Včera jsi byl zase s Connorem, Tro?" zeptala se mamka.
"Zase?" ohnal jsem se, "co tím myslíš?" ohlédl jsem se k její postavě trochu nevrle.
"Nic tím nemyslím. Je dobré udržovat si dobrá přátelství."
Tiše jsem protočil oči v sloup, jelikož jsem věděl, co přijde.
Ač se to zdálo jako blbý film či kniha, moje mamka vždycky měla projevy jako by ji naslouchal celý svět a ona musela předat poselství.
Nebo... tak mi aspoň její dlouhé dialogy připadaly.
"Prostě s ním jsem rád. Je fajn a jediný, kdo mi ze školy nevadí."
Nastala dlouhá odmlka, při které jsem si zakousl slaniny.
"Na škole se ti nelíbí?" tohle byl přesně ten typ konverzace, kterému jsem se chtěl vyhnout.
"Ale áno..." protáhl jsem, "ale s ním si rozumím nejvíc," sebral jsem se a při odchodu jsem si stihl vyslechnout starostlivou otázku.
"Kam jdeš?"
"Učit se. Do pokoje? Že by?" zamračil jsem se nad představou, že v pondělí píšeme test a já vlastně ani nevím jaké je datum.
"Dokážeš to. Jsi talent."
14:19
Seděl jsem na posteli a po desáté opisoval slovíčka, abych si zapamatoval jejich tvar časování. Bylo to únavné.
Zpoza dveří se začal ozývat hluk, který neznačil nic dobrého. Hlasitou hudbu jsem stáhl natolik dolů, abych slyšel mluvené slovo, ale né zas tolik, abych jim rozuměl. Spíše jsem to udělal z toho důvodu, že jsem chtěl vědět, zda se nechtěli zabít.
Učení jsem odložil a hlavu si schoval pod rukáv své vytahané, velké mikiny a tak nějak začal přemýšlet... Poslední dobou, ač se to nezdá a naše rodina se tvářila v pořádku, troufl jsem si říct, že našim to přestalo klapat.
"Kam jsi to dala?!"
"Už po páté! Máš to na stole! Já ti na to nesahala!"
Věděl jsem, že na brečení a schovávání pod postel jsem velkej a proto jsem měl pevně zavřené oči a schoval jsem se pod deku.
14:35
Conbon vám zaslal zprávu
Conbon: Troyeeee
Conbon: Udělej si snapchat 😇
Me: Proč bych měl?
Conbon: Prosiiim. Též tu apku mám 😔 nikdo tě tam krom mě otravovat nebude.
Na další zprávu jsem neodpovídal. Najel jsem si na App Store a klikl na stáhnout.
Když jsem dělal registraci, zamyslel jsem se, jak mi tyhle aplikace chyběly. Žil jsem bez nich, ale teď jsem si přišel víc jako teenager. Víc živý.
Tuhle aplikaci jsem doma v Austrálii měl, ale nikdy jsem jí nepoužil, proto jsem si vymazal pět kontaktů ze seznamu přátel a nechal si tam jediný...
Conbon: Tak cooo
Conbon: Neopovažuj se mě ignorovat😤
Me: troyesivan
One new friend on Snapchat!👻
Add me: connorfranta
ČTEŠ
When I Meet You
FanfictionKdyž jsem tě poznal, měl jsem vše. Když jsem tě poznal, všechno dávalo smysl. Když jsem tě poznal, poznal jsem svět. #1 ObecnáFikce Thank you so much guys!