Kisah seram •DOUBLE•

115 5 0
                                    

True story, by: RaeAh_12

Cerita ni berlaku time saye duduk dekat dapur. Saya nak ambil makanan ringan untuk dimakan dgn family kat ruang tamu. Kebetulan mase tu mlm, and saye sorang je ade dkt dapur. Saya perasan yg ade angin sempoi2 je kat dapur tu sdgkan tingkap dgn kipas tak buka. Saya igtkan xde pape, so saye hiraukan je... and time saye nk bukak peti ais, saya rasa mcm ade org langgar bahu saya... tapi bila tgk~ xde sesiapa punn....

Kisah kedua...
Time saya kem pengawas kat asrama sekolah.. malam pertama tu saya x boleh nk tido sbb dorm saya tgh2 dorm 11 & 12 yg org selalu ckp ade hantu... saye berjage smpai nk dkt pukul 12.00 and tiba2 tu, asrama jadi black out.. mcm org main suis (tkan and tutp).. saye dgr dorm org lain hbis menjerit.. tapi time tu dorm saye sepakat bace ayat kursi ramai2 and sayw dgn saye nmpak mcm lembaga hitam ddk dkt sebelah loker baju... mase tu, lampu still lagi mcm org mian tutp dgn bukak... saya dgn kwn2 kaki mmg dah kaku situ dgn mulut yg kumat kamit duk baca ayat😂
Sampaikan, ustaz dgn warden asrama terpaksa rempuh pintu dorm saye sbb kami x lari(bkn x nk lari.. tapi kaki dah kene tampal dgn simen)  lepas ustaz masuk tu... ustaz terkejut tgk lembaga hitam tu kat sebelah loker... ustaz duk baca ayat ape saye x tahu and asrama tu api dah ok... and lepas saye sdr tu, saye perasan saye dgn bdax dorm ade kat surau... lepastu ustaz cerita yg kami hampir2 nk kene santau...

Tu pengalaman mng xleh nk lupa...  sekarang asrama dah jdi musuh utama.. huhu


Harap faham sebab author dalam mood malas nk betulkan stiap perkataan. Bukan apa, jari author dah start cramp. If korang perlu patahkan jari *pndai²lh fikir😂*, baru korang dengarkan bunyi jari tu. But, jari author (lebih² lagi thumbs) just perlu bengkokkan untuk bunyikan dia. Dah tanya cg, cg kata nanti beri negative effects bila meningkat usia😔.

Seram MerapuWhere stories live. Discover now