137- 128

19 2 0
                                    

Dny mi tak nějak připadaly pestřejší. Zapadal jsem. Mezi lidi ve škole, do města, mezi kamarády, které jsem si stačil najít. Mezi Connorovo sourozence a rodiče. Ani to nevypadalo, jako kdybych to před pár měsíci nebydlel.

Jeho domov, nám dával prostor na všemožné aktivity, ale nutno podotknout, že na žádné sexuální sblížení nedošlo. I když k nim bylo blízko.

Pamatujete si, že jsem měl jít na Halloweenský večírek? Ne? No, řekněme, že já bych taky zapomněl, protože bych tradičně nešel, ale když vás spolužáci obíhají a nadšeně hulákají:

"Dnes je ten deeeen, kdy holky jsou zatraceně sexyyyy, protože dnes je ten čas v roceee, kdy se tvůj šlapkovský ohoz omlouvááá,"

"Ježiši, drž hubu Dylene," pronesla jedna kolemjdoucí spolužačka na pozpěvujícího kamaráda, "navíc jdu za policistku, táta dělá na dopraváku, docela mi to usnadnilo kostým na poslední chvilku."

"Sexy policistku?"

"Tak nějak," laxně usoudila.

I když jsem je vlastně neznal, celý rozhovor jsem slyšel a vyvolalo to ve mě široký úsměv. Bylo to k pokukání, jak moc pravdivé to bylo. S Connorem jsme přemýšleli, zda nedáme něco společného, jenže moc kostýmů pro dva kluky jsme nenašli. Nakonec jsme usoudili, že když se každý jen Halloweensky naladíme, uděláme tím možná lépe.

Proto jsem si bral černý svetr zdobený spooky nápisy, obličej mi zbělal do smrtící bílé, vyladil jsem to o svůj elegantní styl a do polobotek na platformě si vzal bílé ponožky. Vlastně by to bylo docela cool, kdybych byl inspirací, jak se přichystat do patnácti minut na sezónní párty.

Connor se bránil nápadu kluků, že půjdou za plavce. Nejen, že by někdo cestou domů umrzl, ale vlastně to není ani kostým, když tím žije celej rok.

Zřejmě se naše mezikontinentální párty nijak nelišily, až na tu množství piva. Nikde jsem tu nezahlédl vodku spolu s jablečným džusem a citróny. To byl nápoj bohémských australských mladistvých. Zatímco tady to vypadalo, že se točí jen pivo. Jakékoliv, odkudkoliv, hlavně ne americké.

Přímo prostoru na kuchyň si mě změřil od hlavy k patě. Lehce zadumaně, pokrčil rameny a naznačil mi, že to vlastně nemusí být špatná kombinace.

Říkejte mi, co chcete, ale tohle jsem na Connorovi zbožňoval. J'adore bylo to jediné slovo, co jsem pro tohohle chlapce mohl najít. Zamiloval jsem se, děsně, strašně a moc. Zbožňoval jsem, jak moc byl otevřený. Vím jistě, že by mu to nemuselo chutnat, ale Connor by to zcela přímo neřekl. Zkusil by to, dal by tomu šanci.

V mých očích to bylo vyspělé. Kdybych jen tušil, jak se budoucnu jeho moudrost prohloubí. Toužil bych mnohem dychtivěji, aby byl v mojí přítomnosti takový víc. Nebyl jsem si zcela jist, jak vzdálená budoucnost nám je souzena. Proto si budu muset užít přítomnost a těžit z toho, jak mi jen dovolí.

"YOLOOO!" Zakřičel někdo a pak spustil poušť jako divý.

Přesně. Yolo. Uhh, tohle slovo ještě někdo používá?

O pár panáků později, pár tanečků, pivního pongu a bafů trávy, kterých jsem měl šanci se nadýchat, když jsem procházel okolo kuchyně, jsem se vyklonil z okna a zcela nově mě polil chladný vánek a objevila se husí kůže. Pokožku jsem měl rozpálenou, vršek se mi lehce lepil zezadu na krk, ale to stejně neznemožnilo někomu přijít a položit si hlavu na moje rameno.

"Co tady vyvádíš?" Zcela medově mi pronesl do ucha.

"Bylo mi horko," zapřel jsem se víc o parapet.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

When I Meet YouKde žijí příběhy. Začni objevovat