal, poznal jsem svět. #1 ObecnáFikce Thank you so much guys!